1.4 TSi 110 kW DSG

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

unnamed.maxx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 12.03.2015 07:40

1.4 TSi 110 kW DSG

Příspěvek od unnamed.maxx »

Zdravím klubáci, zatím mám GV 1.9TDI, ale už se porozhlížím po něčem novém a uvažuji nad GVII 1.4TSI 110kw s DSG převodovkou. Ale DSG jsou prý dva druhy s 6q a 7q, mokré a suché spojky... a prý převodovka se suchými spojkami při popojíždění v koloně cuká...
CO je na tom pravdy... nebo co by jste doporučily?? Zkusit TSI nebo zůstat u TDI? Co se týče cestování je to tak 50:50 ... město i dálnice, krátké i dlouhé cesty. Ročně kolem 20tis km

Kamarádi mi dokonce říkali, že bych měl zkusit něco jiného než VW, že prý turbo benziny u VW nejsou nic moc...

Uživatelský avatar
ladaf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 12.08.2015 08:24

Re: 1.4TSi 110kw DSG

Příspěvek od ladaf »

1.4TSI 110kW moc dobra volba. Naftu jenom pokud bys skudlil kazdou korunu pri tankovani (a nevadil by Ti smrad, pomale zahrati motoru a regenerace DPF) , s timto TSI se da jezdit od 5.5 do 9l dle stylu a rychlosti.
Je tiche a myslim ze dle zkušeností ostatnich tady i spolehlive.
S tou DSG to bude horsi je to tak jsk pises, 7q sucha spojka a nejake vlakno tady o tom bude. Navic to radi pri 1200ot a podobne,coz pro benzin je spatne.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť

unnamed.maxx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 12.03.2015 07:40

Re: 1.4TSi 110kw DSG

Příspěvek od unnamed.maxx »

A tu 7q DSG má jen 110kw verze nebo i 90kw??

Uživatelský avatar
wittmann167
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 343
Registrován: 13.02.2014 22:37
Bydliště: Matrix - ostatně jako každý

Re: 1.4TSi 110kw DSG

Příspěvek od wittmann167 »

Má ji 90 i 92 kW verze.
VW Golf Sportsvan 1,4 TSI Maraton Edition, bílá Pure
Mio MiVue C330

unnamed.maxx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 12.03.2015 07:40

Re: 1.4TSi 110kw DSG

Příspěvek od unnamed.maxx »

Aha... ale tak to cukání se dá nějak vychytat při tom popojíždění ne?? Třeba řazení manualne... nebo nejak jinak ne? Jde mi o to, že řídit by měla i má přítelkyně tak ať z toho není v lese.
Někde jsem četl, že při mají být 6q DSG v 1.4TSI montovány... ale nevím zda to nepřišlo teď po faceliftu

Uživatelský avatar
wittmann167
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 343
Registrován: 13.02.2014 22:37
Bydliště: Matrix - ostatně jako každý

Re: 1.4TSi 110kw DSG

Příspěvek od wittmann167 »

Občas jezdím s otcovým 7st dsg a při plynulé jízdě nic necuká. Záleží jak se dávkuje plyn.
VW Golf Sportsvan 1,4 TSI Maraton Edition, bílá Pure
Mio MiVue C330

unnamed.maxx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 12.03.2015 07:40

Re: 1.4TSi 110kw DSG

Příspěvek od unnamed.maxx »

No jde mi o to popojíždění v koloně o kterém jsem psal... ne při plynule jízdě

Uživatelský avatar
wittmann167
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 343
Registrován: 13.02.2014 22:37
Bydliště: Matrix - ostatně jako každý

Re: 1.4TSi 110kw DSG

Příspěvek od wittmann167 »

Pokud se při rozjezdu jen lehce ťukne na plyn, žádné cukání se nekoná.
VW Golf Sportsvan 1,4 TSI Maraton Edition, bílá Pure
Mio MiVue C330

FEFEQdfw
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 10.03.2017 13:22

Re: 1.4 TSi 110 kW DSG

Příspěvek od FEFEQdfw »

Mam 6q DSG v GTI, popojizdeni uplne bez problemu. Ale co se tyce podtaceni, je to pravda. Na D mi to klidne drzi 6ku i na 1200ot, ale padla pod volantem to resi. Za manual bych zpet nemenil. Ps.: DSG + ad.tempomat je paradni!


Sent from my iPad using Tapatalk

unnamed.maxx
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 12.03.2015 07:40

Re: 1.4 TSi 110 kW DSG

Příspěvek od unnamed.maxx »

Aha v GTI je 6Q DSG tam jsou myslím mokré spojky no... to je fajn... ale v 1.4TSI jsou 7Q DSG a to je se suchýma spojkama a to dělá prý celkem neplechu při popojíždění.

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TSi 110 kW DSG

Příspěvek od sirdo »

polozme si otazku, ci ides kupovat novy (fcl) alebo stary (predfcl) Golf. v novom by uz mala byt DSG7 v olejovom kúpeli a nemusis riesit tvoj problem...

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: 1.4 TSi 110 kW DSG

Příspěvek od Mishaw »

Máš někde podložené, že po faceliftu jsou u VW Golf 7st. DSG 1.4TSI v olejové lázni?
Osobně si myslím, že se stále jedná o suchou DQ200 se špatnou pověstí.

1.5TSI Evo má stále suché spojky. Takže pochybuji, že by do 1.4TSI dávali mokré.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TSi 110 kW DSG

Příspěvek od sirdo »

no mam Tiguan 2.0TSI MR2018 a tam mam mokru DQ500...

Uživatelský avatar
GTI4
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 213
Registrován: 15.04.2009 01:59

Re: 1.4 TSi 110 kW DSG

Příspěvek od GTI4 »

Z německého ceníku, poslední odstavec:
do 250Nm suché spojky bez olejové lázně
do 380Nm v olejové lázni
Přílohy
IMG_1798.PNG
VW Golf VII FL Variant 1,4 TSI R-line HL
VW Golf VII Variant 1,4 TGI
VW Golf VI 1,2 TSI
VW Golf VI Variant 1,6 TDI
VW Golf IV 1,8T GTI

Alice18
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 01.05.2017 16:23

Re: 1.4 TSi 110 kW DSG

Příspěvek od Alice18 »

Mám Golf 7 po FL, 1.4 TSI, 92 kW s DSG a žiadne cukanie nepozorujem. Pri rozjazde mierne trhne, keď nechám zapnutý AutoHold (už som ho vypol), pri jazde v kolóne necuká.
Predtým som mal Roomster 77kW s DSG a tam to cukanie bolo poznať.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“