2.0 TDi - ztráta vody, vysoká teplota, voda ve výfuku

Dieselové agregáty

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
dajvo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 05.04.2021 17:25

2.0 TDi - ztráta vody, vysoká teplota, voda ve výfuku

Příspěvek od dajvo »

Dobrý den, mám problém s autem Golf 7 2.0 TDI. Potřeboval bych poradit, když jedu cca 7 km, rucička teploty vody mi ukazuje hodnoty 110-130 stupnu ale motor se nevaří, nádobka na chladící kapalinu je pořád studená a voda se ztrácí asi do výfuku, páč je tam neustále voda a kouří pára. Po čase to přestane, když se vypaří. Byla kontrola těsnění hlavy i bloku a vše v pořádku. I výměna termostatu. Nevíte čím by to ještě mohlo být? (čidla, vodní pumpa)
Děkuji

Uživatelský avatar
dream7000
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1449
Registrován: 16.01.2008 18:29
Bydliště: Námestovo, Orava

2.0 TDi - ztráta vody, vysoká teplota, voda ve výfuku

Příspěvek od dream7000 »

nepises aky kod motora mas, nema to chladic EGR, tade by sa mohla voda dostavat do vyfuku, ako ste kontrolovali tesnenie pod hlavou a blok?

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4768
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

2.0 TDi - ztráta vody, vysoká teplota, voda ve výfuku

Příspěvek od srotty »

Jak staré je to auto. Já bych to tipoval na špatnou vodní pumpu. Zalepuje se tam clonka a auto se pak přehřívá. Docela známá bolest.

Uživatelský avatar
bouda05
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 14.06.2014 11:59

2.0 TDi - ztráta vody, vysoká teplota, voda ve výfuku

Příspěvek od bouda05 »

Ano, je to zalepující se kroužek na vodní pumpě, který nepustí vodu do celého okruhu. Způsobuje to šlem z původní chladící kapaliny, nyní už ji mění za novou G12+. Šlem resp. její přepalování vznikalo ve vodním mezichladiči a to mělo za následek tento problém. Při výměně vodní pumpy a chladící kapaliny důrazně doporučuji proplach systému.
Golf Variant VII 2.0 TDI ComfortLine - Pacific Blue, Bi-xenon, Ergoactiv

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“