1.6 TDi 77 kW - nízký tlak common rail

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Vladimír Arnold
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 15.03.2018 21:15

1.6 TDi 77 kW - nízký tlak common rail

Příspěvek od Vladimír Arnold »

Zdravím příznivce VW. Mám VW Golf Variant 1.6 TDI, 77 kW, rok výroby listopad 2014, najeto 173 000 km. Po rozsvícení oranžové kontrolky motoru (auto jede naprosto normálně bez pozorované ztráty výkonu) navštíven neznačkový servis, diagnostikován nízký tlak common rail (kovové špony ve vstřikách) a zadřené pomocné čerpadlo chlazení. Po vytřeštění mých očních bulev při zjištění ceny opravy (výměna všech vstřiků a vyčištění lišty common rail laserem) jsem se odebral s pláčem zpět do svého vozu a po najetí cca 100 km oranžová kontrolka zhasla. Otázka zní - řešil někdo podobný problém? Znamená zhasnutá kontrolka že se nějakým zvláštním způsobem (lepší nafta) mohl inkriminovaný vstřik propláchnout a tudíž je vše v normálu? Nebo jsem v háji a výměně všech vstřiků neuniknu. Děkuji za všechny rozumné rady

kut
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 12.08.2008 12:32
Bydliště: Zlínsko,tel 724958027
Kontaktovat uživatele:

Re: Nízký tlak common rail

Příspěvek od kut »

No,mě to na 2.0 TDI udělalo to samé.Ale předjížděl jsem a skočilo to i do nouzaku.Na diagnostice nízký tlak v railu.Udelalo mě to ve 160 tis.Zacal jsem dávat aditiva.Ve 240 ti jsem to prodával.Nikdy se to ,už neobjevilo.Ale pokud tam máš špony ,tak je to jiné,no(

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“