Marathon Edition
Moderátor: Olaf87
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2677
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Maraton edition
Jen doplním, nějaké Comfort Edition jsou ještě dva HTB kousky ZDE a tři Combi ZDE.
Nevím nevím, ale dívej se na můj displej. Mimo ten prach na budících bych řekl že jako nový (foceno 14.5.2016 mobilem).
Nevím nevím, ale dívej se na můj displej. Mimo ten prach na budících bych řekl že jako nový (foceno 14.5.2016 mobilem).
-
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 19.05.2016 01:13
Re: Maraton edition
Jojo, skladovky mám v merku taky.
Displej: Nejde mi o poruchu, jde mi o vlastnost. Že prostě pod tou hodnotou je to světleji vystínované a trochu se bojím, že jak je pod číslem menší kontrast, tak to bude víc namáhat oči. Ale to je asi fakt maličkost.
(Že prostě to „10:27“ se čte lépe než to „0 km/h“.)
Displej: Nejde mi o poruchu, jde mi o vlastnost. Že prostě pod tou hodnotou je to světleji vystínované a trochu se bojím, že jak je pod číslem menší kontrast, tak to bude víc namáhat oči. Ale to je asi fakt maličkost.
(Že prostě to „10:27“ se čte lépe než to „0 km/h“.)
Golf VII 1.2 TSI 77 kW CE 2015
-
- Řidič
- Příspěvky: 131
- Registrován: 08.05.2013 10:51
Re: Maraton edition
Po 90k km muzu svedomite rict, ze to oci nenamaha a stredovy displej mam stazeny na nejnizsi svitivost bez problemu
G7 1.4 DSG
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2677
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Maraton edition
Je to tak, jde o VW styl maxíku. Je to vidět zde na mém nedávném videu, že ten střed je v jistých grafikách takový, jaký je...
- iwhy
- Jezdec
- Příspěvky: 273
- Registrován: 03.02.2014 10:08
- Bydliště: KE, SK
Re: Maraton edition
Je možné cez VCDS prepnúť grafiku budíkov do GTI štýlu, ten je oveľa plochší bez tieňovania takže možno pre teba lepšie čitateľný.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2677
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Výbava Maraton Edition
ZDE jsem objevil jeden velmi zajímavý kousek Comfort Edition
-
- Jezdec
- Příspěvky: 340
- Registrován: 26.07.2010 13:48
Marathon Edition po FL
Čekal jsem na Marathon Edition po FL...tak už je na webu VW. Plánuji výměnu svého G VI Variant, 2011, Highline, 1,2 TSI 77 Kw...
Váhám, zda G VII Variant ME po FL, 1,4 92 Kw nebo 110 Kw. Rozdíl přesně 30 tis. Kč. Chci se malinko posunout, otázka je kam až.
Někdo na tom fóru psal: "Hlavní rozdíl mezi 1.4 TSI 90/92 kW a 103/110 kW je v tom časování ventilů na výfukové straně,silnější verze mají právě časování ventilů na obou stranách kvůli karbonizaci v motoru a hlavně na sacích ventilech,slabší verze používají tzv. vniřní EGR ventil,tzn. výfukové plyny jsou vedeny zpět přes sání (sací ventily) do motoru a zde se pak ve velké míře usazuje karbon,po 100tkm už tam bývá slušná vrstva,snižuje se tím výkon atd......u silnějších verzí,které se od sebe niíjak neliší(pouze mají softwarově upravený výkon) se toto nedějě, protože výfukové plyny se díky časování na straně výfuku vrátí částečně zpět do spalovacích prostor motoru.
Pokud si tedy někdo chce auto ponechat na delší dobu,doporučuju jednoznačně silnější verze s oboustranným časováním ventilů,spotřeba je v reálu stejná a výkon a točivej moment neporovnatelně větší,nemluvě o dlouhej životnosti a spolehlivosti."
Pokud je to skutečně pravda, tak mi to přijde docela zásadní argument k zamyšlení. Co radíte?
K výbavě ME si připlatím určitě Blind Spot Senzor. Ve výbavě ME je "Tempomat s omezovačem rychlosti". Myslíte, že má smysl si připlácet za Adaptivní tempomat vč. Front Assist a City Break za 9400,- Kč?
Nyní mám jen klasický tempomat a téměř ho nepoužívám. S Adaptivním nemám bohužel žádnou zkušenost a nedokážu jeho využití odhadnout, ale
bydlím v Brně, takže občasné popojíždění v kolonách se koná. Co myslíte? Díky.
Váhám, zda G VII Variant ME po FL, 1,4 92 Kw nebo 110 Kw. Rozdíl přesně 30 tis. Kč. Chci se malinko posunout, otázka je kam až.
Někdo na tom fóru psal: "Hlavní rozdíl mezi 1.4 TSI 90/92 kW a 103/110 kW je v tom časování ventilů na výfukové straně,silnější verze mají právě časování ventilů na obou stranách kvůli karbonizaci v motoru a hlavně na sacích ventilech,slabší verze používají tzv. vniřní EGR ventil,tzn. výfukové plyny jsou vedeny zpět přes sání (sací ventily) do motoru a zde se pak ve velké míře usazuje karbon,po 100tkm už tam bývá slušná vrstva,snižuje se tím výkon atd......u silnějších verzí,které se od sebe niíjak neliší(pouze mají softwarově upravený výkon) se toto nedějě, protože výfukové plyny se díky časování na straně výfuku vrátí částečně zpět do spalovacích prostor motoru.
Pokud si tedy někdo chce auto ponechat na delší dobu,doporučuju jednoznačně silnější verze s oboustranným časováním ventilů,spotřeba je v reálu stejná a výkon a točivej moment neporovnatelně větší,nemluvě o dlouhej životnosti a spolehlivosti."
Pokud je to skutečně pravda, tak mi to přijde docela zásadní argument k zamyšlení. Co radíte?
K výbavě ME si připlatím určitě Blind Spot Senzor. Ve výbavě ME je "Tempomat s omezovačem rychlosti". Myslíte, že má smysl si připlácet za Adaptivní tempomat vč. Front Assist a City Break za 9400,- Kč?
Nyní mám jen klasický tempomat a téměř ho nepoužívám. S Adaptivním nemám bohužel žádnou zkušenost a nedokážu jeho využití odhadnout, ale
bydlím v Brně, takže občasné popojíždění v kolonách se koná. Co myslíte? Díky.
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: Maraton Edition
Já mám 110kW a kdybych měl vybrat jestli to co mám nebo slabší, vybral bych to co mám. Adaptivní temp. nemám ale kdybych vybíral znovu tak beru, kvůli bezpečnosti frontassistu. Jestli parkuješ venku tak ber vyhřívané sklo.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
-
- Profík
- Příspěvky: 1166
- Registrován: 27.10.2009 22:32
Re: Maraton Edition
fkabl: myslím, že sis odpověděl sám - chceš se posunout a někdo napsal něco smysluplnýho. A i kdyby to pravda nebyla, tak ti nic jinýho ani nezbejvá kvůli tomu posunu. Bral bych proto jednoznačně silnějšího.
Jsme stejní, tempomat taky nepoužívám, nevím proč bych měl, nikdy jsem tomu nepřišel na chuť a nebaví mě to ani v koloně. Adaptivní tempomat jsem ale nikdy v autě neměl, ale do novýho a za 10k do občasných kolon v Brně bych ho asi zkusit chtěl, třeba bych si zvykl.
Jsme stejní, tempomat taky nepoužívám, nevím proč bych měl, nikdy jsem tomu nepřišel na chuť a nebaví mě to ani v koloně. Adaptivní tempomat jsem ale nikdy v autě neměl, ale do novýho a za 10k do občasných kolon v Brně bych ho asi zkusit chtěl, třeba bych si zvykl.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: Maraton Edition
Není tam rozdíl jen v SW.
110kw má tuším variabilní časování ventilu jak v sání, tak výfuku. 92kw jen výfuku. Taky je tam myslím rozdíl v převodovce. Možná toho je víc. Větší turbo, spojka?
Nevím jak teď, ale dřív byla ta silnější 1.4TSI vždy svázána s Highline a do ME nešla. Takže to není jen o motoru, ale s HL oproti ME dostaneš i nějaké kosmetické serepetičky, jako osvětlení, lišty, piano black palubka atd.
Bylo tady psáno, že mezi 1.2TSI (81kw) a 1.4TSI (92kw) prakticky není rozdíl a že to jezdí stejně. S tím nemůžu souhlasit. Mám 92kw a měl jsem 3 týdny 81kw 1.2 a rozdíl teda byl citelný. Ta jedna dvojka na svižnější jízdu musí mnohem víc točit a nad 80kmh jí začne docházet dech a je o poznání lenivější. Těšil jsem se na svůj vůz.
Je jasné, že mezi 81kw_180NM vs 92kw_200NM není takový rozdíl, jako mezi 92kw_200NM vs 110kw_250NM, ale to neznamená, že ta slabší 1.4 nic oproti 1.2 nedává.
110kw má tuším variabilní časování ventilu jak v sání, tak výfuku. 92kw jen výfuku. Taky je tam myslím rozdíl v převodovce. Možná toho je víc. Větší turbo, spojka?
Nevím jak teď, ale dřív byla ta silnější 1.4TSI vždy svázána s Highline a do ME nešla. Takže to není jen o motoru, ale s HL oproti ME dostaneš i nějaké kosmetické serepetičky, jako osvětlení, lišty, piano black palubka atd.
Bylo tady psáno, že mezi 1.2TSI (81kw) a 1.4TSI (92kw) prakticky není rozdíl a že to jezdí stejně. S tím nemůžu souhlasit. Mám 92kw a měl jsem 3 týdny 81kw 1.2 a rozdíl teda byl citelný. Ta jedna dvojka na svižnější jízdu musí mnohem víc točit a nad 80kmh jí začne docházet dech a je o poznání lenivější. Těšil jsem se na svůj vůz.
Je jasné, že mezi 81kw_180NM vs 92kw_200NM není takový rozdíl, jako mezi 92kw_200NM vs 110kw_250NM, ale to neznamená, že ta slabší 1.4 nic oproti 1.2 nedává.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 340
- Registrován: 26.07.2010 13:48
Re: Maraton Edition
Do Adaptivního tempomatu nepůjdu. Rozmluvil mi to i prodejce...u manuální převodovky je tato funkce
málo využitelná. Smysl má s automatem.
Tak to vypadá, že se víc kloním k silnějším 110 kW. Stejně bych časem litoval, že jsem ho měl vzít.
Doporučujete i u této generace TSI přejít na olej 5w-40 a výměna po 15 tis. km?
Už jsem to tu psal v jiném vláknu, štve mě, že v ME nebudu mít černou palubku, chromovanou lištu kolem oken a chromované falešné
koncovky výfuků. Myslíte, že ty výfuky by šly vyřešit třeba nějakým tuningem?
Už jste někdo viděli v reálu tu novou barvu Black Rubin? Váhám, zda jít opět do černé nebo rubin. Upřednostňuji
spíš tmavší, na kterých chromové a stříbrné detaily kontrastují.
málo využitelná. Smysl má s automatem.
Tak to vypadá, že se víc kloním k silnějším 110 kW. Stejně bych časem litoval, že jsem ho měl vzít.
Doporučujete i u této generace TSI přejít na olej 5w-40 a výměna po 15 tis. km?
Už jsem to tu psal v jiném vláknu, štve mě, že v ME nebudu mít černou palubku, chromovanou lištu kolem oken a chromované falešné
koncovky výfuků. Myslíte, že ty výfuky by šly vyřešit třeba nějakým tuningem?
Už jste někdo viděli v reálu tu novou barvu Black Rubin? Váhám, zda jít opět do černé nebo rubin. Upřednostňuji
spíš tmavší, na kterých chromové a stříbrné detaily kontrastují.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: Maraton Edition
Tak 92kw je schopná jet na 6tku bez trápení tak od 70kmh. Navíc se dá řadit, aniž by se tempomat deaktivoval, na rozdíl od jiných aut, kde deaktivuje tempomat i sešlápnutím spojky. Tak třeba by to až tak marné nebylo.
Chromované koncovky tam pasují snad z Roomestra sada za 800,- nebo tak něco. Někde tu na to bylo vlákno.
Chromované koncovky tam pasují snad z Roomestra sada za 800,- nebo tak něco. Někde tu na to bylo vlákno.
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: Maraton Edition
tyhle koncovky už na FL golfa nenapasuješ, jelikož všechny varianty je mají skryté za nárazníkem
- David C3
- Řidič
- Příspěvky: 98
- Registrován: 24.05.2008 19:12
- Bydliště: Zlín
Re: Maraton Edition
Nevíte jestli bude zase Variant ME s DSG?
Ex:1.2 TSI 81kw DSG 7st
Ex:Golf 7 GTD DSG 6st
Soon: Touran 1.5 TSI DSG ME
Ex:Golf 7 GTD DSG 6st
Soon: Touran 1.5 TSI DSG ME
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2677
- Registrován: 21.09.2015 20:57
- Bydliště: Praha
Re: Maraton Edition
Předpokládám, že tam chybí slovo v benzínu, neb 1.6 TDI je v ME s DSG