1.4 TGi (CNG) 81 kW

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Uživatelský avatar
GTI4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 15.04.2009 01:59

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od GTI4 »

FauVé se už u ocelových nádrží, z ušlechtilé nerezi, chvástalo životností 20 let. Po tom co během pár let provozu začaly reznout, je v tichosti vyměnil za kevlarové. Moc to nefunguje, jsem rád že jsem CNG vyměnil za benzín a děcka nesedí nad nádrží od nejlevnějšího dodavatele.
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI

drmla
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 30.06.2018 19:49

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od drmla »

Ocelové jsou ověřené. Navíc snesou vyšší tlak, tím pádem se do nich vejde víc plynu. Jen se nesmí udělat chyba kombinováním materiálů mezi kterými dochází k elektrochemické korozi, jako se to stalo VW.

moco
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 04.03.2018 19:52
Bydliště: Olomouc

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od moco »

drmla píše:Mně to taky vadí(u benzínu se to chová stejně), ale s autem teď jezdí převážně manželka a té vysvětlovat něco o tom, jak by to měla eliminovat, to je marný. Takže se s tím auto musí nějak poprat. Jinak bych se ani tak nebál o spojku, jako spíš o převodovku, synchronizaci. Spojku vem čert, dvouhmotu to nemá, ne?
Včera jsem to AAC byl řešit u AD a po kontrole softwaru mi sdělili, že je vše OK a že to tak má být. :(

drmla
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 336
Registrován: 30.06.2018 19:49

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od drmla »

Jaký mají tyto motory na CNG servisní interval výměny oleje a servisních prohlídek? Předpokládám, že výměnu oleje mají pevně po 15tkm a používá se olej normy 502.00. Je tak?

moco
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 04.03.2018 19:52
Bydliště: Olomouc

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od moco »

Ano máš pravdu

Judka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 12.06.2017 22:30

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Judka »

Měl bych prosím dotaz. Mám na Golfu TGI najeto 200tis. a oslovil jsem autorizovaný servis Auto Heller, v kolika kilometrech bych měl vyměnit rozvodovou sadu a zda je v mém autě řemen nebo řetěz. Bylo mi sděleno, že na vozidle je ozubený řemen bez předepsaného intervalu výměny a provádí se pouze kontrola ve 240tis km a pak každý servis a dle posouzení stavu se vymění. Má prosím někdo nějakou jinou informaci? Nezdá se mi, že by rozvody vydržely tak dlouho. Díky

moco
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 04.03.2018 19:52
Bydliště: Olomouc

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od moco »

Být tebou, tak ty rozvody/řemen vyměním. Mně posledně u AD tvrdili, že vzduchový filtr se mění každých 90tkm....WTF?! Svět se vřiť obrací

Alien105
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 30.10.2019 15:52

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Alien105 »

Judka píše:Měl bych prosím dotaz. Mám na Golfu TGI najeto 200tis. a oslovil jsem autorizovaný servis Auto Heller, v kolika kilometrech bych měl vyměnit rozvodovou sadu a zda je v mém autě řemen nebo řetěz. Bylo mi sděleno, že na vozidle je ozubený řemen bez předepsaného intervalu výměny a provádí se pouze kontrola ve 240tis km a pak každý servis a dle posouzení stavu se vymění. Má prosím někdo nějakou jinou informaci? Nezdá se mi, že by rozvody vydržely tak dlouho. Díky
Rozvody na 210 000 do te doby jen kontrola a je tam remen.Od kamose z porshe prosek.

Alien105
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 30.10.2019 15:52

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Alien105 »

Tak mi pri volnobehu problikava kontrolka motoru, ale jen jednou po startu ne opakovane. Byl jsem v servisu a ukazovalo to 2 a 3 valec a plynovy pohon zavada. Pan neni specialista na cng takze jsem se obratil na specialisty na cng a pojedu tam na kontrolu. Pan mi psal ze to budou svicky nebo vstrikovace. Svicky byly měněné nedávno tak asi vstrikovace a ted jestli zanesene nebo vymena a mohla by o byt i civka asi.. uvidim a dam vedět.

moco
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 04.03.2018 19:52
Bydliště: Olomouc

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od moco »

Je tady někdo, kdo už má najeto více jak 200tkm a zhodnotil by nám nutný servis, závady a problémy, co ho potkali? Předem díky za zkušenosti.
Jezdím už dva roky, najeto mám kolem 65tkm a zatím jen tankuji, měním filtry a olej (MOTUL 8100 X-CESS 5W-40).
Motor nepodtáčím, sem tam využiji celé spektrum otáčkoměru, jezdím 95% dálnice a jednou za čas mu dám napít benzínu.

Alien105
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 30.10.2019 15:52

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Alien105 »

moco píše:
05.05.2020 20:59
Je tady někdo, kdo už má najeto více jak 200tkm a zhodnotil by nám nutný servis, závady a problémy, co ho potkali? Předem díky za zkušenosti.
Jezdím už dva roky, najeto mám kolem 65tkm a zatím jen tankuji, měním filtry a olej (MOTUL 8100 X-CESS 5W-40).
Motor nepodtáčím, sem tam využiji celé spektrum otáčkoměru, jezdím 95% dálnice a jednou za čas mu dám napít benzínu.
Predepsany olej ma byt 5W-30 to bych neriskoval.. Jinak jsem vymennil, long life za normu 502.0 na pavidelnou vymenu, olej je zbytecny tam davat long life kdyz se stejne musi menit po 15.000. Jinak 3x dolevam olej mezi vymenou , ubytek je normalni u plynu, je to jen malinko odhad 0.5 litru na tech 15 000.

Najeto za rok 40 000 aktulane najeto 150 000 mam DSG 7 kvalt.

3 x olej , na 117 000, svicky 2000kc, kabinovy filtr cca 400kc, 1x vzduchovy filtr do motoru, porad jezdim za 1 korunu na 100 km dlouhodobe 3.5 KG/100KM.
Predchozi majitel menil zadni kotouce, a na 107 000 vymena mechatroniky asi to bylo jeste v zaruce cenu nevim, 1 zarovka zadni, obcas nabiju baterii tu jsem menil na 120 000 byla KO, ty start stop systemi zabijeji baterii drive.
V yetim jsem mel baterii original 10 let bez SS.
Jinak jsem byl v servisu zustala mi sviti kontrolka motoru a zahlasilo to porucha Start stop systemu, vysledek kolisani napeti chyba vymazana 385 kc.
Pry nekde muze byt zkorodovany kontakt a muze to zablbnout.
A nesla klima tak mi to znamej pretesnil ve predu u napojeni na ten radiator a je to ok cena 2000kc napln prace material.
Natankovano mam 100 octanu aby se moc nekazil jednou za rok jsem lej na benzin delsi trasu.
Obcas to zahlasi zaradit do P a do servisu ale je to sporadicke cca 1x za 2 mesice ale nic se nedeje zadna chyba nevykazana a jezdi to normalne.

Renholder
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 30.12.2015 11:24

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Renholder »

K tomu oleji nevím, auto mám od 20000 a při 30000 mi v autorizaku na garancce nalili shell helix 5w40. Sám dávám tu samou viskozitu, ale chci přejít na 0w40 do priste. Teď mám najeto 60000

Odesláno z mého PCT-L29 pomocí Tapatalk

VW Golf VII Variant, 1.4 TGI 81kW
VW Polo 9N3, 1.2 44kW

moco
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 04.03.2018 19:52
Bydliště: Olomouc

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od moco »

S olejem neriskuji, dávám stejnou specifikaci, mění mi ho v autorizáku a bavit se o tom dále nechci, vím, co dělám.
Jestli někdo dává long life do CNG, tak vyhazuje peníze oknem.

Renholder
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 30.12.2015 11:24

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od Renholder »

Právě že narážím co mi nalili v autorizaku a co tobě.. Asi by měli mít všechny stejné předpisy. Ale po opravě gufera v převodovce si o autorizaku myslím svoje a už mě tam neuvidí.

Odesláno z mého PCT-L29 pomocí Tapatalk

VW Golf VII Variant, 1.4 TGI 81kW
VW Polo 9N3, 1.2 44kW

moco
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 04.03.2018 19:52
Bydliště: Olomouc

Re: 1.4 TGi (CNG) 81 kW

Příspěvek od moco »

Já si nosím svůj olej, který mi VW servis schválil a je to lepší olej než co dávají, mimo jiné čtyřikrát levnější

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“