1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Posedlik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 18.09.2019 15:23

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od Posedlik »

Ahoj, ja volal prodejci a podle VIN kodu nic neni. Už jsem z toho nešťastny. Celkově z celeho auta. :roll:

Uživatelský avatar
marian86
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 13.01.2019 20:26

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od marian86 »

Na Skoda foru pisou zkusenosti, ze podle VIN to nenaslo nic, ale pak az pripojili auto online, tak se najednou nejaky SW objevil.

Posedlik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 18.09.2019 15:23

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od Posedlik »

Aha, mohl bych zajet a nechat napojit ale jak je tam vidim všechny ochotné tam tak ani chuť nemám tam jet. Až někdo pisné že opravdu v autorizaku VW byl a je k dispozici new soft tak zajedu.

Sebasten
Řidič
Řidič
Příspěvky: 76
Registrován: 05.10.2018 14:02

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od Sebasten »

Tak teď trochu z jiného soudku než ,,klokan". :D

Dnes trasa Stuttgart (DE) - Karlovy Vary.

První fotka je po příjezdu na začátek Karlových Varů, druhá pak po dojezdu do cíle. 90 % cesta dálnice, 6 % okresky a 4 % město. Dva lidi v autě, relativně plný kufr, 17" kola a samozřejmě zaplá klima. Po cestě dvě nebo 3 zastávky. Celou cestu ,,rychlý průlet Německem". Tzn., rychlost dlouhodobě kolem 150, když to šlo 160-170, a občasné výlety ke 180. Občas ,,omezení" na 120 v DE a někde na 80 z důvodu rekonstrukcí. Určitě jsem nebyl brzda provozu. Rychlé výjezdy z čerpacích stanic apod. Za mě maximální spokojenost. Motor neměl problém táhnout 160 do kopce, byl relativně provoz, takže se jelo jak to dovolila silnice.
Přílohy
IMG_2517.JPG
IMG_2519.JPG

Posedlik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 18.09.2019 15:23

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od Posedlik »

Super. Spotřeba je fakt super. Já jel v létě Černou Horu za 5,2 ltr na 100km. Ale to je tak vše za co chválit ten motor. Jinak mrtvo. Jooo že jede do kopce 160 to jede i litr 3 valec. :tongue:

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od JirkaVys »

Přičíst cca 1 litr a bude z toho reálná spotřeba.
Bohužel tyhle PC kecají, a pokud si člověk zkusí reálnou spotřebu typu do plna a pak dotankování, zjistí že reálně je to tak o 1 litr více. Samozřejmě je potřeba to zopakovat.

Ale i tak, na dva hrnky to je pořád slušný.

Posedlik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 18.09.2019 15:23

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od Posedlik »

Sedi přesně PC. Počital i tankovanim a na chlup sedi.

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od JirkaVys »

Jo chápu. To je jako když mi tu někdo tvrdil, že 2.0 TSI bere 7 litrů :-D Asi taky na dva hrnky, jako vypíná tento motor.
Když to vezmu a porovnám svá auta, tak s 4x4 DSG7 BiTDI vezme na stejné trase pomalu polovinu paliva oproti 2.0 TSI manuál, což mi stačí. To nemluvím o tom svůdném projevu šicího stroje, 2 litry oleje na 15tis km a potřeba jezdit v otáčkách nad 2500 pokud chce člověk svižnější jízdu :-D
A to upozorňuji že je to 2.0 TSI, když jsem měl možnost 1.2, 1.4 a 1.5 TSI, tak jsem se vždy těšil až se mi dostane zpět normální auto :-D Slavnou 1.0 TSI jsem ještě neměl možnost vyzkoušet.
No ale to jsme trochu jinde. U každého auta mi palubák kecá o 0,5 až 1 litr, bez ohledu na palivo.

Upřímně ale spotřebu neřeším, jízda musí člověka bavit, takže žádný pozvolné přidávání plynu nebo pusteni plynu už kilometr před cedulí, sníženou rychlosti apod :)) Určitě ale ne ani plný plyn za cedulí.

mxm1919
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 21.04.2011 16:10
Bydliště: Hodonín (JMK)

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od mxm1919 »

JirkaVys píše: No ale to jsme trochu jinde. U každého auta mi palubák kecá o 0,5 až 1 litr, bez ohledu na palivo.
Upřímně ale spotřebu neřeším, jízda musí člověka bavit, takže žádný pozvolné přidávání plynu nebo pusteni plynu už kilometr před cedulí, sníženou rychlosti apod :)) Určitě ale ne ani plný plyn za cedulí.
Ještě jsem neměl doma koncernové auto, které by ukazovalo o víc než 0,4 litru, tvé info, že kecá až o litr musí být nějaká anomálie...
Oktávka TDI 0,3 litru, Golf 1.4 TSI 0,2 litru, ostatní auta taky spíš 0,3-0,4..
Na každém autě si počítám spotřebu vč. dojezdu a všeho několik desítek až statisíce km a takový extrém jak píšeš sem nenaměřil asi nikdy :) Jinak teda stejné těsto, motory jsou od toho aby se točily a plynový pedál je od toho, aby se na něj šlapalo :D
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od JirkaVys »

Holt špatné výpočty. Statisíce kilometrů není potřeba počítat, stačí jedna dvě nádrže a výsledek se dostaví. Ale je to zbytečné téma o ničem stejně. Někdo kdo řeší každý litr... pak se nedivím, že jezdí ve vypínači válců a pedálek jen lehtá, na rychlosti tolik nezáleží.
Od toho je možnost korekce v PC přes diagnostiku :)

mxm1919
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 462
Registrován: 21.04.2011 16:10
Bydliště: Hodonín (JMK)

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od mxm1919 »

JirkaVys píše:Holt špatné výpočty.
Rád se nechám poučit se správným výpočtem, pokud sem to celé ty roky zapisoval blbě, rád si vzorečky opravím :) (a pak toto téma rád "uzavřu")
Já sem ACT nechtěl a nemám a na spotřebu nejezdím, mám auto za tolik peněz, že pár korun na palivu už to nevytrhne :D
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG

JirkaVys
Profík
Profík
Příspěvky: 1110
Registrován: 11.09.2016 14:37

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od JirkaVys »

Když to říkáš, tak to tak bude.
Golf 7 s 1.4 v benzínu za hodně peněz? Mno jsem asi fakt mimo.

Uživatelský avatar
skoryl
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 16.04.2017 18:00

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od skoryl »

Taky mám Golf7 1,4 v benzínu za "hodně peněz" :-) .............. asi ten pojem znamená pro každého něco jiného.

dakob
Řidič
Řidič
Příspěvky: 137
Registrován: 11.06.2018 20:11
Bydliště: Praha - Kobylisy

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od dakob »

I já se přidám. Radši Golfa v plné než Passat v holobytu. Záleží na preferencích. A bonitě samozřejmě :-)
Golf VII Variant HL 1,5 TSI EVO 110kW OPF 7DSG (2018)

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti

Příspěvek od Shorty »

Tak třeba u auta s katalogovou cenou 650k, což je feceliftovej variant ME s nejsilnějším benzínem a s pár příplatkama (takových aut tu mají lidi hodně) by ACT ušetřilo na provozu během 200tkm nějakých 10% z kupní ceny, což není úplně zanedbatelné. Ovšem za předpokladu, že by se v tom nic neposralo a zároveň možnost dokoupit tu ani nebyla.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“