Bohužel, ovlivnit se to nedá. Volbu profilu jízdy mám. Podle mě to nepůjde ani kódováním, jinak by se to řešilo víc než start stop . Zajímal jsem se o ACT technicky a nepřijde mi to tak špatně udělané - blbost to určitě je, ale přijde mi, že by to mohlo vydržet.Prelude píše:Mohol by mi niekto, co ma moznost nastavenia jazdneho profilu dat informaciu, ci ma zvolenie rezimu Sport (pohon) vplyv na ne/vypinanie valcov? Viem, ze start-stop system je vtedy deaktivovany, no zaujimalo by ma, ci aj rezim 2 valcov. Neskusal ho pripadne niekto deaktivovat cez kodovanie? Nezda sa mi, ze by nejako vyrazne pomahal setrit benzin, navyse sa pri nom velmi neda brzdit motorom a jeho dlhodoba spolahlivost, ci vplyv na motor su, podla mojho nazoru, tiez otazne.
1.5 TSi Evo 110 kW
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11.06.2018 20:11
- Bydliště: Praha - Kobylisy
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
Golf VII Variant HL 1,5 TSI EVO 110kW OPF 7DSG (2018)
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4764
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 1.5 TSi Evo 110 kW
Tak mechanicky to vydrží.Je tady jedno Ale. Tím,jak se prostřední válce odpojují,dochází k jejich chládnutí. A pak se zase ohřejí a tak pořád dokola. No a to vede k velké karbonizaci právě těch dvou prostředních válců. Ve Světě motorů v rubrice Bazar doporučovali se těmto motorům s vypínáním válců obloukem vyhnout. Byla tam i foto,jak moc to bývá zakarbonované.