VW Golf VII vs. konkurenti
Moderátor: Olaf87
-
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 02.10.2008 15:32
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Precrash radar asi potřebuje, ale beru acc kvůli front assist, tak je to ok.
Poslední věc kde váhám jsou skla za 9000 kč a barva auta
Poslední věc kde váhám jsou skla za 9000 kč a barva auta
VW Golf variant FL 1.4 TSI ME white silver
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Precrash nepotrebuje radar bere si onfo od jednotky ESP....
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
nechcem mudrovat, ale podla mna potrebuje. jasne, ked sa ides vyburat koli smyku, tak staci info z ESP, ale ked stojis na krizovatke a niekto to ide do teba naborit zozadu, tak ESP ti vela informacii neposkytne. ci to tak funguje len v Arteone?...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Jak radar pozna naraz zezadu? porad je vse zalozene na kontrole dat z jednotky ESP... ta preci pozna jake je pricne zrychleni atd...
BTW: Touareg ma PreCrash v seriove vybave jiz dlouha leta a ACC neni potreba
BTW: Touareg ma PreCrash v seriove vybave jiz dlouha leta a ACC neni potreba
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
nemyslim predny, ale zadny radar, ktory je tam koli Blindspot monitoru a kontrole prekazok pri vycuvavani, cize zadny radar. je jasne, ze predny radar nema sancu nieco take zistit...
0:40...
http://www.youtube.com/watch?v=O2uMCETNppI" onclick="window.open(this.href);return false;
0:40...
http://www.youtube.com/watch?v=O2uMCETNppI" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
To uz je PreCrash+ ten opravdu potrebuje Asistencni paket 2 standartni co je v serii u Arteona a je mozny prikoupit k mensim modelum hlidani zadku neumi
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Co jsem koukal na youtube na nějaký propagační video VW, tak to skutečně vypadá jen na aktivaci z ESP jednotky.
Co to má dělat? Podle videa to vypadá na přitažení pásů a nastavení okének do mírně otevřené polohy.
Musí na to být jiné přitahovače pásů?
Co to má dělat? Podle videa to vypadá na přitažení pásů a nastavení okének do mírně otevřené polohy.
Musí na to být jiné přitahovače pásů?
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
podla mna je to len o kodovani. usudzujem podla nizkej vysky priplatku. tiez som nejak pozabudol zaskrtnut ked som konfiguroval, tak verim, ze je to len otazka casu, kedy sa to bude dat "dorobit" kodovanim...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- ladaf
- Závodník
- Příspěvky: 696
- Registrován: 12.08.2015 08:24
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Jeste to tlakuje brzdy pokud si dobre pamatuju.
Golf VII Variant Highline 1,4 TSI 6G Černá Deep perleť
-
- Řidič
- Příspěvky: 133
- Registrován: 14.07.2017 13:25
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Přesně tak, natlakuje to brzdy, přitahne pasy a dovře okna.
v případě elektronického vyhodnocení rizika nehody dojde k automatickému dovření oken, příp. panoramatického okna, natlakování brzd a přitažení bezpečnostních pásů
Golf VII 2.0 R Variant 2017 292kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Ani bych se nedivil, kdyby to musela podporovat jednotka ESP.
Nevím jak u golfa, ale u minulého auta co jsem měl byla spousta funkcí závislá na podpoře jednotky ESP (asistent rozjezdu na ledu, ESP, deaktivace ESP, stabilizace přívěsu atd.) a pokud to nepodporovala jednotka, tak to doprogramovat nešlo. A protože těch funkcí bylo několik, tak existovala spousta variant/kombinací jednotky ESP. Částečně na výbavě, roku výroby a štěstí záleželo, jakou jednotku ESP člověk v autě měl a co šlo doprogramovat.
Ale zpátky ke Golfu. Koukal jsem se na net a žádné návody na doprogramování precrash jsem nenašel, ergo to nejde.
Docela by mě zajímalo, jak jsou řešeny přitahovače pásů. Obvykle totiž pokud se nepletu bývaly řešeny pyropatronou, která se odpálila při aktivaci airbagu a pás přitáhla. To je z logiky věci jednorázová záležitost.
Tady ale (u precrash) musí být přitahovač pásu řešen nějakým motorem, aby ho pak mohl zase povolit. Otázka tedy je, zda se montují dva různé druhy přitahovačů, nebo mají i vozy bez precrash z výroby stejný přitahovač, který není založený na odpálení pyropatrony.
Nevím jak u golfa, ale u minulého auta co jsem měl byla spousta funkcí závislá na podpoře jednotky ESP (asistent rozjezdu na ledu, ESP, deaktivace ESP, stabilizace přívěsu atd.) a pokud to nepodporovala jednotka, tak to doprogramovat nešlo. A protože těch funkcí bylo několik, tak existovala spousta variant/kombinací jednotky ESP. Částečně na výbavě, roku výroby a štěstí záleželo, jakou jednotku ESP člověk v autě měl a co šlo doprogramovat.
Ale zpátky ke Golfu. Koukal jsem se na net a žádné návody na doprogramování precrash jsem nenašel, ergo to nejde.
Docela by mě zajímalo, jak jsou řešeny přitahovače pásů. Obvykle totiž pokud se nepletu bývaly řešeny pyropatronou, která se odpálila při aktivaci airbagu a pás přitáhla. To je z logiky věci jednorázová záležitost.
Tady ale (u precrash) musí být přitahovač pásu řešen nějakým motorem, aby ho pak mohl zase povolit. Otázka tedy je, zda se montují dva různé druhy přitahovačů, nebo mají i vozy bez precrash z výroby stejný přitahovač, který není založený na odpálení pyropatrony.
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Tak to rozseknem, cisla jsou pravdiva a ETKA nelze...
GOLF se systemem PreCrash ma pasy s čislem:
5G4 857 705 M
GOLF bez systemu PreCrash ma pasy s čislem:
5G4 857 705
Takze tak jednoducha "domontaz" to rozhodne nebude...
GOLF se systemem PreCrash ma pasy s čislem:
5G4 857 705 M
GOLF bez systemu PreCrash ma pasy s čislem:
5G4 857 705
Takze tak jednoducha "domontaz" to rozhodne nebude...
Naposledy upravil(a) Mirco dne 16.08.2017 06:57, celkem upraveno 1 x.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Máš tam dvě stejná čísla, ale podle rétoriky zbytku mailu jsi chtěl asi jedno zkopírovat jiné.
BTW pyronapínač co se dával dříve a nevím, zda je stále stejný i v G7 podle toho co jsem našel na netu byl defakto rotační wankel. Sekvenčně se do tří komor opálily tři pyropatrony a tím se docílilo jedné otáčky a navinutí pásu.
BTW pyronapínač co se dával dříve a nevím, zda je stále stejný i v G7 podle toho co jsem našel na netu byl defakto rotační wankel. Sekvenčně se do tří komor opálily tři pyropatrony a tím se docílilo jedné otáčky a navinutí pásu.
- Mirco
- VWjunior
- Příspěvky: 1718
- Registrován: 26.09.2007 20:11
- Bydliště: showroom.. u PC
-
- Jezdec
- Příspěvky: 313
- Registrován: 28.10.2015 19:22
Re: VW Golf VII vs. konkurenti
Koukal jsem na obrázky podle těch čísel a ten bez M podle trubek opravdu vypadá na jednorázový předepínač na principu generování plynu pyropatronou.