Idealny sposob jazdy s TSI

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

golfik20
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 02.02.2020 11:36

Re: Idealny sposob jazdy s TSI

Příspěvek od golfik20 »

Chlapi, do kopca - smerom hore, nie dolu kopcom... :)
Ako jazdit do kopca. Pri jazde v kopcovitejsom terene vidim priestor na zatazenie a "vypalovanie", len ako na to.
Nejazdim dialnice denne a zase jazdit mesto, medzi mesto na 3 500 - 4 000 ot., to by som 4ku daval len obcas a 5-6ka by mi zhrdzavela..... :D

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Idealny sposob jazdy s TSI

Příspěvek od BigBang »

Jakmile uvidíš kopec, podřaď a dej mu plnej (za předpokladu, že máš ohřáto). Při výjezdech z obcí nech trojku, dej plnej a roztoč jí. Pár takovejch akcelerací během jízdy motoru prospěje a na spotřebě se prakticky neprojeví. Hledáš složitosti tam, kde být vůbec nemusí...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

golfik20
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 02.02.2020 11:36

Re: Idealny sposob jazdy s TSI

Příspěvek od golfik20 »

Hneva ma predstava, ze v podstate beznym a dokonca priamo vyrobcom odporucanym sposobom jazdy sa motor poskodzuje. Pride mi to neuveritelne. Chapem, ze je to spocitane na nejakych 300 000km a v pripade skorsich problemov sa to vyriesi "nekvalitnym palivom, ci nespravnym sposobom jazdy". Ide mi o to, ze napr. ked neprejdem na emisnej (co sa z pocutia deje prekvapivo viac u novych aut ako u starych. Ak sa mylim, opravte ma) co potom? Bude sa to riesit v zaruke, ale budem calovat autorizaku? Asi to nebudu cistit BGckom, alebo podobne. Z mojho laickeho pohladu mi to pride jednoducho ako systemova konstrukcna chyba. Navyse, ked to riesia aj na forach KIe, Mazdy a neviem kde vsade. Keby sa vsade pouzivalo dualne vstrekovanie (nepriame, priame) dobre, ale v ramci setrenia, emisii a neviem coho sa to nepouziva. Alebo ine technicke riesenie.

Ved aj v znamom teste Rapidu na 100 000km https://www.auto.cz/ze-zakulisi-dlouhod ... -km-130056 mali zakarbonovane nielen ventily, ale aj piesty. A to nejazdili "klobucnicky". A odpoved?
Lze nějak ovlivnit tvorbu karbonu provozním režimem či aditivovaným palivem?
Ano, provozním režimem s vyšší zátěží a delšími jízdami lze tvorbu úsad omezit. Čisticí přísady, takzvané detergenty v aditivovaných palivech, pak tvorbu depositů také snižují.
Omezit, nie zabranit. Ved aj motor na 120ke sa skor mechanicky zodral, ako "samozaniesol". Toto nie je pokrok, to je krok vedla, nie?

A este k tomu nizsie spominanemu testu. http://w.vif.cz/files/files/Novinky/SMS1702012015.pdf
Štyři hodiny se nové vstřikovače za-
bíhají mimo měření při 3500 otáčkách
a 180 N.m (tedy při zhruba dvou třeti-
nách maximální zátěže). V motoru se
tím spálí karbon z předchozích měření.
Tak keby toto bola pravda, otazkou ostava, ako to dosiahnut. :thk: To by chcelo tahat prives na nejaky horsky priechod aspon raz mesacne.... :D
Ale aby nevznikol dojem, ze len nadavam. Samozrejme aj jazdim a snazim sa aplikovat vsetky odporucania a dobre mienene rady.. :)

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Idealny sposob jazdy s TSI

Příspěvek od Pantani »

golfik20 píše:
05.11.2020 19:53
Samozrejme aj jazdim a snazim sa aplikovat vsetky odporucania a dobre mienene rady.. :)
Tak já ti jednou dobře míněnou radou taky přispěju ... Jezdi a přestaň číst všechny ty kraviny. Když to přestaneš číst, uvidíš, že tvoje auto bude najednou daleko míň trpět, nic mu nebude chybět a ty budeš spokojenej.
Měl jsem to stejně - četl jsem. Od té doby, co nečtu o všech těch problémech, moje auto je najednou naprosto bezproblémový a funguje jak má. Doporučuju obdobnej postup, je to osvobozující.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Idealny sposob jazdy s TSI

Příspěvek od motorpower »

Skvělá odpověď :good: , konečně někdo další kdo na to přišel. Užívejte si že to jede, že žijete, a neřešte hovadiny. Na svém GTI jsem i zrušil položku spotřeba, zbytečně mě rozptylovala. :D
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“