1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

macho77
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 18.07.2014 14:36

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od macho77 »

Zdar já ta tam žádný ventilek nemám. Když jsem odšrouboval od víčka ten plast tak je tam jen taková pružina a uvnitř plastu pístek, u něj ale nejde nic nastavit. Já to tady ani tak honit nemůžu máme tu jen samé kopce a nejbližší dálnice je 100km:-(( Jinak mě to do nouzáku padalo hned po zahřátí motoru.

macho77
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 18.07.2014 14:36

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od macho77 »

Ahoj, netuším který ventilek myslíš? Když to sundám tak je tam jen pružina s takovým pístkem nic víc. Mě to dělalo hned jak jsem měl zahřátej motor.

Uživatelský avatar
geret
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od geret »

Ahojte,

ja som zatial nič nevyriešil, akurát som sa bavil s človekom zo škodovky, mal podobný problém, tiež pomenil skoro všetko a nakoniec vymenili čerpadlo a vstreky a bol pokoj. Ale keď čítam, že niektorí už aj čerpadlo a vstreky vymenili tak už tiež neviem...

Uživatelský avatar
geret
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od geret »

... ale ako tak čítam, tak mne to robí trošku inak ako Vám... Ja tomu môžem nakladať koľko chcem a nič sa nedeje... nabehám aj 2000 km a nič... a zrazu šup aj je v núdzáku... vypnem zapnem klúčik a potom zase pokoj... Niekedy to spraví aj častejšie a niekedy aj mesiac pokoj... a mám len 68.000km...

Uživatelský avatar
ozzy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 147
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnik

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od ozzy »

AGR ventil!!!Delalo mi to a vymenil jsem ho a pokoj.

Uživatelský avatar
geret
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od geret »

Ozzy... ktorý ventil myslíš? Egr s chladičom? ALe čo má on spoločné s tlakom paliva?

VikiFF
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 03.07.2009 20:15
Bydliště: Plzeň

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od VikiFF »

jj egr s chladičem a je pokoj ale darda, 480e.

cejsi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 16
Registrován: 18.12.2014 07:30

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od cejsi »

Ahoj,

abych nezakladal nove tema, tak to napisu do tohoto.
Vcera odpoledne jedu z prace(Golf VI 1,6Tdi 77kw - 188tkm, manual) a po cca 5km kdyz jsem vyjel na dalnici, tak se mi rozsvitila kontrolka filtru pevnych castic, tak jsem dalsich 20km motor drzel ve vyssich otackach(2500-3200), protoze jsem si myslel, ze to je regenerace. Po tech 20km jsem musel zastavit cca 1,5h v obchode. Potom jsem nasedl do auta a kontrolka porad svitila. Vzal jsem auto opet na dalnici a drzel jsem ho ve vyssich otacka a po 15km zacala blikat kontrolka zhaveni a po chvilce auto spadlo do nouzoveho rezimu, Na odpocivadle jsem zastavil a zkusil vypnout/zapnout - nepomohlo....jeste se pak rozsvitila kontrolka motoru.

Nejak jsem dojel na ten nouzak domu. - bydlim kousek od mnichova, takze s nouzakem v tomhle provozu to nebyla zadna pr**l... .
Mam kabel, tak se o vikendu podivam co to uzkaze a napisu jakou chybu to hodilo.
Da se rict dle tohoto popisu co to muze delat?

diky

Kuba

šáde kaše
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 24.01.2016 11:32

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od šáde kaše »

Zdravím tak doufám že je to opravený a čerpadlo funguje jak má. Jinak pro ty co mají podobnej problém je důležitý sledovat hodnoty na diagnostice TLAK REILU požadovaný a skutečný musí být stejný a minimální odchylky například: 29100 požadovaný a 29600 skutečný. na volnoběh Skutečný musí kopírovat požadovaný pozor nesmí skákat nahoru dolu jasná závada na liště nebo čerpadle. Při zkušební jízdě musí skutečný tlak růst nahoru s požadovaným pokud se zastaví a neroste je KO čerpadlo a hodi závadu na nízký tlak paliva. Prosím hlavně nepřidávejte olej do nafty stejně to nepomůže a hlavně vytváříte další závadu na DPF naštěstí se to dá vyčistit tady v Liberci CARELECTRONIC kolem 7000kč.

šáde kaše
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 24.01.2016 11:32

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od šáde kaše »

Hodně důležité pro všechny palivový systém odvzdušńovat pouze diagnostikou několikrát dokola dokud motor nechytne sám na starter jinak si vyděláte!!!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
MaDcz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 47
Registrován: 28.11.2012 13:06
Bydliště: Chvalovice

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od MaDcz »

macho77 píše:Jo někdy to je tak slyšet ale to je prej u toho Comonrailu běžné. Dnes mě ale zarazilo jako když tarokování a houpání otáček při volnoběhu když jsem dojel z testovací jízdy a to jsem to honil jak nadmutou kozu. Po nějaké době to přestalo a chod byl normální.
Zdravím. Mám najeto 182xxx km VW G6 varoš a když se mi po prvé rozsvítilo žhavení, měl jsem prasklinu v intercooleru. Vyměnil se za nový a všechno fungovalo bez problému. Po měsíci, když jsem dnes brzo ráno jel, rozsvítilo se mi zase žhavení, padlo to do nouzáku a dojel jsem na místo, zhasl motor a nechal jsem to bejt. Ale úplně stejný problém. .... Dokud se to nezahřeje, nouzák nic a když se to začne zahřívat, bum prásk nouzák a hotovo.
A jak kolega sem dával odkaz na video klepání při nízkých otáčkách, mám to samé.
Už to někdo vyřešil? Nechci se auta zbavovat, jsem s ním spokojen :)
Děkuji za odpovědi
Golf VI Variant, 1.6 TDI DPF 77kW CAYC CR, r.v. 2011, Trendline
VW T4 Caravelle 2.5TDI 75kW ACV 1999

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od motorpower »

A co vyčistit podávací čerpadlo v nádrži, pokud nekrmí Rail a vytváří podtlak tak to nepojede. Skoro nejčastější příčina.
Evidentně jezdíte na levnou naftu hypernova atd.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

PavelStr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 19.01.2017 18:33

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od PavelStr »

Chlapi povedlo se? Po špatných startech v mrazu a podezření na naftu se nádrž odčerpala, vyměnil filtr a od té doby tohle... Že to borec odvzdušnil starterem s povoleným přívodem paliva do vstřiku raděj neřeším.
Ale teď jsem přesně v kolotoči výměn čerpadla, vstřiků a nevím čeho ještě. Auto do odčerpání nádrže jezdilo 100 tisíc bez závady. Byla jen origoš baterka a už nedávala startovací proud proto ty starty... Teď je ale horší to padání do nouzáku. Auto se zacuká a jakoby mu chybí šťáva. Takže co? Víčko filtru? Podavací čerpadlo? Auto jinak jede pěkně. I spotřeba OK. 5,2 dnes v mrazu 140 dálnice...

Karel Dvorak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 31.01.2017 10:20

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Karel Dvorak »

Ahoj,mam uplně ten stejný problém uz dva roky.Všechno v palivovém systému jsem vyměnil a nic!!!!3000ot. na dálnici a je to v nouzáku.Jezdím stím jen do práce z práce takze to neřeším ale kdyz bych to chtěl třeba prodat tak smula.
Vyřešil někdo tenhle problem?????

PavelStr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 19.01.2017 18:33

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od PavelStr »

No teď ještě sranda :-) Auto padá do nouzáku v levé zatáčce :-)
Dá se s ním najezdit i 20 km bez problému ale na 90% padá v zatáčce doleva, na kruháči atd...

Podle diagnostiky dává čerpadlo slabý tlak takže je na řadě ale moc tomu nevěřím.

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“