omlouvám se za nové vlákno, ale nebyl jsem schopen se na internetu dopídit odpovědi, kterou bych potřeboval.
Mám VW Golf 6 variant - 2.0tdi, 103kW (lehký chip - cca 123kW), manuál 6q, kód motoru CFHC.
Začala mi klesat teplota vody, tak jsem šel automaticky po termostatu (půl dne práce).
Koupil jsem termostat Mahle (výroba ČR) za cca 1300,-. Necelé 2 týdny jsem s autem jezdil, teplota vylezla relativně rychle na 90°C a držela se. Bohužel 2 dny na zpět, když už jsem měl auto ohřáté (voda 90°C, olej 85°C, teplota venku -3°C) tak při jízdě z kopce se opět voda ochladila na nějakých 70-80°C a s ní i olej.
Jde mi o to, že teď potřebuji s autem docela hodně jezdit i dálky (150km +) tak abych motor nějakým způsobem neoddělal.
Moje otázka je -
Dnes jsem koupil ještě čidlo teploty chladící kapaliny, podělím se o výsledek až najedu nějaký ten kilometr.Co mimo termostatu může vyřešit klesající teplotu vody a oleje?