1.4 TSi 110 kW DSG

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: 1.4 TSi 110 kW DSG

Příspěvek od Pantani »

poucher píše:nevíte náhodu nebo nemáte info, jak je to s budoucí 8. generací golfa, bude tam jen DSG7 (mluví se o mildhybridech) a manuál zcela z nabídky vypadne ?? Myslím, že někdy psali, že i GTI by byl k mání pouze s DSG, což si nějak nedokážu představit...
Informace ještě nemá vůbec nikdo, je brzo, G8 bude až za rok. Jelikož ale věřím, že v tom i nadále bude 1.5 TSI, tak věřím, že bude si dsg7-suchá, přestože už před lety prosakovaly info, že VW chystá DSG10. Od té doby ale nic o tom. Mildhybridy asi budou, minimálně v R4xx, v levnějších variantách o tom dost pochybuju, řekl bych, že je to na levný auta furt ještě trochu drahá technologie.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Dejw007
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 08.06.2019 20:10

Re: 1.4 TSi 110 kW DSG

Příspěvek od Dejw007 »

Zdravím mám vw golf 7 1.4 tsi 92kw DSG7 pri miernom kopci keď sa rozbieham je počuť pravdepodobne spojku ako keby suchala ale je to len na chvíľu stalo sa mi to asi dvakrát máte s tým niekto podobné skúsenosti?
Cca 30tkm

Tome_MK
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 24.07.2019 21:54

Re: 1.4 TSi 110 kW DSG

Příspěvek od Tome_MK »

Jdu trošku s křížkem po funuse, ale třeba to pomůže někomu při rozhodování v budoucnu. Mám na 1.4 TSi 110kw 7st DSG najeto nějakých 75t km a žádný cukání jsem nepozoroval kromě momentu, kdy auto brzdí motorem a na převodovce je hozený režim Sport. V ten moment jsou ty cukání dost agresivná, ale asi to tak nějak patří k tomu režimu spojky.

V režimu D bych tomu určitě vytknul pozdní až žádnou reakci v momentě kdy je motor vytočený kolem 1-1,2t otáček a člověk se rozjede do kopce. Pak tam motor až nesmyslně dlouho drží nižší stupen a je slyšet že motor trpí. Osobně to řeším jednoduchým přeřazením na sport pokud vím, že pojedu do kopce.

Z velké části je to o práci s plynem, přesně jak říká Pantani. První jízdy můžou být víc uskákané a stylem brzda plyn, ale časem se to člověk naučí dávkovat. Osobně mám spíš zkušenost, že mi spolujezdec řekne, že ani neví o tom že by to auto řadilo... :D A to píšu z pozice účastníka městkého provozu v Brně = pravidelný účastník kolon :D

Za sebe můžu říct, že bych si tento motor vybral i podruhé, jen bych si připlatil za pádla pod volant :) A aktuálně uvažuju i o chipu, který by to trochu popohnal.
Golf Sportsvan 1.4 TSi 110kW DSG

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“