2.0 TDi 110 kW - regenerace DPF

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Cermik.6
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 12.03.2018 13:05

2.0 TDi 110 kW - regenerace DPF

Příspěvek od Cermik.6 »

Ahoj, rozsvítil se mi na pal. přístrojích žlutý výstražný trojůhelník a ikona DPF filtru. Po zahřátí a protažení ve větším výkonu to zhaslo. Nevím, zda-li se jednalo o normální regeneraci, nebo jestli je filtr na hranici zanesení. Zatím se to při dalším nájezdu 70km neobjevilo.

Nemáte někdo zkušenost s tímto? : JLM Diesel Particulate Filter Cleaner 375ml - čistč DPF

Přidává se normálně do paliva.

Díky Vašek

highendforum
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 28.04.2013 11:34
Bydliště: Ostrava

Re: Regenerace DPF 2,0TDI 110kW bluemotion naj. 136000km r.v.2014

Příspěvek od highendforum »

Mám stejnou motorizaci, najeto jen cca 90.000 km a o DPF zatím nevím. Vše v normálu, někdy po dojezdu běží ventilátor.
Taky mne to téma zajímá, co mne čeká?
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI

Liapor
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 41
Registrován: 13.08.2014 18:07

Re: Regenerace DPF 2,0TDI 110kW bluemotion naj. 136000km r.v.2014

Příspěvek od Liapor »

Cernik.6: Nech si zjistit jaký máš zaplnění filtru nespalitelným popelem.To by mělo napovědět víc o stavu filtru. Ty filtry by měli bez problémů vydržet (hodně) přes 200 tkm..pokud tedy s autem někdo nejezdil jen do vedlejší vsi ....
Jinak bych z jednoho rozsvícení kontrolky nedělal žádný závěry :-)

Uživatelský avatar
Olaf87
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2387
Registrován: 21.06.2014 14:38
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDi 110 kW - regenerace DPF

Příspěvek od Olaf87 »

Mám najeto 93tis, auto jsem koupil při 68tis a žádná regenerace se zatím neděla.
VW is my lifestyle✌️ Porsche was my dream 🫶
Porsche 911 Carrera 2 (996.1) - Camper 🏎️ ⛺️
Volkswagen Polo 6KV Variant - Daily Bitch ☀️❄️

Honza21061
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 18.11.2017 13:11

Re: 2.0 TDi 110 kW - regenerace DPF

Příspěvek od Honza21061 »

Regenerace se určitě dělá, jen o ní nevíš. Pokud se ti zvednou otáčky na cca 1000 ot./min., lehce vzroste okamžitá spotřeba, rozběhne se naplno ventilátor chladiče, motorový prostor začne smrdět jako když se tam něco pálí, výfuk vzadu hučí a jde z něj extrémní vedro, tak právě probíhá regenerace. :)

Nevím, neznám, ve VW konstruktér nejsem, takže když se tohle stane a čeká mě vypnutí motoru, tak ho nevypínám, ale nechám ten proces doběhnout. Chce to trpělivost, ale potom nebudou s DPFkem problémy. Otáčky za chvíli spadnou, spotřeba klesne, ale větrák dochlazuje motorový prostor dál. Tak v téhle fázi po snížení otáček a spotřeby už to normálně vypínám. Větrák potom ještě několik minut běží. Probíral jsem to s techniky v servisu VW a bylo mi řečeno "děláte to dobře". Takže to dělám...

P.S. Ten rozsvícený filtr na displeji je už volání o pomoc: regenerace filtru několikrát neproběhla správně, byla přerušena a filtr je hodně zanesený. V návodu se píše v tomto případě jet na 4. stupeň minimálně 70 km/h po dobu 15 minut, pro automat tam tuším platí to samé, jen samozřejmě bez těch stupňů. :) Elektronika si to pobere a vyvolá čištění. To je nutné nechat doběhnout.
VW Golf VII Variant 2018, 1.6 TDi 85kw (DGTE), 7DSG (DQ200)

Marek Zelinka
Řidič
Řidič
Příspěvky: 120
Registrován: 06.05.2018 13:20
Bydliště: Praha

Re: 2.0 TDi 110 kW - regenerace DPF

Příspěvek od Marek Zelinka »

Mám stejnou motorizaci ve Variantu najeto necelých 170tis a o DPF zatím nevím a regeneraci jsem zatím ani nespozoroval....
Spíš jsem se na ní nikdy nezaměřil :D
VW Golf VII Variant Highline 2.0 TDI
Piano Black

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“