Chlapi, do kopca - smerom hore, nie dolu kopcom...
Ako jazdit do kopca. Pri jazde v kopcovitejsom terene vidim priestor na zatazenie a "vypalovanie", len ako na to.
Nejazdim dialnice denne a zase jazdit mesto, medzi mesto na 3 500 - 4 000 ot., to by som 4ku daval len obcas a 5-6ka by mi zhrdzavela.....
Idealny sposob jazdy s TSI
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.02.2020 11:36
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Idealny sposob jazdy s TSI
Jakmile uvidíš kopec, podřaď a dej mu plnej (za předpokladu, že máš ohřáto). Při výjezdech z obcí nech trojku, dej plnej a roztoč jí. Pár takovejch akcelerací během jízdy motoru prospěje a na spotřebě se prakticky neprojeví. Hledáš složitosti tam, kde být vůbec nemusí...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.02.2020 11:36
Re: Idealny sposob jazdy s TSI
Hneva ma predstava, ze v podstate beznym a dokonca priamo vyrobcom odporucanym sposobom jazdy sa motor poskodzuje. Pride mi to neuveritelne. Chapem, ze je to spocitane na nejakych 300 000km a v pripade skorsich problemov sa to vyriesi "nekvalitnym palivom, ci nespravnym sposobom jazdy". Ide mi o to, ze napr. ked neprejdem na emisnej (co sa z pocutia deje prekvapivo viac u novych aut ako u starych. Ak sa mylim, opravte ma) co potom? Bude sa to riesit v zaruke, ale budem calovat autorizaku? Asi to nebudu cistit BGckom, alebo podobne. Z mojho laickeho pohladu mi to pride jednoducho ako systemova konstrukcna chyba. Navyse, ked to riesia aj na forach KIe, Mazdy a neviem kde vsade. Keby sa vsade pouzivalo dualne vstrekovanie (nepriame, priame) dobre, ale v ramci setrenia, emisii a neviem coho sa to nepouziva. Alebo ine technicke riesenie.
Ved aj v znamom teste Rapidu na 100 000km https://www.auto.cz/ze-zakulisi-dlouhod ... -km-130056 mali zakarbonovane nielen ventily, ale aj piesty. A to nejazdili "klobucnicky". A odpoved?
A este k tomu nizsie spominanemu testu. http://w.vif.cz/files/files/Novinky/SMS1702012015.pdf
Ale aby nevznikol dojem, ze len nadavam. Samozrejme aj jazdim a snazim sa aplikovat vsetky odporucania a dobre mienene rady..
Ved aj v znamom teste Rapidu na 100 000km https://www.auto.cz/ze-zakulisi-dlouhod ... -km-130056 mali zakarbonovane nielen ventily, ale aj piesty. A to nejazdili "klobucnicky". A odpoved?
Omezit, nie zabranit. Ved aj motor na 120ke sa skor mechanicky zodral, ako "samozaniesol". Toto nie je pokrok, to je krok vedla, nie?Lze nějak ovlivnit tvorbu karbonu provozním režimem či aditivovaným palivem?
Ano, provozním režimem s vyšší zátěží a delšími jízdami lze tvorbu úsad omezit. Čisticí přísady, takzvané detergenty v aditivovaných palivech, pak tvorbu depositů také snižují.
A este k tomu nizsie spominanemu testu. http://w.vif.cz/files/files/Novinky/SMS1702012015.pdf
Tak keby toto bola pravda, otazkou ostava, ako to dosiahnut. To by chcelo tahat prives na nejaky horsky priechod aspon raz mesacne....Štyři hodiny se nové vstřikovače za-
bíhají mimo měření při 3500 otáčkách
a 180 N.m (tedy při zhruba dvou třeti-
nách maximální zátěže). V motoru se
tím spálí karbon z předchozích měření.
Ale aby nevznikol dojem, ze len nadavam. Samozrejme aj jazdim a snazim sa aplikovat vsetky odporucania a dobre mienene rady..
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: Idealny sposob jazdy s TSI
Tak já ti jednou dobře míněnou radou taky přispěju ... Jezdi a přestaň číst všechny ty kraviny. Když to přestaneš číst, uvidíš, že tvoje auto bude najednou daleko míň trpět, nic mu nebude chybět a ty budeš spokojenej.
Měl jsem to stejně - četl jsem. Od té doby, co nečtu o všech těch problémech, moje auto je najednou naprosto bezproblémový a funguje jak má. Doporučuju obdobnej postup, je to osvobozující.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Idealny sposob jazdy s TSI
Skvělá odpověď , konečně někdo další kdo na to přišel. Užívejte si že to jede, že žijete, a neřešte hovadiny. Na svém GTI jsem i zrušil položku spotřeba, zbytečně mě rozptylovala.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning