1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18.09.2019 15:23
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Ahoj, ja volal prodejci a podle VIN kodu nic neni. Už jsem z toho nešťastny. Celkově z celeho auta.
- marian86
- Jezdec
- Příspěvky: 246
- Registrován: 13.01.2019 20:26
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Na Skoda foru pisou zkusenosti, ze podle VIN to nenaslo nic, ale pak az pripojili auto online, tak se najednou nejaky SW objevil.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18.09.2019 15:23
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Aha, mohl bych zajet a nechat napojit ale jak je tam vidim všechny ochotné tam tak ani chuť nemám tam jet. Až někdo pisné že opravdu v autorizaku VW byl a je k dispozici new soft tak zajedu.
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 05.10.2018 14:02
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Tak teď trochu z jiného soudku než ,,klokan".
Dnes trasa Stuttgart (DE) - Karlovy Vary.
První fotka je po příjezdu na začátek Karlových Varů, druhá pak po dojezdu do cíle. 90 % cesta dálnice, 6 % okresky a 4 % město. Dva lidi v autě, relativně plný kufr, 17" kola a samozřejmě zaplá klima. Po cestě dvě nebo 3 zastávky. Celou cestu ,,rychlý průlet Německem". Tzn., rychlost dlouhodobě kolem 150, když to šlo 160-170, a občasné výlety ke 180. Občas ,,omezení" na 120 v DE a někde na 80 z důvodu rekonstrukcí. Určitě jsem nebyl brzda provozu. Rychlé výjezdy z čerpacích stanic apod. Za mě maximální spokojenost. Motor neměl problém táhnout 160 do kopce, byl relativně provoz, takže se jelo jak to dovolila silnice.
Dnes trasa Stuttgart (DE) - Karlovy Vary.
První fotka je po příjezdu na začátek Karlových Varů, druhá pak po dojezdu do cíle. 90 % cesta dálnice, 6 % okresky a 4 % město. Dva lidi v autě, relativně plný kufr, 17" kola a samozřejmě zaplá klima. Po cestě dvě nebo 3 zastávky. Celou cestu ,,rychlý průlet Německem". Tzn., rychlost dlouhodobě kolem 150, když to šlo 160-170, a občasné výlety ke 180. Občas ,,omezení" na 120 v DE a někde na 80 z důvodu rekonstrukcí. Určitě jsem nebyl brzda provozu. Rychlé výjezdy z čerpacích stanic apod. Za mě maximální spokojenost. Motor neměl problém táhnout 160 do kopce, byl relativně provoz, takže se jelo jak to dovolila silnice.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18.09.2019 15:23
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Super. Spotřeba je fakt super. Já jel v létě Černou Horu za 5,2 ltr na 100km. Ale to je tak vše za co chválit ten motor. Jinak mrtvo. Jooo že jede do kopce 160 to jede i litr 3 valec.
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Přičíst cca 1 litr a bude z toho reálná spotřeba.
Bohužel tyhle PC kecají, a pokud si člověk zkusí reálnou spotřebu typu do plna a pak dotankování, zjistí že reálně je to tak o 1 litr více. Samozřejmě je potřeba to zopakovat.
Ale i tak, na dva hrnky to je pořád slušný.
Bohužel tyhle PC kecají, a pokud si člověk zkusí reálnou spotřebu typu do plna a pak dotankování, zjistí že reálně je to tak o 1 litr více. Samozřejmě je potřeba to zopakovat.
Ale i tak, na dva hrnky to je pořád slušný.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18.09.2019 15:23
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Sedi přesně PC. Počital i tankovanim a na chlup sedi.
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Jo chápu. To je jako když mi tu někdo tvrdil, že 2.0 TSI bere 7 litrů Asi taky na dva hrnky, jako vypíná tento motor.
Když to vezmu a porovnám svá auta, tak s 4x4 DSG7 BiTDI vezme na stejné trase pomalu polovinu paliva oproti 2.0 TSI manuál, což mi stačí. To nemluvím o tom svůdném projevu šicího stroje, 2 litry oleje na 15tis km a potřeba jezdit v otáčkách nad 2500 pokud chce člověk svižnější jízdu
A to upozorňuji že je to 2.0 TSI, když jsem měl možnost 1.2, 1.4 a 1.5 TSI, tak jsem se vždy těšil až se mi dostane zpět normální auto Slavnou 1.0 TSI jsem ještě neměl možnost vyzkoušet.
No ale to jsme trochu jinde. U každého auta mi palubák kecá o 0,5 až 1 litr, bez ohledu na palivo.
Upřímně ale spotřebu neřeším, jízda musí člověka bavit, takže žádný pozvolné přidávání plynu nebo pusteni plynu už kilometr před cedulí, sníženou rychlosti apod ) Určitě ale ne ani plný plyn za cedulí.
Když to vezmu a porovnám svá auta, tak s 4x4 DSG7 BiTDI vezme na stejné trase pomalu polovinu paliva oproti 2.0 TSI manuál, což mi stačí. To nemluvím o tom svůdném projevu šicího stroje, 2 litry oleje na 15tis km a potřeba jezdit v otáčkách nad 2500 pokud chce člověk svižnější jízdu
A to upozorňuji že je to 2.0 TSI, když jsem měl možnost 1.2, 1.4 a 1.5 TSI, tak jsem se vždy těšil až se mi dostane zpět normální auto Slavnou 1.0 TSI jsem ještě neměl možnost vyzkoušet.
No ale to jsme trochu jinde. U každého auta mi palubák kecá o 0,5 až 1 litr, bez ohledu na palivo.
Upřímně ale spotřebu neřeším, jízda musí člověka bavit, takže žádný pozvolné přidávání plynu nebo pusteni plynu už kilometr před cedulí, sníženou rychlosti apod ) Určitě ale ne ani plný plyn za cedulí.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 21.04.2011 16:10
- Bydliště: Hodonín (JMK)
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Ještě jsem neměl doma koncernové auto, které by ukazovalo o víc než 0,4 litru, tvé info, že kecá až o litr musí být nějaká anomálie...JirkaVys píše: No ale to jsme trochu jinde. U každého auta mi palubák kecá o 0,5 až 1 litr, bez ohledu na palivo.
Upřímně ale spotřebu neřeším, jízda musí člověka bavit, takže žádný pozvolné přidávání plynu nebo pusteni plynu už kilometr před cedulí, sníženou rychlosti apod ) Určitě ale ne ani plný plyn za cedulí.
Oktávka TDI 0,3 litru, Golf 1.4 TSI 0,2 litru, ostatní auta taky spíš 0,3-0,4..
Na každém autě si počítám spotřebu vč. dojezdu a všeho několik desítek až statisíce km a takový extrém jak píšeš sem nenaměřil asi nikdy Jinak teda stejné těsto, motory jsou od toho aby se točily a plynový pedál je od toho, aby se na něj šlapalo
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Holt špatné výpočty. Statisíce kilometrů není potřeba počítat, stačí jedna dvě nádrže a výsledek se dostaví. Ale je to zbytečné téma o ničem stejně. Někdo kdo řeší každý litr... pak se nedivím, že jezdí ve vypínači válců a pedálek jen lehtá, na rychlosti tolik nezáleží.
Od toho je možnost korekce v PC přes diagnostiku
Od toho je možnost korekce v PC přes diagnostiku
-
- Jezdec
- Příspěvky: 462
- Registrován: 21.04.2011 16:10
- Bydliště: Hodonín (JMK)
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Rád se nechám poučit se správným výpočtem, pokud sem to celé ty roky zapisoval blbě, rád si vzorečky opravím (a pak toto téma rád "uzavřu")JirkaVys píše:Holt špatné výpočty.
Já sem ACT nechtěl a nemám a na spotřebu nejezdím, mám auto za tolik peněz, že pár korun na palivu už to nevytrhne
Golf VII 1.4 TSI CHPA (mpower 123kW) HL http://bit.do/Golfik
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
Passat 3C 2.0 TDi BKP (103kW) HL
OI 1.9 TDi ALH (TDIFun 94kW) RIDER
Fabia I 2.0i AZL (85kW) ELEG,KŮŽE,XEN
OII 1.9 TDi BXE (77kW) ELEG
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Když to říkáš, tak to tak bude.
Golf 7 s 1.4 v benzínu za hodně peněz? Mno jsem asi fakt mimo.
Golf 7 s 1.4 v benzínu za hodně peněz? Mno jsem asi fakt mimo.
- skoryl
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 16.04.2017 18:00
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Taky mám Golf7 1,4 v benzínu za "hodně peněz" .............. asi ten pojem znamená pro každého něco jiného.
-
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 11.06.2018 20:11
- Bydliště: Praha - Kobylisy
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
I já se přidám. Radši Golfa v plné než Passat v holobytu. Záleží na preferencích. A bonitě samozřejmě
Golf VII Variant HL 1,5 TSI EVO 110kW OPF 7DSG (2018)
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: 1.5 TSi EVO 96 kW - zkušenosti
Tak třeba u auta s katalogovou cenou 650k, což je feceliftovej variant ME s nejsilnějším benzínem a s pár příplatkama (takových aut tu mají lidi hodně) by ACT ušetřilo na provozu během 200tkm nějakých 10% z kupní ceny, což není úplně zanedbatelné. Ovšem za předpokladu, že by se v tom nic neposralo a zároveň možnost dokoupit tu ani nebyla.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V