Ztráta tlaku na 3. válci 1.4 TSI

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
ljukeN
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 07.01.2019 16:08

Ztráta tlaku na 3. válci 1.4 TSI

Příspěvek od ljukeN »

Zdravím .. mám tenhle problém .. Zhruba před půl rokem jsem si pořidil Golfa IV 1.4 TSI 90 kW CAXA. Při volnoběhu se mi začala rozsvicovat kontrolka motoru a z výfuku se začalo ozývat "prdění". Samozřejmě mě to nenechalo v klidu a okamžitě jsem navštívil známého v servise. Vyměnil mi svíčky, zapalovací cívku ale problém stále přetrvával. Při druhé návštěvě změřil tlaky na válcích , 1. 11 bar, 2. 11 bar, 3. 6 bar, 4. 10,5 bar. Bylo mi řečeno že se nejspíše jedná o zapečené pístní kroužky nebo podpálený ventil. Totéž mi řekl druhý mechanik. Byla mi doporučena generálka motoru. Nebo jsem se taky bavil se známým a ten mi doporučil aditivum pro dekarbonizaci motoru .. Chci se teda zeptat zda se vyplatí jít do tekuté generálky (cca. 3,5 tis. i s olejem), nebo investovat razantně větší částku do repase motoru. Popřípadě bych uvítal nějaké rady či kontakt, kde se takovéto činnosti věnují za slušné peníze. Na netu jsem našel firmy které to dělají za 80 tisíc ... nevíte o někom? Budu vděčný za každou radu .. :sorry:
GOLF VI 1.4 TSI 90 KW HIGHLINE

Uživatelský avatar
Dark_cze
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 06.01.2019 08:47

Re: Ztráta tlaku na 3. válci 1.4 TSI

Příspěvek od Dark_cze »

sundejte hlavu a bude jasno :D na youtube sem pred delsi dobou videl ze to zkousel najit bez sundani hlavy jen tim ze valec natlakoval stlacenym vzduchem a hledal kudy jde ven ... ale o tom jak kvalitni test to je, se muzu jen domnivat :D

//pokud by si chtel delat repas tak stejne hlava bude muset dolu
BMW e46 320d 100kW -> Audi A4 B6 2,5 TDI 132kW -> Audi A4 B8 3,0TDI 176kW -> Polo GTI AW 147kW

Vasamaja
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 08.06.2018 03:48

Re: Ztráta tlaku na 3. válci 1.4 TSI

Příspěvek od Vasamaja »

mam stejny problem jak si to řešil děkuji

Odpovědět

Zpět na „Závady a servisní služby“