1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16.12.2020 16:24
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Castrol 5w30
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4767
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Jaký přesně- Magnatec, Edge Titanium nebo Titanium LL ? Neříkám, že je to olejem, ale může tomu pomoct.
Jak často ho měníš ?
Jak často ho měníš ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16.12.2020 16:24
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Edge, auto jsem koupil v srpnu je nastaveny 30tis interval.
Ted necham udelat olej a necham prekodovat na 15tis/rok na 5w40
Ted necham udelat olej a necham prekodovat na 15tis/rok na 5w40
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16.12.2020 16:24
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Tak olej vymenen ale cukam dal. Fakt je to pouze pri 2000 otackach, jak auto toci vice otacek tak to necuka, hlavne za studena
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22.02.2021 05:44
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Zdar klubaci, tak už ste to niekto vyriesil ? Tiez nedavno som kupil golfa VI 1.4 twincharger chip na 155kw u Powered by Uchod stred plne priechodný tlmič zadný odstránený. Pri plusových teplotach sa auto chovalo za studena aj za tepla normálne ale akonáhle prisli mínusové teploty tak kym je studene auto tak sa s tym auto nedá chodiť....boha... cca pri 2000 otáčkach začne dosť cukať s autom a strieľať z vyfuku (pochopitelne ked nemam tlmiče) ALE jedine ak chcem rýchlejšie akcelerovať ak sa snazim plynule a pomaličky zvyšovať rýchlosť tak iba jemnucko cuka a toci aj viac.... Ak pridam a cuka a neuberem plyn alebo nezaradim vyššiu rýchlosť vyhodi po chvíľke kontrolku MOTORA a EPS ci jak sa to vola ale po chvilke to zmizne..ak sa auto zohreje aj v minusovych teplotach na prevádzkovú teplotu 90 tak uz sa xhova auto normalne... Vie mi niekto poradiť xo s tym ? Sviecky som vymenil za Denzo iridium auto malo menené rozvody bývalým majitelom aj urobene dekarbo momentálny najazd 174 000km
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4767
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
A proč se ptáš v sekci golf 7 ? Naše motory jsou úplně jiné než ten tvůj.
Pokud se ti rozsvěcuje kontrolka motoru, tak napojit na diagnostiku a zjistit , co je tam za chybu. Vypadá to jako špatné čidlo teploty, ale to jen hádám. Dignostika řekne víc.
Pokud se ti rozsvěcuje kontrolka motoru, tak napojit na diagnostiku a zjistit , co je tam za chybu. Vypadá to jako špatné čidlo teploty, ale to jen hádám. Dignostika řekne víc.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 22.02.2021 05:44
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Fuha nevšimol som si že som v sekcii golf VII som na tejto stranke prvý krat 😅☺ uz bolo aj na diag
(motor)
-regulator tlaku paliva 2
-zistenie vynechavanie zapalovania
-valec 4
-valec 2
-Palivo,tlak Rail/ systemovy tlak
(elektronika sloupku rizeni)
-svorka 15
-svorka 50
-spinac zapalovani Svorka: S, X, P,
(motor)
-regulator tlaku paliva 2
-zistenie vynechavanie zapalovania
-valec 4
-valec 2
-Palivo,tlak Rail/ systemovy tlak
(elektronika sloupku rizeni)
-svorka 15
-svorka 50
-spinac zapalovani Svorka: S, X, P,
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 26.04.2022 10:28
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
vynechávání zapalování na válcích? Takže co to tedy bylo?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 20.02.2024 10:00
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Zdravím.
Mám obdobný problém, jaký tady popisuje řada uživatelů. Motor 1.4 TSI 103kw, při přidání plynu v nízkých otáčkách je cítit citelné cukání, to se projevuje i kolem 2000 otáček, ale ne tolik. Při cukání někdy problikává kontrolka motoru. Začalo to dělat loni začátkem zimy. Nájezd 180 000, jezdím na Verva 100.
Má zkušenost se servisem:
Automaticky probíhá výměna svíček, přeměření a vymazání chyb v řídící jednotce - dle servisu je auto OK. Zaplatím, odjíždím a cukám úplně stejně jako před tím
Následuje reklamace, servis zkouší vyměnit cívky, nicméně beze zněny. Volají mi, že jsou zakarbonizované ventily, že na to ty 1.4 trpí a že se to řeší aktualizací software, ale to oni nedělají. Moc se mi to nezdá a dávám auto do autorizovaného servisu.
Včera mi volali, že je prasklá sací hadice. Tak uvidíme, snad mají pravdu.
Edit:
- 23.2. auto vyzvednuto a co myslíte ? Cukám dále, beze změny. V pondělí pokračujeme.
- 25.2. auto vráceno do servisu
- 1.3. servis znovu vyměnil svíčky a cívky, ale stále beze změny, neví co s tím...
- 2.4. tak auto mám doma a už je vše OK. Servis provedl repas hlavy - karbon. Sranda za cca 40litrů :/ Nicméně servis mi potvrdil informaci, že ty 1.4 na to trpí. Hlavním problémem jsou krátké trasy, kdy se motor nezahřeje a dále podtáčení motoru, benzín na to nemá vliv. Prostě po městě max. na trojku, čtyřku tam šoupnout až mimo město - zkrátka držet otáčky kolem 2000 nebo více, ale vysvětlete to manželce...
Mám obdobný problém, jaký tady popisuje řada uživatelů. Motor 1.4 TSI 103kw, při přidání plynu v nízkých otáčkách je cítit citelné cukání, to se projevuje i kolem 2000 otáček, ale ne tolik. Při cukání někdy problikává kontrolka motoru. Začalo to dělat loni začátkem zimy. Nájezd 180 000, jezdím na Verva 100.
Má zkušenost se servisem:
Automaticky probíhá výměna svíček, přeměření a vymazání chyb v řídící jednotce - dle servisu je auto OK. Zaplatím, odjíždím a cukám úplně stejně jako před tím
Následuje reklamace, servis zkouší vyměnit cívky, nicméně beze zněny. Volají mi, že jsou zakarbonizované ventily, že na to ty 1.4 trpí a že se to řeší aktualizací software, ale to oni nedělají. Moc se mi to nezdá a dávám auto do autorizovaného servisu.
Včera mi volali, že je prasklá sací hadice. Tak uvidíme, snad mají pravdu.
Edit:
- 23.2. auto vyzvednuto a co myslíte ? Cukám dále, beze změny. V pondělí pokračujeme.
- 25.2. auto vráceno do servisu
- 1.3. servis znovu vyměnil svíčky a cívky, ale stále beze změny, neví co s tím...
- 2.4. tak auto mám doma a už je vše OK. Servis provedl repas hlavy - karbon. Sranda za cca 40litrů :/ Nicméně servis mi potvrdil informaci, že ty 1.4 na to trpí. Hlavním problémem jsou krátké trasy, kdy se motor nezahřeje a dále podtáčení motoru, benzín na to nemá vliv. Prostě po městě max. na trojku, čtyřku tam šoupnout až mimo město - zkrátka držet otáčky kolem 2000 nebo více, ale vysvětlete to manželce...
Naposledy upravil(a) hoborg dne 02.04.2024 10:12, celkem upraveno 3 x.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 30.11.2018 22:52
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Popisoval jsem tady trochu jiný problém s cukáním motoru, které se projevuje pouze při studeném motoru. Pokud má motor provozní teplotu, cukání zmizí.
Cukání se začalo projevovat hned na novém autě, takže nemůže být způsobené nějakým opotřebením. Autorizovaný servis na to nemá řešení. Podle mě je to způsobené hloupým EKO nastavením ŘJ
Cukání se začalo projevovat hned na novém autě, takže nemůže být způsobené nějakým opotřebením. Autorizovaný servis na to nemá řešení. Podle mě je to způsobené hloupým EKO nastavením ŘJ
VW Golf VII Variant ME, 1.4TSI 92kW, MR2018
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 TSi - trhanie pri nízkych otáčkach
Každé to cuknutí je misfire - postup při opravě/ zlepšení chování
1) zjistit v diagnostice, který válec to dělá a prohodit svíčky s funkčním válcem. Pokud se problém přesune tak vyměnit svíčky. Stejný test lze udělat i s cívkama. Pokud to dělají rovnoměrně všechny válce tak je tenhle bod zbytečně vyhozené peníze.
2) naflashovat poslední FW pro motorovou jednotku (jakej je posledni jde zjistit tady https://vag-flashinfo.de) a jakej zrovna máte na výpisu diagnostiky
3) natankovat lepší 98/100 oktanové palivo
4) lepší olej dle specifikace
5) dekarbonizace / kontrola a případná výměna čidel (teplota v sání, teplota chladící kapaliny atd..)
6) prodej... / smíření
1) zjistit v diagnostice, který válec to dělá a prohodit svíčky s funkčním válcem. Pokud se problém přesune tak vyměnit svíčky. Stejný test lze udělat i s cívkama. Pokud to dělají rovnoměrně všechny válce tak je tenhle bod zbytečně vyhozené peníze.
2) naflashovat poslední FW pro motorovou jednotku (jakej je posledni jde zjistit tady https://vag-flashinfo.de) a jakej zrovna máte na výpisu diagnostiky
3) natankovat lepší 98/100 oktanové palivo
4) lepší olej dle specifikace
5) dekarbonizace / kontrola a případná výměna čidel (teplota v sání, teplota chladící kapaliny atd..)
6) prodej... / smíření
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0