2.0 TDi 110 kW vs. 1.4 TSi 103 kW

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
seleqman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 10.10.2015 14:52

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od seleqman »

Já teda nevím, ale srovnávat 2.0 TDI 110 kw a 1.8 TSI mi přijde nesrovnatelný a to jednoznačně ve prospěch TSI. Už při srovnání 2.0 TDI a 1.4 TSI 110 kw jednoznačně vyhrává z osobní zkušenosti benzín. Co se týče pružnosti, hluku i kultivovanosti. Na spotřebě je to lehce ve prospěch TDI, ale to je zanedbatelný pokud nenajedeš 300 tisíc.

Uživatelský avatar
suchyra
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1255
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od suchyra »

Tak srovnávat 150 koňový TDI a 180 koňový benzín není snad zas tak mimo, co se týká zátahu a hlavně točivýho momentu, který je důležitý právě při rozjíždění s karavanem, pak někde v kopečkách to je znát.. jde mi o to, aby se ten benzín netrápil....
GVII Alltrack 1.8TSI DSG 4M[/size]
GVII GTE

seleqman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 57
Registrován: 10.10.2015 14:52

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od seleqman »

Osobní zkušenost s 1.4 TSI 110 kw je taková, že ten motor sílu má a dynamika je lepší než u TDI. Co se týče rozjezdů s karavanem, nečekal bych tam problémy, ale třeba se ozve někdo kdo tohle tahá.

S 1.8 zkušenost nemám, ale předpokládám, že to bude ještě lepší než u 1.4ky.

Uživatelský avatar
Rychtar84
Řidič
Řidič
Příspěvky: 126
Registrován: 22.10.2017 16:38
Bydliště: okres UH
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDi 110 kW vs. 1.4 TSi 103 kW

Příspěvek od Rychtar84 »

zvažuju koupi Golfa VII kombi a přemýšlím, které z těchto motorizací:
2x týdně jsou to krátké cesty po městě, 2-3x měsíčně dlouhé trasy.
Normál bych šel do 2.0Tdi, i s ohledem, že jsou teď o dost levnější, pro ty krátké trasy zase přemýšlím o 1.4TSi. Jsou ty 2 trasy po městě (1-3km) takový problém pro ten diesel? Parkuju v podzemní garáži (s ohledem na zahřátí v zimě), jezdíme 2 dospělí, 2 malé děti.
Chci koupit od rv 2015. nejsem žádný závodní jezdec, takže rozdíl v dynamice asi neřeším /i když se zde píše o lepčí kultivovanosti u benzínu/
Passat B7 Variant Business Edition, Black Pearl, 2.0 TDi, 103kW, CFFB

Uživatelský avatar
ladaf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 12.08.2015 08:24

Re: 2.0 TDi 110 kW vs. 1.4 TSi 103 kW

Příspěvek od ladaf »

Kdo má naftu Ti řekne naftu. Kdo benzin tak benzin. Mě prostě nafta smrdí a mít rozhrkaný smradlavý auto kvůli pár šušňům bych nechtěl.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: 2.0 TDi 110 kW vs. 1.4 TSi 103 kW

Příspěvek od Pantani »

Rychtar84 píše:2x týdně jsou to krátké cesty po městě, 2-3x měsíčně dlouhé trasy. ... Jsou ty 2 trasy po městě (1-3km) takový problém pro ten diesel? Parkuju v podzemní garáži (s ohledem na zahřátí v zimě), jezdíme 2 dospělí, 2 malé děti.
A co zbytek jízd? Ty 2 krátký trasy bych osobně neviděl jako zásadní problém, u tebe hádám bude záležei právě spíš asi na celkovým používání.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

Uživatelský avatar
passatb3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 168
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 2.0 TDi 110 kW vs. 1.4 TSi 103 kW

Příspěvek od passatb3 »

Vzhledem k tvému využití jak píšeš, bych volil jednoznačně TSI. TDI pokud převažují delší vzdálenosti (častěji), nebo pokud se chystáš tahat karavan atd. Pokud bys kupoval jetou naftu, bacha na km příp. kdo a jak s tím jezdil, což se objektivně těžko zjišťuje.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“