Úprava sacího potrubí, masky

Benzínové agrégáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Úprava sacího potrubí, masky

Příspěvek od Shorty »

Zdar, nenapadlo náhodou někoho pustit trochu více vzduchu do sériového sacího potrubí? Nad tou horní lamelou v masce je mřížka na straně řidiče úplně zaslepená (viz první foto), zatímco na straně spolujezdce je tam průduch skrz i do motorového prostoru.

Nicméně pod tím krytem jsou nějaké usměrňovací kanálky a zároveň vím že délka sacího potrubí má vliv na průběh otáček, tak se mi prostě nechce jen bezhlavě vyvrtat díry do té záslepky. Nicméně mě trochu překvapilo že ten vstupní otvor je skrz a proto se ztrácí část vzduchu i náporu.

Někdo názory nebo zkušenosti? Díky a čau.

ObrázekObrázek
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Úprava sacího potrubí, masky

Příspěvek od Master »

Rekl bych, ze je to skoda prace, specialne u turbomotoru se tim podle me nezlepsi vubec nic...


Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Úprava sacího potrubí, masky

Příspěvek od Shorty »

Ona totiž etka říká, že někde je ta mřížka děrovaná a zároveň ten průduch skrz je zaslepen, ale pro 1.2/1.4 píše, že není určeno pro tento model.Obrázek
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
milouf
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Úprava sacího potrubí, masky

Příspěvek od milouf »

je to zaslepený kvůli vodě, která by se dostávala při dešti až na vložku filtru, takže bych tam díry určitě nedělal
Huml

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Úprava sacího potrubí, masky

Příspěvek od Shorty »

No ale vždyť je tam odtoková hadice, na obrázku položka 12.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
milouf
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Úprava sacího potrubí, masky

Příspěvek od milouf »

no je rozdíl mezi vodou, kterou by to přímo sálo a která tam nějakým způsobem nateče, tak aby mohla odtéct, ten otevřenej vstup před řidičem si dovedu představit např. u diesela, tam je ve filtrboxu ještě taková vložka, aby se bránilo nasátí vody , můžu na to mrknout až budu nějakýho řešit, no jak říkám, já bych si je tam teda určitě nedělal
Huml

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Úprava sacího potrubí, masky

Příspěvek od Shorty »

To sice má, stejně jako benzinovej 1.5/1.8/2.0 ale to je kvůli tomu, že filtrbox je hned za maskou. U 1.2/1.4 je tam ještě vložená trubka a filtrbox sedí nad motorem, takže letící voda se vzduchem by musela udělat zatáčku o 90° a ještě pak letět nahoru.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Úprava sacího potrubí, masky

Příspěvek od Shorty »

Tak mi to nedalo a pustil jsem víc vzduchu do motoru. Jako vždy jsem chtěl jít co nejvíc origo cestou, tak jsem to udělal jako to má GTE. Ovšem jen částečně - stranu vpravo jsem navrtal a přidal tam originální krycí plátek a průduch vlevo až do motorového prostoru jsem zatím nechal být.

Přijde mi že víc vzduchu je trochu cítit, třeba když je potřeba roztočit motor na vyšší kvalt.

Dal jsem i nový vzduchový filtr tak to můžu po čase rozebrat a zhodnotit jestli byl špinavější než ten co tam teď byl 25tkm - ten byl téměř úplně čistý.ObrázekObrázek
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzín“