2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
Moderátor: Olaf87
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
a AdBlue-čko začali od akého roku dávať do týchto 2.0TDi motorov ? Od normy Euro 6.2 ? Tam bývajú vraj problémy u iných značiek s ich nádržkami a čerpadlami, vyhrievanim močoviny...neviem no, som le počul alebo čítal niekde, ale či to je pravidlo dúfam že nie
- swenak
- Člen klubu
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 20.07.2009 16:42
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
K tomu bych dodal název dnešního článku z iVčera: Cena nafty letí vzhůru, už je o pět korun dražší než benzin. Kvůli obavám o plyn.Master píše:Doba je naopak takova, ze v golfu jezdi TSI pri bezne jizde realne s cca +1l spotrebou oproti TDI. Samozrejme jsou tam dalsi hlediska, ktere u jeteho auta clovek resi, jako treba pouzity typ prevodovky v pripade DSG a pod. ale pokud clovek nejezdi vylozene rychle, neni uz rozdil spotreby TSI vs TDI nijak zasadni argument.Cirdemanko píše: ↑28.08.2022 14:31Nikdy som nebol moc za diesela, ale doba je taká teraz, že diesel ušetrí na spotrebe viac...a leňocha v podobe 1.6TDi nechcem.
Jinak 110kW vs 135kW TDI jsou konstrukcne velmi podobne, 110kW ma nizsi spotrebu, 135kW samozrejme lip jede.
Golf 6 GTI Edition 35, DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
Od akého roku začali do koncernových motorov 2.0TDi montovať AdBlue vôbec ?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.04.2015 21:53
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
To je ťažko povedať, ale už aj passat b7 mal v niektorých verziách adblue. V golfe som sa ešte s adblue nestretol, ale to neznamená, že to neexistuje
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
Ja už áno, u 2019, len teda neviem podla čoho to tam dávali, podľa euro noriem aby spĺňali danú normu motory ? To znamená že verziu motora z 2019 už nenájdem bez AdBlue vôbec ?
- collapse
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 21.10.2021 22:56
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
nechci kecat ale facelift 2018+ ma adblue ale jen snad GTD ne?
G7 2018 GTD variant
-
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.04.2015 21:53
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
Nemá. Mam modelový rok 2018, bez adblue. Ani u novších som nepostrehol.
- collapse
- Řidič
- Příspěvky: 112
- Registrován: 21.10.2021 22:56
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
tak sem dohledal ze VYROBENY od 31. tydne roku 2018 by meli mit vsichni adblue vcetne GTD. je to norma euro 6Dtemp, oznaceni SCR (Selective Catalytic Reduction), Nasel sem na mobile.de 2018 modely ktery to adblue maj, takze tak.
G7 2018 GTD variant
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
V tvojom je ešte bez ? Nie je to poruchové (nádržka, čerpadlo, vyhrievanie, vstrekovanie) ? Radšej sa asi potom vyhnúť verziám s AdBlue a hľadať ešte modely bez...a keď chceš novší model ako 2018 tak máš proste smolu a budeš ho mať s močovinou :/ platí to aj pre O3 a Leon, alebo len G7 ?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.04.2015 21:53
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
Netreba to brať tak tragicky. V passate máme adblue a po výmene riadiacej jednotky pri 140k km (130 eur jednotka; teraz už vyše 200k km) zatiaľ žiaden iný problém nebol. Plus je možné, že ani netreba vymeniť rj, ale len nahrať novší softvér.
Okrem toho som len čítal o poruche, keď sa poškodí hadica a treba ju meniť celu od motora až po nádrž (okolo 350 eur).
Pri novších ročníkoch sa tomu jednoducho nevyhneš. Zbytočne budeš riešiť, že čo ak...
Okrem toho som len čítal o poruche, keď sa poškodí hadica a treba ju meniť celu od motora až po nádrž (okolo 350 eur).
Pri novších ročníkoch sa tomu jednoducho nevyhneš. Zbytočne budeš riešiť, že čo ak...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
Ide len o to, aby to nebolo poruchové...to mi nevadí, že raz za čas treba doliat močovinu...ideál by bol posledný model pred zavedením AdBlue a hotovo...o možný problém menej...aj tak je tých možných problémov u moderného TDi dosť teraz už viem, že ak chcem obísť AdBlue tak hľadať výrobu do 8/2018, t.j. už po Fl.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 463
- Registrován: 23.04.2015 21:53
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
Po FL je už aj po 8/2017.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
V podstate áno...ak je to dátum od modernizácie
-
- Jezdec
- Příspěvky: 217
- Registrován: 13.12.2014 15:33
- Bydliště: Levice-SVK
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
Ešte je tu možnosť výberu spoľahlivého 1.4 TSi, teda okrem karbónovania motora, ale to všetky priamovstrekové motory sa hovorí že robia, dané konštrukciou vstrekovania a motora :/ 1,5ky neviem či sa už zlepšili od počiatočných problémov ktoré ich trápili...len s touto mot. jedine MT6 a nie suché spojky mi bolo povedané :/ ale tá sila TDi a spotreba sú lákavé
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 06.08.2019 19:15
Re: 2.0TDi 110 vs 135kw rozdiely
AD-Blue se montuje u všech auto v EU od roku 2017 - je na to nějaký zákon