DPF
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 05.06.2011 19:37
1.6 TDi EA 288 - DPF regeneracia
Dobry den.
mam motor 1,6 TDI CR 77 kw rok 12/2013 EA 288 a zaujima ma regeneracia DPF filtra. Na mojom motore sa spusta cca kazdych 200 - 250 km pocas regeneracie sa zapne ventilator chladica.Je interval regeneracie v poriadku,vykon motora je vyborny,spotreba 4,7 priemer.Na pristrojovke nesvieti ziadna kontrolka.
Dakujem za kazde info.
mam motor 1,6 TDI CR 77 kw rok 12/2013 EA 288 a zaujima ma regeneracia DPF filtra. Na mojom motore sa spusta cca kazdych 200 - 250 km pocas regeneracie sa zapne ventilator chladica.Je interval regeneracie v poriadku,vykon motora je vyborny,spotreba 4,7 priemer.Na pristrojovke nesvieti ziadna kontrolka.
Dakujem za kazde info.
- Marťas1
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 19.12.2013 20:57
- Bydliště: Bílovec
Re: DPF Regeneracia 1,6 TDi CR motor EA 288
Mě to dělá taky a prý je to v pořádku(ptal jsem se v servisu). Akorát si nejsem jistý těmi kilometry, spíš bych řekl,že to dělá častěji po klidné jízdě.
VW GOLF Variant 1.6 TDI Highline, bixenony, stříbrná Reflex metalíza, Parkpilot, Ergoactiv, vyhřívané čelní sklo, telefonování Comfort, Colour pal.počítač
-
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 21:28
-
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.08.2013 19:42
Re: DPF Regeneracia 1,6 TDi CR motor EA 288
Taky mi připadne že motor regeneruje častěji, možná je to jenom náhoda oproti zkušenostem s předchozí generací. Nepřekvapilo by měl kdyby stáhli interval regenerace z 700km na těch 300km cca.
VW Golf VII 2.0 TDI Highline
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
Rest in peace: Škoda Octavia 2 2.0 TDI
Burn in hell: Renault Clio 1.5 dCi
We will not forget: Škoda 105 S
- zolmik
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 16.12.2012 16:47
Re: DPF Regeneracia 1,6 TDi CR motor EA 288
Nazdar.
Mne sa to stáva tiež dosť často.Povedal by som cca 300km.Napríklad dnes jazda asi 35km a keď zastanem,ventilátor točí jak o dušu,este ďalších 10 minút.A pritom vonkajšia teplota cca 24°C.Niekedy je to na nervy,ale keď to potrebuje dokončiť regeneráciu DPF filtra,tak to nechám a potom to zastane.
Mne sa to stáva tiež dosť často.Povedal by som cca 300km.Napríklad dnes jazda asi 35km a keď zastanem,ventilátor točí jak o dušu,este ďalších 10 minút.A pritom vonkajšia teplota cca 24°C.Niekedy je to na nervy,ale keď to potrebuje dokončiť regeneráciu DPF filtra,tak to nechám a potom to zastane.
VW Golf 7, 1,6TDI, 77kW Comfortline
-
- Řidič
- Příspěvky: 61
- Registrován: 30.04.2014 12:27
Re: DPF Regeneracia 1,6 TDi CR motor EA 288
Z manuálu str. 376 jsem pochopil, že kontrolka DPF se nerozsvítí vždy nicméně mám pocit jako by se to týkalo jen vozidel s automatickou převodovkou, ale možná je to jen tak divně napsaný...
Na str. 375 je psáno, že když svítí kontrolka DPF je filtr zanesený a je nutno jet cca 15 min na 4. rychlostní stupeň (u manuálu) nejméně 70 km/h.
Předpokládám tedy, že když se rozsvítí kontrolka DPF tak už je to hodně zanesený... jinak bez rozsvícení kontrolky DPF regenerace pravděpodobně sem tam probíhá také, ale bez nutnosti držet se toho návodu výše.
Osobně během 3300 ujetých km jsem to zaznamenal cca 3x. Tankoval jsem 2x Verva Diesel na Benzině a pak už jen Ultra Diesel u Globusu (dodavatel je Unipetrol).
Z.
Na str. 375 je psáno, že když svítí kontrolka DPF je filtr zanesený a je nutno jet cca 15 min na 4. rychlostní stupeň (u manuálu) nejméně 70 km/h.
Předpokládám tedy, že když se rozsvítí kontrolka DPF tak už je to hodně zanesený... jinak bez rozsvícení kontrolky DPF regenerace pravděpodobně sem tam probíhá také, ale bez nutnosti držet se toho návodu výše.
Osobně během 3300 ujetých km jsem to zaznamenal cca 3x. Tankoval jsem 2x Verva Diesel na Benzině a pak už jen Ultra Diesel u Globusu (dodavatel je Unipetrol).
Z.
od 10.6.2014: VW Golf VII Variant 2.0 TDI Highline, tacho 65000 km, prům. spotřeba 5.47 l/100km.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 304
- Registrován: 06.01.2011 22:34
Re: DPF Regeneracia 1,6 TDi CR motor EA 288
Tak ja mam 25 500 km a ten ventilator sa mi spustil tak asi 5x. Jazdim hlavne dialnice a potom kratke trasy len do obchodu a pod do 7 km. Ale zvysene otacky mavam samozrejme castejsie, zvacsa pri tych kratkych trasach ale sem tam aj po jazde po dialnici
Golf 7 1.6 Comfortline+"Comfort,Winter"paket,"Rear Assist",nastavenie jazdného profilu, PC "Premium", "Composition Media" s CD, športové sedadlá
- Kyselinka
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 27.09.2013 10:13
Re: DPF Regeneracia 1,6 TDi CR motor EA 288
Caste spustanie regeneracie DPF v poriadku moc nie je. Samozrejme tato SW spustena regeneracia je vlastne jeho ochrana, ale nespaval by som moc kludne, keby sa mi spustala kazdych 200km
Zaujimalo by ma ako jazdite a do akych otacok tocite bezne motor.
Zaujimalo by ma ako jazdite a do akych otacok tocite bezne motor.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 4
- Registrován: 16.03.2015 14:01
Re: DPF Golf VII
Najeto 2244 km, dnes ráno hláška o ucpaném filtru. V servisu mi řekli, že to buď bude porucha elektroniky, nebo se na tom podepsala nějaká kuna. Nicméně po 4 hodinách spustili nucenou regeneraci a kontrolka zhasla. Podotýkám, že sice jezdím krátké trasy, ale jezdím i ty dlouhé. Bylo mi doporučeno auto více honit. Víc už to fakt nejde
VW Golf VII 2.0 TDI 110 kW R-line highline
- zolmik
- Nový člen
- Příspěvky: 36
- Registrován: 16.12.2012 16:47
Re: DPF Golf VII
Nazdar. To ako fakt upchatý filter DPF po niečo vyše 2000 km? To sa mi nezdá. Ja mám vyše 33000 a zatial žiadna taká hláška nebola. Sem tam sa stane že viem o regenerácii DPF hlavne keď zastanem a ešte sa točí ventilátor a dochladzuje motorový priestor ale ešte žiadny iný problém.
VW Golf 7, 1,6TDI, 77kW Comfortline
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 14.12.2014 19:13
Re: DPF Golf VII
Mám stejný motor a jezdím dost možná v podobném režimu, někdy třeba několik dní po městě a občas dálka 100+ km. Snažím se jezdit alespoň na 1500 ot/min po rovině a 2000+ ot/min, když je třeba zabrat. Jak to jde, na dálnici od nájezdu cca. 3000 km motor záměrně vytáčím alespoň na chvilku kolem 4000 ot/min.
Najeto za 2 měsíce 4500 km, regeneraci jsem registroval 2x, kolem 800 km a pak cca. 3500 km (smrad spáleniny a zvýšené otáčky při volnoběhu za dosažené provozní teploty).
Kontrolka DPF se nerozsvítila ani jednou.. je to divný
Najeto za 2 měsíce 4500 km, regeneraci jsem registroval 2x, kolem 800 km a pak cca. 3500 km (smrad spáleniny a zvýšené otáčky při volnoběhu za dosažené provozní teploty).
Kontrolka DPF se nerozsvítila ani jednou.. je to divný
G7 Variant Highline 2,0 TDI 6G; ACC; kessy; Bi-xenony; ergoActive; parkpilot.
-
- Řidič
- Příspěvky: 64
- Registrován: 29.01.2014 16:52
Re: DPF Golf VII
Ja mam najeto 64 tisic a zadna kontrolka nic. Ani jsem nepozoroval, ze by k naky regeneraci dochazelo. Asi to auto tak nesleduju. Jinak me vetrak huci po kazde aspon 5 min nebo vic po zastaveni.
Asi to moc honim ))))) Klasicka cihla na dalnici 200kmh dom vypnout a na pivko
Asi to moc honim ))))) Klasicka cihla na dalnici 200kmh dom vypnout a na pivko
BMW X6 40d 2013, BMW individual Pyritbrown
VW Golf VII Variant 2.0TDI Highline, Black magic
BMW 320i 2008
Ex. Renault Megane Coupe GT-Line 1.4Tce 2010
VW Golf VII Variant 2.0TDI Highline, Black magic
BMW 320i 2008
Ex. Renault Megane Coupe GT-Line 1.4Tce 2010
-
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20.09.2013 21:28
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 04.11.2017 07:38
Re: DPF
Zdravím všechny,
Měl bych dotaz, když je aktivní start stop systém a spustí se regenerace filtru, zastaví se motor nebo až je regenerace ukončena?
Bylo by to dobré hlídání když dojedu domů a zrovna probíhá reg. Aktivuju start stop, až by bylo hotovo auto se samo vypne.
Měl bych dotaz, když je aktivní start stop systém a spustí se regenerace filtru, zastaví se motor nebo až je regenerace ukončena?
Bylo by to dobré hlídání když dojedu domů a zrovna probíhá reg. Aktivuju start stop, až by bylo hotovo auto se samo vypne.
Golf VII 2.0 TDI
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 28.04.2013 11:34
- Bydliště: Ostrava
Re: DPF
Pokud se spustí regenerace filtru DPF, tak se motor nevypne. Jestli je zapnutý start stop systém na to nemá vliv. Respektive start stop systém je v tuto dobu neaktivní, po dokončení procesu regenerace filtru DPF se systém start stop opět aktivuje.
VW Golf VII. Highline 2.0 TDI