Marathon Edition

Vše ostatní..

Moderátor: Olaf87

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2677
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Maraton edition

Příspěvek od ablorhm »

Jen doplním, nějaké Comfort Edition jsou ještě dva HTB kousky ZDE a tři Combi ZDE.

Nevím nevím, ale dívej se na můj displej. Mimo ten prach na budících bych řekl že jako nový (foceno 14.5.2016 mobilem).
20160514_102732.jpg
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

janv27
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 19.05.2016 01:13

Re: Maraton edition

Příspěvek od janv27 »

Jojo, skladovky mám v merku taky. :)

Displej: Nejde mi o poruchu, jde mi o vlastnost. Že prostě pod tou hodnotou je to světleji vystínované a trochu se bojím, že jak je pod číslem menší kontrast, tak to bude víc namáhat oči. Ale to je asi fakt maličkost. :)
(Že prostě to „10:27“ se čte lépe než to „0 km/h“.)
Golf VII 1.2 TSI 77 kW CE 2015

JohnMetsn
Řidič
Řidič
Příspěvky: 131
Registrován: 08.05.2013 10:51

Re: Maraton edition

Příspěvek od JohnMetsn »

Po 90k km muzu svedomite rict, ze to oci nenamaha a stredovy displej mam stazeny na nejnizsi svitivost bez problemu :good:
G7 1.4 DSG

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2677
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Maraton edition

Příspěvek od ablorhm »

Je to tak, jde o VW styl maxíku. Je to vidět zde na mém nedávném videu, že ten střed je v jistých grafikách takový, jaký je...
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

Uživatelský avatar
iwhy
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 273
Registrován: 03.02.2014 10:08
Bydliště: KE, SK

Re: Maraton edition

Příspěvek od iwhy »

Je možné cez VCDS prepnúť grafiku budíkov do GTI štýlu, ten je oveľa plochší bez tieňovania takže možno pre teba lepšie čitateľný.

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2677
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Výbava Maraton Edition

Příspěvek od ablorhm »

ZDE jsem objevil jeden velmi zajímavý kousek Comfort Edition 8)
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

fkabl
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 340
Registrován: 26.07.2010 13:48

Marathon Edition po FL

Příspěvek od fkabl »

Čekal jsem na Marathon Edition po FL...tak už je na webu VW. Plánuji výměnu svého G VI Variant, 2011, Highline, 1,2 TSI 77 Kw...
Váhám, zda G VII Variant ME po FL, 1,4 92 Kw nebo 110 Kw. Rozdíl přesně 30 tis. Kč. Chci se malinko posunout, otázka je kam až.

Někdo na tom fóru psal: "Hlavní rozdíl mezi 1.4 TSI 90/92 kW a 103/110 kW je v tom časování ventilů na výfukové straně,silnější verze mají právě časování ventilů na obou stranách kvůli karbonizaci v motoru a hlavně na sacích ventilech,slabší verze používají tzv. vniřní EGR ventil,tzn. výfukové plyny jsou vedeny zpět přes sání (sací ventily) do motoru a zde se pak ve velké míře usazuje karbon,po 100tkm už tam bývá slušná vrstva,snižuje se tím výkon atd......u silnějších verzí,které se od sebe niíjak neliší(pouze mají softwarově upravený výkon) se toto nedějě, protože výfukové plyny se díky časování na straně výfuku vrátí částečně zpět do spalovacích prostor motoru.
Pokud si tedy někdo chce auto ponechat na delší dobu,doporučuju jednoznačně silnější verze s oboustranným časováním ventilů,spotřeba je v reálu stejná a výkon a točivej moment neporovnatelně větší,nemluvě o dlouhej životnosti a spolehlivosti."

Pokud je to skutečně pravda, tak mi to přijde docela zásadní argument k zamyšlení. Co radíte?

K výbavě ME si připlatím určitě Blind Spot Senzor. Ve výbavě ME je "Tempomat s omezovačem rychlosti". Myslíte, že má smysl si připlácet za Adaptivní tempomat vč. Front Assist a City Break za 9400,- Kč?
Nyní mám jen klasický tempomat a téměř ho nepoužívám. S Adaptivním nemám bohužel žádnou zkušenost a nedokážu jeho využití odhadnout, ale
bydlím v Brně, takže občasné popojíždění v kolonách se koná. Co myslíte? Díky.

Uživatelský avatar
ladaf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 12.08.2015 08:24

Re: Maraton Edition

Příspěvek od ladaf »

Já mám 110kW a kdybych měl vybrat jestli to co mám nebo slabší, vybral bych to co mám. Adaptivní temp. nemám ale kdybych vybíral znovu tak beru, kvůli bezpečnosti frontassistu. Jestli parkuješ venku tak ber vyhřívané sklo.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Maraton Edition

Příspěvek od Pantani »

fkabl: myslím, že sis odpověděl sám - chceš se posunout a někdo napsal něco smysluplnýho. A i kdyby to pravda nebyla, tak ti nic jinýho ani nezbejvá kvůli tomu posunu. Bral bych proto jednoznačně silnějšího.
Jsme stejní, tempomat taky nepoužívám, nevím proč bych měl, nikdy jsem tomu nepřišel na chuť a nebaví mě to ani v koloně. Adaptivní tempomat jsem ale nikdy v autě neměl, ale do novýho a za 10k do občasných kolon v Brně bych ho asi zkusit chtěl, třeba bych si zvykl.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

x-father
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 313
Registrován: 28.10.2015 19:22

Re: Maraton Edition

Příspěvek od x-father »

Není tam rozdíl jen v SW.

110kw má tuším variabilní časování ventilu jak v sání, tak výfuku. 92kw jen výfuku. Taky je tam myslím rozdíl v převodovce. Možná toho je víc. Větší turbo, spojka?

Nevím jak teď, ale dřív byla ta silnější 1.4TSI vždy svázána s Highline a do ME nešla. Takže to není jen o motoru, ale s HL oproti ME dostaneš i nějaké kosmetické serepetičky, jako osvětlení, lišty, piano black palubka atd.

Bylo tady psáno, že mezi 1.2TSI (81kw) a 1.4TSI (92kw) prakticky není rozdíl a že to jezdí stejně. S tím nemůžu souhlasit. Mám 92kw a měl jsem 3 týdny 81kw 1.2 a rozdíl teda byl citelný. Ta jedna dvojka na svižnější jízdu musí mnohem víc točit a nad 80kmh jí začne docházet dech a je o poznání lenivější. Těšil jsem se na svůj vůz.

Je jasné, že mezi 81kw_180NM vs 92kw_200NM není takový rozdíl, jako mezi 92kw_200NM vs 110kw_250NM, ale to neznamená, že ta slabší 1.4 nic oproti 1.2 nedává.

fkabl
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 340
Registrován: 26.07.2010 13:48

Re: Maraton Edition

Příspěvek od fkabl »

Do Adaptivního tempomatu nepůjdu. Rozmluvil mi to i prodejce...u manuální převodovky je tato funkce
málo využitelná. Smysl má s automatem.

Tak to vypadá, že se víc kloním k silnějším 110 kW. Stejně bych časem litoval, že jsem ho měl vzít.
Doporučujete i u této generace TSI přejít na olej 5w-40 a výměna po 15 tis. km?

Už jsem to tu psal v jiném vláknu, štve mě, že v ME nebudu mít černou palubku, chromovanou lištu kolem oken a chromované falešné
koncovky výfuků. Myslíte, že ty výfuky by šly vyřešit třeba nějakým tuningem?

Už jste někdo viděli v reálu tu novou barvu Black Rubin? Váhám, zda jít opět do černé nebo rubin. Upřednostňuji
spíš tmavší, na kterých chromové a stříbrné detaily kontrastují.

x-father
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 313
Registrován: 28.10.2015 19:22

Re: Maraton Edition

Příspěvek od x-father »

Tak 92kw je schopná jet na 6tku bez trápení tak od 70kmh. Navíc se dá řadit, aniž by se tempomat deaktivoval, na rozdíl od jiných aut, kde deaktivuje tempomat i sešlápnutím spojky. Tak třeba by to až tak marné nebylo.

Chromované koncovky tam pasují snad z Roomestra sada za 800,- nebo tak něco. Někde tu na to bylo vlákno.

Uživatelský avatar
Mirco
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1718
Registrován: 26.09.2007 20:11
Bydliště: showroom.. u PC

Re: Maraton Edition

Příspěvek od Mirco »

tyhle koncovky už na FL golfa nenapasuješ, jelikož všechny varianty je mají skryté za nárazníkem :good:

Uživatelský avatar
David C3
Řidič
Řidič
Příspěvky: 98
Registrován: 24.05.2008 19:12
Bydliště: Zlín

Re: Maraton Edition

Příspěvek od David C3 »

Nevíte jestli bude zase Variant ME s DSG?
Ex:1.2 TSI 81kw DSG 7st
Ex:Golf 7 GTD DSG 6st
Soon: Touran 1.5 TSI DSG ME

ablorhm
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2677
Registrován: 21.09.2015 20:57
Bydliště: Praha

Re: Maraton Edition

Příspěvek od ablorhm »

Předpokládám, že tam chybí slovo v benzínu, neb 1.6 TDI je v ME s DSG
VW Golf VII 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+ 2015
používám VW Connect Dataplug

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“