1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Naftové agregáty

Moderátor: SandrikGVI

Rapto660
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 08.12.2010 21:38

1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Rapto660 »

Zdravím mám takový problém motor 1.6TDI 77kW CR při jízdě po dálnici 120km/h v pohodě jak ale začnu šlapat na plyn padne do nouzového režimu rozbliká se žhavení a nejde přes 2500otacek musím zastavit vypnout zapalování cca 1-2minuty počkat až po té jde znovu nastartovat když se snažím nastartovat hned tak točí ale nechytne ale když počkám tak normálně chytne a jede bez nouzového režimu než opět požaduji výkon, celkově se mi zdá auto líné a při rozjezdech jakoby v motoru rachtá ale to dělá dost 1.6TDI co jsem slyšel. Vyměněny vstřiky,regulační a tlakový ventil na liště,regulační ventil na čerpadle,podávací čerpadlo v nádrži a palivový filtr originální žádná druhovýroba ale problém přetrvává jak rachtání tak nouzový režim.Při rozjíždění prudce to do nouzového režim napadne a to jsem to zkoušel točit dost. Už mě napadá jen vstřikovací čerpadlo nevíte kde by mohl být problém?Díky moc


Následující chyba v motoru
10116 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [104] - príliš nízký
Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 8
Kilometry: 67855 km
Datum: 2045.14.15
Čas: 14:53:16

Uživatelský avatar
geret
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od geret »

Ja mám podobný problém, ale mne to spraví raz za 2-3 tisíc km. Medzi tým je pokoj... Tiež som vymenil ventil na čerpadle, rampu so snímačmi, palivový filter a nepomohlo...Auto má 66.000 km

macho77
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 18.07.2014 14:36

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od macho77 »

Zdravím, podařilo se přijít na příčinu toho proč to padá do nouzového režimu? Mám úplně stejný problém, který tady popisuje Rapto660 a už nevím co bych ještě měl vyměnit:-(

Rapto660
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 08.12.2010 21:38

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Rapto660 »

Čau další poznatek výměna vstřikovacího čerpadla problém stále přetrvává už také nevím co ještě vyzkoušet:-(nepřišel někdo na něco já už vyměnil celou palivovou soustavu a nic sem nevyřešil:-(

macho77
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 18.07.2014 14:36

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od macho77 »

Tak v tebe jsem vkládal naději:-) Čerpadlo už mám taky vyměněné a do nouzáku to skáče pořád. Jak se auto zahřeje stačí jej začít vytáčet do 3000tis. otáček a hned mi to tam hned spadne. Jinak vyměněno čidlo tlaku a regulátor tlaku na liště railu, výměna vstřiků, výměna čeradla s regulačním ventilem, palivový filtr, podávací čerpadlo už jen chybí výměna nádrže, ale tam snad chyba nebude:-))

Rapto660
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 08.12.2010 21:38

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Rapto660 »

Cau menil jsi jen vlozku filtru nebo celý filtr i stím vickem ve kterym je ventil?Jinak tenhle problem neumeji vyresit ani v autorizovanem servise coz uz je mazec:-(dneska jsme pomoci tlakoveho meraku merili tlak a mozna je problem prave ve ventilu ktery je soucasti palivoveho filtru nemam moznost vyzkouset a vzhledem k tomu ze stoji 4500 tak uz se mi ani nechce kupovat i kdyz budu muset asi:-))Jinak jezdim s autem napojenym na diagnostiku ale zatim zadna znatelny rozdil v tlakach systemu proto už sem přešel k měření pomoci manualnich budiku napojenych na palivovy system. Jeste necham prehrat i ridici jednotku a uvidi se. Kolik mas najeto?

Rapto660
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 08.12.2010 21:38

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Rapto660 »

Dnes jsem se pokouseli obejit originalni palivovy filtr vsazenim prutokovych filtru ale bohuzel to takto nelze vyzkouset jelikoz to musi jit pres ten regulacni ventil ve filtru jinak to pada hned po rozjezdu

Rapto660
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 08.12.2010 21:38

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Rapto660 »

Jeste me napadalo ze odvezu auto do nemeckeho autorizovaneho servisu kde nechteji lidi jen oskubat ale i problem vyresit:-)

macho77
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 18.07.2014 14:36

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od macho77 »

Zdarec, vyměnil jsem jen vložku. Zkusím teda ještě vyměnit to víčko, mám možnost to vytáhnout z druhé stejné Octávky a uvidím. Jinak mám najeto 145tis.km a odsledoval jsem, že když je auto studené do nouzáku to neskočí, ale padne tam až když je motor zahřátý. Poprvé se to stalo když se na autě vyjela nádž až na poslední dílek rezervy a od té doby to dělá. V autorizáku mi řekli, že se musí vyměnit celá palivová soustava a pak že to bude dobrý, ale že si mám připravit 100tis.Kč:-)) Taky jsem uvažoval jestli nezkusit přehrát jednotku.

Rapto660
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 08.12.2010 21:38

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Rapto660 »

Cau bereš to ze stejného motoru 1.6TDI 77kw?Prehrani jsem dneska konzultoval a prej to je zbytecne a vymena cele palivove soustavy nic nevyresi kdyz ji mam celou vymenenou krom toho vicka a dela to porad:-)Zkus to vicko a dej vedet at vim jestli ho muzu vyloucit jelikoz se mi nechce kupovat mam k dispozici pouze kompletni motor ne cele auto:-)Nejak to musime vyresit dela to spusta 1.6TDI i co sem projizdel zahranicni fora a nikomu se to nepovedlo vyresit. Hlavne musis mit originalni vlozku jak das jinou tak je problem i v ni. Jsem s autem spokojenej az na tohle xenony led sviceni zadni led vse naloz ale ten motor:-)

macho77
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 18.07.2014 14:36

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od macho77 »

Tak nevím co si myslet:-) Přivezl jsem si domů druhou Octavku 1,6 TDI 77kW, přehodil jsem víčka, jel to projet, pořádně jsem tomu naložil, nalítal asi 20km a ani jednou mi to do nouzáku neskočilo:-) Zase jsem vše vrátil do původního stavu, své víčko jsem rozebral, vyfoukal, pohýbal s tím pístkem uvnitř, nasadil a jel tomu naložit, najezdil jsem 10km a žádný nouzák neskočil:-) Zítra budu testovat znovu, ale vypadá to že byl asi nějak kousnutý jen ten pístek uvnitř toho víčka. Je to jen takový mechanický uzávěr (pístek na pružině). Pokud to bude v tom tak to je paráda a stačilo to jen vyfoukat kompresorem. Tak to taky zkus a pak sem dej výsledek:-)

Rapto660
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 08.12.2010 21:38

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Rapto660 »

Tak doufejme že to tím je?mě to padalo do nouzaku kolem 170 pak zase třeba ve 140 ale třeba dneska 220 a nic fakt to vypada jako by se to sekalo.Zitra na to vlitnu a uvidim rozeberu to. Jeste takovej dotaz rachtal ti motor při rozjezdech takto http://www.youtube.com/watch?v=d4top-W9eaI" onclick="window.open(this.href);return false;

Prave dneska jak sme to mechanicky měřili tak jsme dostali podezdření na ten ventil v tom filtru ale pak nebyl čas.

Rapto660
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 08.12.2010 21:38

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Rapto660 »

jeste mi to sem tam rano poskubavalo:-)

macho77
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 12
Registrován: 18.07.2014 14:36

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od macho77 »

Jo někdy to je tak slyšet ale to je prej u toho Comonrailu běžné. Dnes mě ale zarazilo jako když tarokování a houpání otáček při volnoběhu když jsem dojel z testovací jízdy a to jsem to honil jak nadmutou kozu. Po nějaké době to přestalo a chod byl normální.

Rapto660
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 08.12.2010 21:38

Re: 1.6TDI 77kW nouzový režim P0087

Příspěvek od Rapto660 »

Čau tak sem víčko vyčistil ale zdá se mi že zůstává ten bílej ventilek přiotevřenej mohl by jsi my poslat foto víča ze spodu at vim v jake poloze ma byt? Jinak když jedu na ctyrku 4000 otacek tak to tak nepada ale jak tam dam za pet a spadne to ke 3000 tak to vlitne do nouzaku po rovine ve 190 do kopce uz ve 140-160. Ale kdyz radim 1,2,3,4 tak to při 3000 do nouzaku nepadne. Fakt katastrofa

Odpovědět

Zpět na „Motory diesel“