DPF
Moderátor: Olaf87
-
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 12.08.2008 12:32
- Bydliště: Zlínsko,tel 724958027
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF
mam najeto 200 tis.Jezdim i mesto,ale pak dalky.Nikdy zadny problem.Filtr mam zaneseny 42 jednotek z 80.To jsou saze ktere se nevypali.Nevim presny nazev)Tak jeste 150 tis treba najede
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 28.08.2016 15:31
- Bydliště: Ilava, SR
Re: DPF
Ja mám najazdených 63 tisíc a hmotnosť olej. popolčeka 15,49 g.
Tiež sa mi ale spúšťa regenerácia nejak príliš často. Snažím sa ju nechať dokončiť vždy, keď si to všimnem, ale je to dosť otravné, hlavne keď prídem na to až v cieli mojej cesty a idem zhasnúť motor. Pomohlo by, keby prístrojovka nejak signalizovala, že regenerácia prebieha (myslím prvý a druhý stupeň regenerácie).
Nedalo by sa to nejak nakódovať? Keby som počas jazdy vedel, že sa regenerácia spustila, dalo by sa prispôsobiť tomu trasu a čas. Vedel by niekto, či by to bolo možné?
Tiež sa mi ale spúšťa regenerácia nejak príliš často. Snažím sa ju nechať dokončiť vždy, keď si to všimnem, ale je to dosť otravné, hlavne keď prídem na to až v cieli mojej cesty a idem zhasnúť motor. Pomohlo by, keby prístrojovka nejak signalizovala, že regenerácia prebieha (myslím prvý a druhý stupeň regenerácie).
Nedalo by sa to nejak nakódovať? Keby som počas jazdy vedel, že sa regenerácia spustila, dalo by sa prispôsobiť tomu trasu a čas. Vedel by niekto, či by to bolo možné?
VW Golf VII 1,6 TDI 81kW
VW Touran 1,6 MPI 75kW LPG
VW Touran 1,6 MPI 75kW LPG
- db_user
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 03.08.2018 12:11
Re: DPF
Kontrolka regenerace by se hodila. „Teď se mi dlouho nespustila“. Zatím to vypadá, že při městských popojížděních to chce mít hodně lehkou nohu a tahat to krouťákem.
Celkem pěkně popisuje pracovník Škody regeneraci, myslím, že to bude dost podobné.BillyIL píše:Keby som počas jazdy vedel, že sa regenerácia spustila, dalo by sa prispôsobiť tomu trasu a čas. Vedel by niekto, či by to bolo možné?
VW GOLF VII Variant 2015 1.6 TDI 77kW
- MATTESS00
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 22.07.2019 23:50
Re: DPF Regeneracia 1,6 TDi CR motor EA 288
Diagnostika mi ukazuje zanešení 18g a pozoruju regeneraci v intervalu kolem 250km (2,0 TDi CRLB).Flekmatik píše:Taky mi připadne že motor regeneruje častěji, možná je to jenom náhoda oproti zkušenostem s předchozí generací. Nepřekvapilo by měl kdyby stáhli interval regenerace z 700km na těch 300km cca.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 09.01.2012 21:47
Re: DPF
Caute,
mam GOLF Variant 2.0 TDI - CRLB, rocnik 2017m najazdenych 77000 km a zda sa mi ze mi casto regeneruje DPF. Kupil som si signalizaciu vypalovania DPF od miestneho uzivatela bobik007, takze mam prehlad o procese vypalovania. Ked jazdim na kratsie trasy do prace cca 12 km rano a 12 km poobede tak regeneruje cca po 230 km co sa mi zda dost malo. Ked idem niekde dalej po dialnici tak interval sa predlzi aj na 500-600 co sa mi uz zda OK. Len tych 230 je podla mna malo. Urobil som si vypis hodnot po nedavnej regeneracii:
IDE00433 Filtr částic: objem olejového popílku 0.04 l
IDE00434 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí 9.95 g
IDE00435 Filtr částic: měřená hmotnost sazí 0.97 g
IDE00436 Filtr částic: kilometry od poslední regenerace 38677 m
IDE06059 Filtr částic: hmotnost olejového popílku 17.8 g
IDE06060 Mez naplnění: naplnění filtru částic popílkem 80.00 g
Vedel by sa niekto kompetentny k tomu vyjadrit ci su hodnoty OK?
Dik
Marko
mam GOLF Variant 2.0 TDI - CRLB, rocnik 2017m najazdenych 77000 km a zda sa mi ze mi casto regeneruje DPF. Kupil som si signalizaciu vypalovania DPF od miestneho uzivatela bobik007, takze mam prehlad o procese vypalovania. Ked jazdim na kratsie trasy do prace cca 12 km rano a 12 km poobede tak regeneruje cca po 230 km co sa mi zda dost malo. Ked idem niekde dalej po dialnici tak interval sa predlzi aj na 500-600 co sa mi uz zda OK. Len tych 230 je podla mna malo. Urobil som si vypis hodnot po nedavnej regeneracii:
IDE00433 Filtr částic: objem olejového popílku 0.04 l
IDE00434 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí 9.95 g
IDE00435 Filtr částic: měřená hmotnost sazí 0.97 g
IDE00436 Filtr částic: kilometry od poslední regenerace 38677 m
IDE06059 Filtr částic: hmotnost olejového popílku 17.8 g
IDE06060 Mez naplnění: naplnění filtru částic popílkem 80.00 g
Vedel by sa niekto kompetentny k tomu vyjadrit ci su hodnoty OK?
Dik
Marko
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF
dulezita je hodnota nespalitelnych zbytku olejoveho popilku (asi tech 0,04, coz je pekny; jedna se o vypocteny hodnoty, max je cca 0,18)... 200-300 km po meste pri takhle kratkych trasach je normalni, dulezity je nechavat regenerace dobihat a neprerusovat (vypnutim motoru) je (idelane vyjet na dalnici, ci delsi okresku a nenechat vypalovani furt prerusovat (to byste mel poznat oi podle toho pipaku) - ono to umi pri stalych otackach a pri stani, ale ne pri rozjizdeni, brzdeni motorem a furt dokola (mestska jizda))
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 09.01.2012 21:47
Re: DPF
kubisz:
dik za vysvetlenie. Regeneraciu samozrejme nechavam vzdy dobehnut, ved na to som si kupoval ten pipak, lebo nie vzdy si clovek zapamata ze pred vypnutim motora je treba pozrieť otacky reso. spotrebu pri volnobehu, aby som zistil ci regeneracia prebieha.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
dik za vysvetlenie. Regeneraciu samozrejme nechavam vzdy dobehnut, ved na to som si kupoval ten pipak, lebo nie vzdy si clovek zapamata ze pred vypnutim motora je treba pozrieť otacky reso. spotrebu pri volnobehu, aby som zistil ci regeneracia prebieha.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
- kubisz
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 10.07.2013 10:51
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF
nevim, jak je to u techto krabicek, ale mame tu kontrolku od "erga" a tam to ukazuje prave i pri te regeneraci na miste, takze by se nemelo stat, ze si to clovek vypne pri probihajici regeneraci a nemusi se ohlizet na otacky motoru a smrady z vejfuku apod.
ex. Touran 1T2, 1.9TDi, 77kW, BLS, 2007, MQ250
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381
ex. Touran 1T3, 2.0TDi, 103kW, CFHC, 2014, DQ250
Touran 5T1, 2.0TDi, 110kW, DFGA, 2019, DQ381