Výměna baterie v klíči
Moderátor: Olaf87
- vwKarelV
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 29.03.2018 08:22
Re: Výměna baterie v klíči
Info: ne, nijak zvlášť jsme se o akumulátor nestarali, prostě jsme jezdili podle naší potřeby (naší poslední potřebou bylo dojet do Alp (650km) a pak zase zpátky (650km) domů. A následně ten akumulátor "umřel"...
Dnes: ve voze jsme s auto-elektrikářem vyměnili náš vadný akumulátor za ten jeho a otestovali jak funguje nabíjení (= v pořádku) - následně jsme vrátili do vozu náš vadný akumulátor, nastartovali vůz pomocí startovacích kabelů a odvezli ho k němu do dílny - tam se po vypnutí motoru už nepodařilo vůz vzápětí znovu běžným způsobem nastartovat, z čehož prý plyne, že některý článek akumulátoru je bohužel pravděpodobně šlusnutý.
A tak prý asi nemá smysl pokoušet se ho nějak oživovat - a lépe bude rovnou ho vyměnit za nový (prý ho potkala "rychlá smrt" - což se u těchto vozů se Start-Systémem a zejména pak s akumulátorem typu EFB prý bohužel stává docela často). - Tož tak.
Dnes: ve voze jsme s auto-elektrikářem vyměnili náš vadný akumulátor za ten jeho a otestovali jak funguje nabíjení (= v pořádku) - následně jsme vrátili do vozu náš vadný akumulátor, nastartovali vůz pomocí startovacích kabelů a odvezli ho k němu do dílny - tam se po vypnutí motoru už nepodařilo vůz vzápětí znovu běžným způsobem nastartovat, z čehož prý plyne, že některý článek akumulátoru je bohužel pravděpodobně šlusnutý.
A tak prý asi nemá smysl pokoušet se ho nějak oživovat - a lépe bude rovnou ho vyměnit za nový (prý ho potkala "rychlá smrt" - což se u těchto vozů se Start-Systémem a zejména pak s akumulátorem typu EFB prý bohužel stává docela často). - Tož tak.
Naposledy upravil(a) vwKarelV dne 27.02.2020 12:41, celkem upraveno 4 x.
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016
-
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 17.08.2016 19:22
Re: Výměna baterie v klíči
A proto mam od novoty start-stop vypnuty. Jsem si jist ,ze to prodlouzi zivotnost nejen baterce.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 21.04.2011 16:10
- Bydliště: Hodonín (JMK)
Re: Výměna baterie v klíči
Ještě že ho netrapila dlouhá a bolestivá smrt...
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4767
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Výměna baterie v klíči
To vwKarelIV a Tomasxxx-doporučuji si přečíst tohle :http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=2 ... 00&start=0
- jirkaa64
- Jezdec
- Příspěvky: 473
- Registrován: 22.12.2012 10:58
Re: Výměna baterie v klíči
Co se týká baterie, tak mám auto 7 let, baterie původní, nikdy nedobíjená, což neznamená že třeba dneska nenastartuji, ale nemyslím si že je normální když odejde po třech letech
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 21.04.2011 16:10
- Bydliště: Hodonín (JMK)
Re: Výměna baterie v klíči
Taky záleží, kolikrát za den startuješ, kolik máš tras delších než 30 km, kolik máš elektroniky ve voze, jaké světla, úpravy, používání různých funkcí (sklápění, coming/leaving) a dalších,... Protože pak možná i po 3 letech mrtvá baterie může být relativně v normě.
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
- vwKarelV
- Řidič
- Příspěvky: 128
- Registrován: 29.03.2018 08:22
Re: Výměna baterie v klíči
Změřil jsem si napětí na těch 3,5 roku starých "vybitých" bateriích CR 2025 (Panasonic) a překvapila mě hodnota 3,04V... (myslel jsem, že tam bude určitě pod 3 Volty, tipoval jsem např. 2,5V nebo i méně)...
Bavil jsem se o tom s kolegou a ten se mi svěřil, že jeho trápí jiný "oříšek": když vymění baterii v autoklíči, tak mu "vydrží" cca 2 týdny a palubní systém mu oznamuje, že baterie v autoklíči je "vybitá" a má ji vyměnit. Udělal to tedy, dokonce několikrát... Zkoušel různé značky těch baterií (GP, Sony, Varta, Kodak) a furt to samé...
Měřil to a taky: napětí dobré. Tak ho jednou napadlo tu baterii jen vyjmout + znovu ji tam vložit - a hle: baterie "vydržela" další dva týdny.
Od té doby (už víc jak rok) to takto praktikuje furt dokola - akorát ho to děsně štve, protože občas člověk spěchá, že...
Bavil jsem se o tom s kolegou a ten se mi svěřil, že jeho trápí jiný "oříšek": když vymění baterii v autoklíči, tak mu "vydrží" cca 2 týdny a palubní systém mu oznamuje, že baterie v autoklíči je "vybitá" a má ji vyměnit. Udělal to tedy, dokonce několikrát... Zkoušel různé značky těch baterií (GP, Sony, Varta, Kodak) a furt to samé...
Měřil to a taky: napětí dobré. Tak ho jednou napadlo tu baterii jen vyjmout + znovu ji tam vložit - a hle: baterie "vydržela" další dva týdny.
Od té doby (už víc jak rok) to takto praktikuje furt dokola - akorát ho to děsně štve, protože občas člověk spěchá, že...
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016
- Roman_P
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 20.05.2018 21:17
- Bydliště: Praha západ
Re: Výměna baterie v klíči
Včera mi auto psalo hlášku abych vyměnil baterku. Tak jsem to udělal a ráno auto normálně odemknul. Teď jsem na cestách a ovladač rychle bliká a už nezamknu a neodemknu. Nevíte jestli se to mohlo takhle dodatečně nějak rozhodit a jak to zase s autem zkamaradit?
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4767
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Výměna baterie v klíči
Pokud po výměně baterky auto zamykalo, tak to bude spíš špatnou baterkou. Zkus dát jinou.
- Roman_P
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 20.05.2018 21:17
- Bydliště: Praha západ
Re: Výměna baterie v klíči
Tak jsem hned po cestě koupil novou baterii a protože není moc na výběr, tak ve vietnamský večerce. Klíč nějak po chvíli přestal při zmáčknutí rychle poblikávat ale svítil a auto zamknul. Šli jsme courat do lesa a kluk se mě že srandy ptá, jestli má hledat nějaký autobusový spojení. No a přijdeme za hodinku k autu a nejde odemknout. Klíč ani neblikne. Vloupal jsem se do vlastního auta a doma našel hodně starý baterky Panasonic v už hodně zažloutlém obalu. Ta dneska celý den vypadá že jede. Chápu, že předchozí dvě baterky mohly být sračky, ale proč si auto nestěžovalo?
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4767
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: Výměna baterie v klíči
Nevím přesně, jak auto měří stav baterky v klíči. Ale je možné, že po prvním zjištění, že je tam nová baterka si nastaví nějaký časový úsek a neměří při každém vložení klíčku. Zkrátka že nekontroluje pořád.
- Roman_P
- Řidič
- Příspěvky: 168
- Registrován: 20.05.2018 21:17
- Bydliště: Praha západ
Re: Výměna baterie v klíči
To je možný, že se pak nezatěžuje komunikací s klíčkem nonstop.
Každopádně starý Panasonic i dneska v klíčku maká, tak doufám, že vyřešeno zas na nějakou dobu. Ještě dnes jsem tedy vzal do bundy i druhý klíč.
Každopádně starý Panasonic i dneska v klíčku maká, tak doufám, že vyřešeno zas na nějakou dobu. Ještě dnes jsem tedy vzal do bundy i druhý klíč.
-
- Řidič
- Příspěvky: 65
- Registrován: 19.09.2018 20:43
Re: Výměna baterie v klíči
Mám stejný problém s neustálou výměnou barerie v klíči, kdy nevydrží ani týden a musím baterii vyměnit. To jsem učinil již třikrát a dnes klíč opět vybitý. Baterie tam byly od Panasonicu a Phillipsu. V druhém klíči ten problém není, ale tam je baterie neměněná již dva roky, kdy tento klíč ležel doma. Podařilo se někomu tento problém vyřešit?
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2678
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Výměna baterie v klíči
Někdo si pomohl "trojhmatem", já bych vyndal starou baterii, počkal třeba minutu a vložil tam novou.
- Ted Striker
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 08.03.2016 20:29
Re: Výměna baterie v klíči
Dobrý den. Mám Golf MK7 Spotsvan s bezklíčkovým přístupem, rok 2016. Baterii jsem měnil už asi 3x nebo 4x. Ani jednou se mi neobjevila hláška o nízkém napětí baterie v klíčku. Vždy auto odemknu, nastartuju a při příjezdu do práce už auto nezamknu. Krytku ze dveří se mi nechce páčit (kdoví jak tam pak bude držet a bude okousaná) , po dvou těchto zkušenostech už v autě vozím jednu novou 2025 baterii a další mám v práci a doma. Docela mne kdysi překvapilo, že když jsem nemohl zamknout auto, půjčil jsem si stejnou baterii 2025 z firemní trojkové oktávky. Tam kde škodovácký klíček zamknul oktávku na 20m a ještě přes jednu zeď, si VW ani neškrtl, kessy nefungovala a ani neblikla ledka při stisku tlačitka. Má někdo podobnou zkušenost? Nejdivnější na tom je, že pokaždé ráno v pohodě auto odemknu, nastartuju, vše v pořádku, žádná hláška a po příjezdu do práce už auto nezamknu - klíček nenalezen.