VW golf VI 1.4 TSI 118 KW vymena rozvodov ve 120 000km ???

Všechny benzínové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
Uživatelský avatar
down333-G4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 16.02.2011 15:01
Bydliště: Plzen

VW golf VI 1.4 TSI 118 KW vymena rozvodov ve 120 000km ???

Příspěvek od down333-G4 »

Zdravým pánové řešil už někdo výměnu rozvodov u 6tky Golfa 1.4 TSI 118 KW r.v 2009 ???? mam najeto 106 000km a v servisní knize mam napsáno další servis ve 120 000km a sou tam napsaný i rozvody... koukal sem po nete a nikde sem rozvodovou sadu nenasel mate někdo skušenosti kde by se dala sehnat a za jakou cenu?????? jestli to už někdo řešil nebo stím mam jet do VW a čekat na tu sumu až tam skolabuju z ceny???? nebo byl stě někdo na prohlídce ve 120 000 km a kolik to asi stalo???? Díky za každý názor a radu
VW Golf VI 1.4 TSI 118 KW HIGHLINE

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: VW golf VI 1.4 TSI 118 KW vymena rozvodov ve 120 000km ???

Příspěvek od Ipanema »

Rozvodová sada je k nalezení na netu do 30ti vteřin. Je za 3,5 tis až do 5 tis.
Proč chceš dělat rozvody? Chrastí motor déle po startu, napínák nenapíná nebo jiný nešvar?
Koncerny u TSI nemají na rozvody předepsaný interval. Sice se napínák může špatně napínat, může přeskočit zub na řetězu nebo se může řetěz vytahovat. Vše ale uslyšíš, pokud nemáš zánět ucha (jako teď já).
Pokud vyloženě není slyšet nezdravý zvuk od řemene a napínáku od motoru - neměnil bych. Akorát to je pak na přidělání si dalších problémů.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Uživatelský avatar
down333-G4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 16.02.2011 15:01
Bydliště: Plzen

Re: VW golf VI 1.4 TSI 118 KW vymena rozvodov ve 120 000km ???

Příspěvek od down333-G4 »

no rozvody ještě nebyli měněny víš to proto a v servisní knize mam napsáno že ve 120 000 by se mely měnit rozvody proto se ptám a nevím jestli sem vadnéj ale strýček google mi nic nenašel našel mi na passata a na jinou motorizaci Golfu kde je řemen a ne řetěz vis proto se ptám jestli to už někdo dělal. Pak sem našel jednu sadu ale není skladem a není na ní určena ani cena :( jako zatím nemam žádní problém max spokojen sem tam po studenem startu je motor hlučnějši ale jak se kousek zahřeje je vše fajn .... proč myslíš že přiděláni dalších problému?
VW Golf VI 1.4 TSI 118 KW HIGHLINE

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: VW golf VI 1.4 TSI 118 KW vymena rozvodov ve 120 000km ???

Příspěvek od Ipanema »

Do cca. 5 vteřin po startu je chrastění vlastnost a né chyba.
Kamarád má Golfa 7 v kombíku 1.4 TSI. Auto bylo (ještě je) v záruce a přišlo se na to, že je špatný napínák řetězu. Vyměnili na jeho naléhání celé rozvody (né jen napínák). Vše "zdarma", ale auto od té doby chrastí pořád. Není to nezdravý zvuk, ale stále chrastí. Je to na poslech horší než to, co měl před výměnou. Po asi 3 reklamacích ve VW a dvou různých autorizovaných servisech to vzdal a jezdí dál. On, manželka a chrastění. Evidentně je to vše po nových rozvodech přímo od VW.
Vyjádření od VW je, že to sice je hlučnější, to uznávají, ale zároveň je to (cituji): výrobní vůle. A na ni se již reklamace nevztahují.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Uživatelský avatar
Ipanema
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1727
Registrován: 22.05.2008 17:50
Bydliště: Brno

Re: VW golf VI 1.4 TSI 118 KW vymena rozvodov ve 120 000km ???

Příspěvek od Ipanema »

Kompletní rozvody pro tvoje auto jsou např. pod kódem: ET RS0019 od výrobce ENGINETEAM.
Na internetu jsou různé ceny. 4,5 - 6 tis.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW, pseudo-GTI kompletně uvnitř i vně, úprava na 236 Nm/155 HP, léto 18" Serron, zima 18" Monza

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: VW golf VI 1.4 TSI 118 KW vymena rozvodov ve 120 000km ???

Příspěvek od Pantani »

Taky nevidím důvod, proč měnit něco, co funguje... ?
Můj umí i maličko zachrastit, pokud dlouho (10 dnů?) stojí. Dle prohlášení auth servisu je to zřejmě "málo natlakovaný napínák" a nemá smysl s tím nic dělat. Můj argument, že nový auto to nedělalo, neuspěl. Ale je pravda, že už (ťuk, ťuk) 20k km to nic nedělá. Asi fakt blbá vlastnost.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
down333-G4
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 16.02.2011 15:01
Bydliště: Plzen

Re: VW golf VI 1.4 TSI 118 KW vymena rozvodov ve 120 000km ???

Příspěvek od down333-G4 »

No duvod je ten ze nechci aby mi kleknul motor jen proto ze my šli doprdele rozvody a ještě když všichni víme ze 1,4 TSI sou hodně poruchový hlavně na rozvodový řetěz nechal sem si kompletně přeložit servisní knihu a rozvody ještě nebyli dělaný takže to čeká mě .... a nechci čekat na poslední chvíli když to bude akutní a pak shánět peníze aby se vyměnil rozvod motoru ale asi to vidím tak že si zajedu do VW a zeptám se nato ...ale díky kluci
VW Golf VI 1.4 TSI 118 KW HIGHLINE

mr.danis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 21.10.2021 10:17

Re: VW golf VI 1.4 TSI 118 KW vymena rozvodov ve 120 000km ???

Příspěvek od mr.danis »

Zdravím, mám otázku na výměnu rozvodů u 1.4 TSI 118kW, r. 2011. Mám v plánu vyměnit rozvody (v servisu) a zároveň plánuji vyměnit mot. olej, filtr... to si dělám sám.
Takže otázka:
Při výměně rozvodů se musí vypustit mot. olej a chladicí kapalina (v tom případě bych nechal olej vyměnit v servisu s rozvody najednou)?
Nebo se olej a chladicí kapalina nevypouští a tím pádem si můžu vyměnit olej ještě před servisem sám?

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4758
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: VW golf VI 1.4 TSI 118 KW vymena rozvodov ve 120 000km ???

Příspěvek od srotty »

Olej musí ven.

mr.danis
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 21.10.2021 10:17

Re: VW golf VI 1.4 TSI 118 KW vymena rozvodov ve 120 000km ???

Příspěvek od mr.danis »

Dík. A chladicí kapalina? Taky ven?

Odpovědět

Zpět na „Motory benzín“