Zdar, nenapadlo náhodou někoho pustit trochu více vzduchu do sériového sacího potrubí? Nad tou horní lamelou v masce je mřížka na straně řidiče úplně zaslepená (viz první foto), zatímco na straně spolujezdce je tam průduch skrz i do motorového prostoru.
Nicméně pod tím krytem jsou nějaké usměrňovací kanálky a zároveň vím že délka sacího potrubí má vliv na průběh otáček, tak se mi prostě nechce jen bezhlavě vyvrtat díry do té záslepky. Nicméně mě trochu překvapilo že ten vstupní otvor je skrz a proto se ztrácí část vzduchu i náporu.
Někdo názory nebo zkušenosti? Díky a čau.
Úprava sacího potrubí, masky
Moderátor: Olaf87
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Úprava sacího potrubí, masky
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Úprava sacího potrubí, masky
Rekl bych, ze je to skoda prace, specialne u turbomotoru se tim podle me nezlepsi vubec nic...
- dany007
- Řidič
- Příspěvky: 131
- Registrován: 21.06.2020 22:42
- Bydliště: Ústecký kraj
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Úprava sacího potrubí, masky
Ona totiž etka říká, že někde je ta mřížka děrovaná a zároveň ten průduch skrz je zaslepen, ale pro 1.2/1.4 píše, že není určeno pro tento model.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- milouf
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: Úprava sacího potrubí, masky
je to zaslepený kvůli vodě, která by se dostávala při dešti až na vložku filtru, takže bych tam díry určitě nedělal
Huml
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Úprava sacího potrubí, masky
No ale vždyť je tam odtoková hadice, na obrázku položka 12.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- milouf
- Řidič
- Příspěvky: 90
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
Re: Úprava sacího potrubí, masky
no je rozdíl mezi vodou, kterou by to přímo sálo a která tam nějakým způsobem nateče, tak aby mohla odtéct, ten otevřenej vstup před řidičem si dovedu představit např. u diesela, tam je ve filtrboxu ještě taková vložka, aby se bránilo nasátí vody , můžu na to mrknout až budu nějakýho řešit, no jak říkám, já bych si je tam teda určitě nedělal
Huml
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Úprava sacího potrubí, masky
To sice má, stejně jako benzinovej 1.5/1.8/2.0 ale to je kvůli tomu, že filtrbox je hned za maskou. U 1.2/1.4 je tam ještě vložená trubka a filtrbox sedí nad motorem, takže letící voda se vzduchem by musela udělat zatáčku o 90° a ještě pak letět nahoru.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Úprava sacího potrubí, masky
Tak mi to nedalo a pustil jsem víc vzduchu do motoru. Jako vždy jsem chtěl jít co nejvíc origo cestou, tak jsem to udělal jako to má GTE. Ovšem jen částečně - stranu vpravo jsem navrtal a přidal tam originální krycí plátek a průduch vlevo až do motorového prostoru jsem zatím nechal být.
Přijde mi že víc vzduchu je trochu cítit, třeba když je potřeba roztočit motor na vyšší kvalt.
Dal jsem i nový vzduchový filtr tak to můžu po čase rozebrat a zhodnotit jestli byl špinavější než ten co tam teď byl 25tkm - ten byl téměř úplně čistý.
Přijde mi že víc vzduchu je trochu cítit, třeba když je potřeba roztočit motor na vyšší kvalt.
Dal jsem i nový vzduchový filtr tak to můžu po čase rozebrat a zhodnotit jestli byl špinavější než ten co tam teď byl 25tkm - ten byl téměř úplně čistý.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V