2.0 TDi 110 kW vs. 1.4 TSi 103 kW

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Uživatelský avatar
photoart
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 216
Registrován: 17.02.2013 19:03

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od photoart »

PROSIM PREPISAT!!! nazov temy na:

1,2 TSI 63kW versus 2.0 TDI 110kW
alebo na:

1,2 TSI 63kW versus GTD

dakujem.
G7 1.4 TSI highline DSG ,black magic
ex. G5 1,6 slovakia sport ver.
G2 1,8 GT

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od sirdo »

highendforum píše:Jirko, tady je mnoho neznámých, nepíšeš jakým jeli autem, jakou rychlostí atd., taky nepíšeš oproti čemu se Ti zdá spotřeba vyšší?
http://www.autosalontv.cz/autosalon-24- ... chorvatska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autosalontv.cz/autosalon-24- ... orvatska-1" onclick="window.open(this.href);return false;

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od Pantani »

highendforum:
Hezky vypozorováno!
Chci diesel! :twisted:
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

highendforum
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 28.04.2013 11:34
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od highendforum »

Auto je jak prase, ale konečně přezuto na zimní, Michellin Alpin 4 a zimní elektrony.
Přílohy
2013-10-21 16.30.17.jpg
2013-10-20 13.09.30.jpg
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od sirdo »

a tie hlinikace su naozaj zimne specialy, alebo si z nich "specialy" urobil ty tym, ze si kupil nejake lacne hlinikace a urcil si im ulohu zimnych kolies? pytam sa len preto, ze z mojho buraneho Golfu V mi po jeho predaji zostali hlinikove disky a tym by som chcel priradit ulohu "zimnych" kolies ked sa mi podari kupit Golf VII Variant, len neviem ci letny hlinikac prezije solne a strkove inferno na nasich cestach v zime...

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=1 ... 23#p376723" onclick="window.open(this.href);return false;

http://majergumi.eu/alufelni/RVS/Spyder_NERO.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;

highendforum
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 28.04.2013 11:34
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od highendforum »

Zimní speciály jsem z nich udělal já, jsou to poměrně levné hlinikáče 16'' a rozdíl ceny byl oproti plechovým kolům minimální, tak jsem si říkal, že to bude pěknější. Kamarád to tak dělá už 10 let a zimní hlinikáče vypadají pořád dobře, rozhodně podstatně lépe jak moje plecháče na starém autě.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI

Uživatelský avatar
sirdo
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2203
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od sirdo »

OK, tak aj ja to urobim tymto sposobom a dufam, ze tych X rokov vydrzia ved ma ako nove stali 200EUR/koleso. pytal som sa preto, ze existuju aj skutocne ZIMNE hlinikace so specialnou povrchovou upravou odolnou voci chemikaliam pouzivanym na rozpustanie snehu/ladu cestarmi...

highendforum
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 28.04.2013 11:34
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od highendforum »

Nedávno, malé magické výročí.
2014-03-28 16.24.03.jpg
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI

Honzajendabenda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 86
Registrován: 17.02.2014 11:09

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od Honzajendabenda »

Můžu mít dotaz jako máste skutečnou spotřebu s 1,4 103Kw?
Všude zde každý píše, jak jezdí za skorozadarmo, ale mě zajímá Vaše skutečná spotřeba při běžném provozu, nikoliv "cestta z města z kopce a bez plynu"


Mám 1,4 103Kw DSG a jezdím v průměru za 8l, při dálničním provozu na ACC tempomat 140 jedu za 7,8 průměr, mimo město záleží na plynu.. tak mi překvapují Vaše info, že dlouhodobá je za 5,6 a podobně... Na tohhle jsem se fakt dostal jen z kopce..

highendforum
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 28.04.2013 11:34
Bydliště: Ostrava

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od highendforum »

To asi není dotaz na mne, že?
Já mám TDI.
Naposledy upravil(a) highendforum dne 06.04.2014 14:31, celkem upraveno 1 x.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI

Uživatelský avatar
tuge
Řidič
Řidič
Příspěvky: 69
Registrován: 29.09.2007 23:02
Bydliště: eu

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od tuge »

Tsi 1,4 .. :) 103 kw.najeto 9000km dlouhodobá spotřeba 5,6 l. pneu 225/40/18 letní zimní 225/45/17.
VW Golf VII. TSI 103 Kw. Highline
R-line.

Mikinesko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 200
Registrován: 04.01.2013 13:14

1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od Mikinesko »

Ja mal na 1.6 tdi dlhodobu 5.7 :-D

Mikinesko
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 200
Registrován: 04.01.2013 13:14

1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od Mikinesko »

Honzajendabenda píše:Můžu mít dotaz jako máste skutečnou spotřebu s 1,4 103Kw?
Všude zde každý píše, jak jezdí za skorozadarmo, ale mě zajímá Vaše skutečná spotřeba při běžném provozu, nikoliv "cestta z města z kopce a bez plynu"


Mám 1,4 103Kw DSG a jezdím v průměru za 8l, při dálničním provozu na ACC tempomat 140 jedu za 7,8 průměr, mimo město záleží na plynu.. tak mi překvapují Vaše info, že dlouhodobá je za 5,6 a podobně... Na tohhle jsem se fakt dostal jen z kopce..
To preto že jazdíš tak ako máš a nie že sa vlečieš za autami, ale ich aj obehneš. ;-)

Uživatelský avatar
Bofors
Pilot
Pilot
Příspěvky: 707
Registrován: 24.12.2012 23:54
Bydliště: Ostravwa

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od Bofors »

sory ale na tempec 140 fakt 7,8 nemám. jinak samozřejmě záleží na použití, když na to furt šlapeš tak to těch 8 udělá ale to není jízda "jak se má" ale hodně přes povolený limit.
VW Golf VII 1,4 TSI

Uživatelský avatar
buress
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 15.03.2013 21:25

Re: 1.4 TSI 103kW versus 2.0 TDI 110kW

Příspěvek od buress »

Nechce se mi teď číst celé téma, ale můj postřeh ohledně 2.0 TDI ze zapůjčeného GOLF 7 VARIANTu je takový, že v autě je neuvěřitelný kravál oproti mé 1.2 TSI 77KW. Auto jsem měl k dispozici celý den a jezdili jsme většinou po městě. Zpřevodování bylo jiné a tam kde já jsem zvyklý mít již 5ku tak se TDI skoro dusilo při 4ce. Pravda, že mimo město mělo auto nádherný zátah, ale až při rychlostech nad 50km/hod. Po městě bylo auto línější a spotřeba dle mého pozorování úplně stejná jako u benzínu. Pro někoho kdo většinu všech jízd bude absolvovat mimo město a nevadí mu ten hrozný hluk a vibrace motoru je TDI jasná volba, ale já bych do něj nikdy nešel.. A než mě majitelé začnou kamenovat tak nejdřív doporučím zkušební jízdu s benzínem :-) Když jsem ještě u toho ježdění ve městě tak jsem si nedávno půjčil u sestry GOLFa 1.2 TSI 63KW a musím říct, že jsem tam neviděl rozdíl od 77KW. Opět je jiné zpřevodování a chybí 6ka, ale do města naprosto super. Tak a hurá do mě :wink:
VW GOLF VII 1.2 TSI 77KW Comfortline + mlhovky, PreCrash, multifunkční volant, rádio Composition Media, nově originál tažné WESTFALIA

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“