mám 110 kw, v techničáku CRB, ale mezi těmi co uvádí prodejce aretací není a nechce se mi věřit že by to nepasovalo,
2.0 TDi – AZV, BKD, BDJ, BDK, BGW, BHW, BKP, BLB, BMA, BMM, BMN, BMP, BMR, BNA, BPW, BRC, BRE, BRF, BRT, BSS, BUY, BUZ, BVE,BVF, BVG, BVH, BVW | NOVÉ MOTORY Common Rail:
•1.6 TDi – CAYA, CAYB, CAYC
•2.0 TDi – CAGA, CAGB, CAGC, CAHA, CAHB,CBAA, CBAB, CBAC, CBBA, CBDA, CBDB, CBDC, CBEA, CEGA.
2.0 TDi EA 288
Moderátor: Olaf87
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 2.0 TDi EA 288
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4746
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 2.0 TDi EA 288
Tvůj motor musí mít čtyřmístný kod. Co máš v servisce? Jaký je to rok ?
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 09.08.2010 19:34
Re: 2.0 TDi EA 288
rok 2015, a mám tu CRBC, tak jak jsi psal, díky, ( ale v tech. jen CRB ) a co jsou tyhle motory ? 2.0 TDI, Common Rail : CAGA, CAGB, CAGC, CAHA, CAHB,CBAA, CBAB, CBAC, CBBA, CBDA, CBDB, CBDC, CBEA, CEGA.
Golf VII 2.0 TDI, Tungsten
- srotty
- VWexpert
- Příspěvky: 4746
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OLOMOUC
Re: 2.0 TDi EA 288
To jsou minulé generace z golfu 6.
- pajosII
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 09.08.2010 19:34
- HeFab
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 10.11.2022 14:14
Re: 2.0 TDI EA 288
Nazdar chlapilesnik píše: ↑26.08.2015 13:27Jen mám podezření,že nové ekodoplňky E6 motoru a elektronika řeší především emise,třeba na úkor tichosti a projevu motoru.Máte snad někdo zkušenosti,že každé nové Euro 4,5,6....přináší něco pozitivního jízdně nebo
uživatelsky?Třeba se pletu,ale E5 co jsem zkoušel byla prostě tichoučká a moje E6 taková bohužel není.
Ak dovolíte, zapojím sa do tohto síce už staršieho, ale stále aktuálneho vlákna
Mám síce Jettu 2.0 TDI, ale už s motorom rodiny EA 288, kód motora je CUUA. Aj keď je všeobecne známe, že motory TDI sú oproti konkurencii hlučnejšie, sám som zostal nad hlučnosťou tohto motora prekvapený. Desať rokov som diesel nevlastnil, tak som si nejako odvykol
Po presadnutí do benzínového auta je to neskutočný rozdiel
Som si vedomý toho, že pod značkou TDI sa skrýva nepreberné množstvo agregátov, takže neviem vzájomne porovnať ich hlučnosť medzi sebou, ale benzínový agregát je z pohľadu hlučnosti úplne niekde inde.
K tej Euro 6 - jazdím cca 15 rokov po tej istej trase - cca 50 km ráno a 50 km večer. Ak som túto trasu jazdil na Fiat Crome 1.9 TDid r.v. 1988 s dlhodobou spotrebou 4,7l/100km, tak dnes s podobne veľkým autom dať takúto spotrebu je doslova umenie. Áno, Croma vážila o cca 110 kg menej, ale to sme sa v nej vozili piati, v Jette len traja, takže hmotnostne to je zhruba to isté.
O čom je vôbec to Euro 6, ak nepozorujem v podstate žiadny posun v znížení spotreby?
Croma nemala žiadnu riadiacu jednotku motora, žiadne snímače tlaku, pretlaku, teploty nasávaného vzduchu, žiadny intercooler, SS systém, inteligentné nabíjanie AKB,... proste nič z toho, čo by malo spotrebu znižovať. Croma mala obyčajné rotačné čerpadlo, ovládané lankom od plynového pedálu a vstrekovače na tlak iba 245 barov.
Možno by niekto namietol, že Euro 6 je o znížení škodlivých emisií, ale nie je to tak, že pri certifikovaných meraniach sa spotreba paliva vypočítava práve z vyprodukovaného množstva emisií?
Jetta 2.0TDI je výborné auto, len niektorým veciam nerozumiem
Jetta 2.0 TDI, CUUA, 81kW