1.2 TSi EA 211

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Uživatelský avatar
NeoGenX
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1771
Registrován: 04.01.2008 19:54
Bydliště: Ostravwa

Re: 1,2 TSI EA 211

Příspěvek od NeoGenX »

Pro mě je to ideální motor. Výkonově mi pro moje potřeby plně dostačuje, po 22.000km spotřeba cca 5,5l/100km ... umí jezdit za 4l/100km, ale to bych ho během 100.000km zhuntoval. Takže mu samozřejmě dopřávám zdravé pásmo otáček. I přesto jsem se spotřebou spokojený.
VW Golf Sportsvan 2017; 2.0 TDi 110kW R-Line

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,2 TSI EA 211

Příspěvek od sirdo »

mechy píše:Na vysavače celkem vysoký rychlostní průměr.
Rozhodně srovnatelný s vláknem 1.4.
Předem se omlouvám, ale nedalo mi to si rýpnout!
tak vidis, ked si sa rozhodol pre 1.2TSI zabaleny v Golfe, rozhodol si sa pre kvalitny vysavac. nemas co lutovat :laugh: ...

Uživatelský avatar
jirkaa64
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 22.12.2012 10:58

Re: 1,2 TSI EA 211

Příspěvek od jirkaa64 »

Jezdím každý rok do Rakouských Alp (letos Krimml, Zell am See, Salzburg) když jsem potkal, nebo viděl zaparkovanou G7, tak ze tří byly dvě 1,2 tsi a z toho většina 63kw a hodně Trendline. Nevím proč to tak je, (někdy možná druhé auto v rodině), ale asi neřeší velikost kol, výkon motoru atd. ale prostě jezdí a auto slouží jim a né naopak.
Možná se pletu a taky řeší na rak. fóru "vysavače" :D
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet

Ivoch
Řidič
Řidič
Příspěvky: 103
Registrován: 22.05.2015 18:08

Re: 1,2 TSI EA 211

Příspěvek od Ivoch »

Já měl dřív na předcházejícím autě 20" letní a 18" zimáky. Sice opticky luxus, ale to je tak všechno. A tak jsem rád, že mám teď na Golfa letní i zimní 15", neřeším obrubníky a cena je taky super. Jsem NAPROSTO spokojený s Golfem.

Jinak jak se pozná zvenku 1.2 oproti 1.4? Taky vidím dost Golfů, ale nejsem v tom sběhlej. A diesla už nechci ani vidět. Zlatý "vysavač" :-D

Uživatelský avatar
jirkaa64
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 22.12.2012 10:58

Re: 1,2 TSI EA 211

Příspěvek od jirkaa64 »

- označení motorizace je jasná
- 1,4 mají dvojitou koncovku výfuku
- od 81 kw mají jinou nápravu, zvenku jsou vidět jinak uchycené třmeny

do 81 kw
P1020405.JPG
od 81 kw (neplatí pro TGI)
G1.jpg
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet

thomason
Řidič
Řidič
Příspěvky: 53
Registrován: 15.12.2011 22:28

Re: 1,2 TSI EA 211

Příspěvek od thomason »

Když jsme u té spotřeby…jezdíte na tempomat nebo s nohou na pedálu? Hlavně samozř. delší trasy…bude tam rozdíl ve spotřebě při jízdě na tempomat nebo bez?
GVI 1.2 TSI 77kw (sloužil skvěle…); GVII Variant CE 1.2 TSI 77 kW

Uživatelský avatar
jirkaa64
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 473
Registrován: 22.12.2012 10:58

Re: 1,2 TSI EA 211

Příspěvek od jirkaa64 »

Pokuď ti to pomůže, v 2014 Brno - Sirmione (Verona), čtyři lidi, plný kufr, pokud to šlo tak celou dobu temp. na 130 km/h, ale bylo hodně omezení v Rak. někde i na 60 km/h.
P1000350.JPG
G7 bílá Pure 1,2 63kw ergoActiv SunSet

Uživatelský avatar
nuff85
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 04.02.2013 22:49
Bydliště: F-M

Re: 1,2 TSI EA 211

Příspěvek od nuff85 »

Včera jízda na trase:

Ostrava -> Olomouc -> Brno -> Praha -> Litvínov

Obrázek

A zpět:

Litvínov - > Praha -> Pardubice - > Litomyšl -> Mohelnice -> Olomouc -> Ostrava

Obrázek

Dálnice 135 km/h tempomat, okresky co to dalo.
Golf VII 1.2 TSI CE (2015)

Shorty1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 06.09.2018 14:34

Re: 1.2 TSi EA 211

Příspěvek od Shorty1 »

Je nová svolávačka na 1.2TSI pro Golf, Golf Variant/Sportsvan z období prosinec 2013 – březen 2015. Jedná se obecně o povolování šroubů přestavovače vačkové hřídele.
Zkusil jsem napsat email do ROS Brno, ale zatím neodepsali. Nezkoušeli jste už někdo přímo v servisu?

https://svolavacky.cz/svolavaci-akce/vo ... 2013-2015/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.auto.cz/skoda-svolava-2-784 ... mpi-131332" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf Alltrack 1.8 TSI
Ex: Golf VII Variant 1.2 TSI

Uživatelský avatar
vwKarelV
Řidič
Řidič
Příspěvky: 128
Registrován: 29.03.2018 08:22

Re: 1.2 TSi EA 211

Příspěvek od vwKarelV »

Zdravím. Máme 1,2 TSI 16V 81 kW s motorem CYVB - tuhle jsem se dočetl, že tento motor se povedl, prý: "Byl svými tvůrci vypiplán téměř k dokonalosti, jen regulace turba trochu zlobí..."
Takže: jsem rád, že jsme dobře nakoupili (protože ta koupě byl náhlý popud - prý: "Kupte, 4-válcové 1.2ky už nebudou!"), jen to zlobení regulace turba mohu potvrdit (při normálním ježdění nic nepozorujeme, ale pokud to občas vytočím ke 4 tisícům otáček, tak turbo jako by se zbláznilo - je slyšet a jeho otáčky neklesají (což trvá delší dobu), ani když sundáte nohu z plynu...
Tož asi tak. Jo spotřeba dobrá - třeba teď na zimákách běžně jen takových 5,6-5,8 l/100km. Najeto máme zatím 65 tisíc km, olej to nežere, jen chladící kapalina malinko ubývá, občas doleju trochu růžové G13+ (ředěné demivodou v patřičném poměru).
Celkové hodnocení: S vozem velká spokojenost, jen jediná výtka, taková bolístka - po dešti zůstává mokrá pěna, která je nalepená za předními koly (dostupné po otevření předních dveří)... snažím se na to myslet a suchým hadrem tu pěnu po jízdě za mokra vymačkávám dosucha, snad tím zamezím korozi, kterou je tohle místo údajně pověstné (jedinou možnou další variantou by bylo vytrhnout aspoň spodní část té pěny, což někteří majitelé také dělají).
VW Golf Variant VII 1.2 TSI 81kw *2016

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: 1.2 TSi EA 211

Příspěvek od Shorty »

Ad. koroze - no já nevím, na autoforum (jasně, dost pofidérní web, ale testy jsou převzaté ze západu) to vždy hodnotili dobře, ve své třídě většinou jedna z nejlepších ochran.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

danko85
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 24.07.2011 14:06

Re: 1.2 TSi EA 211

Příspěvek od danko85 »

Taky jsem si koupil auto s tímto motorem,jen 63kw.Ve 179000 se mi zlomila ojnice na třetím válci.Prošla skrz blok.Motor na odpis.
Přílohy
80D63DC5-EB17-4906-9131-4EF29D666220.jpeg
A6F35C46-72D6-4F96-8A52-1A151A3EFD5D.jpeg
19CED377-008B-4E43-B9F6-CDCAD7FA17C6.jpeg
B36C79A2-6286-4D27-B9FA-893043322289.jpeg

Uživatelský avatar
milouf
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: 1.2 TSi EA 211

Příspěvek od milouf »

to se ani nedivím, že praskla, ty ostatní jsou jako paragraf, ten motor si musel hltnout vody nebo si prostě prošel nějakou příhodou, ta ojnice už byla jen důsledek
Huml

danko85
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 24.07.2011 14:06

Re: 1.2 TSi EA 211

Příspěvek od danko85 »

Pravé se pru s autobazarem,jestli to bylo už před 5.měsíci před koupi nebo se to stalo až když jsem to auto provozoval.Mělo to někdy v roce 2015 nehodu na předek,tak nevím jestli se to nemohlo stát při tom.Mě se to stalo,jak jsem tomu dupnul na křižovatce.Motor byl teplý,tak si nemyslím,ze to bylo tím.

Uživatelský avatar
milouf
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: 1.2 TSi EA 211

Příspěvek od milouf »

Pri te nehode mohl prasknout intercooler a motor je hned plnej vody, podle opotrebeni na pistech je videt, ze to s tim nejakou dobu jezdilo, kdyby se vedelo jakej byl rozsah poskozeni pri nehode, lecos by to napovedelo, jinak soudni znalec, do pul roku nese prodejce odpovednost za vady a toto byla skryta zavada
Huml

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“