Ahoj,
tak vám zde představím našeho zeleného prcka.
Auto jsme pořídili pro couračky po městě a hlavně, aby se manželka trochu vyjezdila
Motor 1.4 - 55kW APE, 4st. automat, vyrobeno 03/2000
Výbava: Servo, centrál, 4x airbag, mlhovky, automatka, climatronic, rádio, elektrická okna a zrcátka s výhřevem + možná ještě nějaká někde drobnost.
Auto provozujeme asi měsíc a tak po nákupu se udělal drobný servis jako olej + filtry (i kabinový),
dobití AKU, kůži na volant (byl dost ošoupaný a hubený), vyčistění vedení od EGR a vyčištění klapky sání + základní nastavení přes VCDS. (Diagnostika psala nějaké sporadické chyby v tomto směru, někdy se "zahoupal" volnoběh)....
Auto na svá léta není prohnilé, zmačkané a není vybydlené - tedy velmi slušný stav na svá léta (do roku 2012 provozováno v D)....
Pár foto:
6N2 1.4ka s automatkou :-D - na začátky ježdění
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
6N2 1.4ka s automatkou :-D - na začátky ježdění
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 6N2 1.4ka s automatkou :-D - na začátky ježdění
pěknej ale ta klapka
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: 6N2 1.4ka s automatkou :-D - na začátky ježdění
jj, díky.
Klapka dostává čoud pěkně zespodu (hned pod ní je přívod od EGRu), buďte rádi vy, co tam EGR ještě nemáte :-/
Po letech jsem asi první, kdo se na ní podíval
Klapka dostává čoud pěkně zespodu (hned pod ní je přívod od EGRu), buďte rádi vy, co tam EGR ještě nemáte :-/
Po letech jsem asi první, kdo se na ní podíval
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: 6N2 1.4ka s automatkou :-D - na začátky ježdění
Tak s poklesem venkovních teplot se začala projevovat jedna zásadní chyba - a to po nastartování občas padla převodovka do nouzového režimu a bylo nutné znovu startovat (a pak se jezdilo bez jediného problému). Postupem času přestala pomáhat i snaha o nový start.... Převodovka byla v nouzáku (nekomfortně řadí jen 1 a 2 st) prakticky každý start.
Projev auta byl takový, že po startu VAG vypsal chybu:
Adresa 02 -------------------------------------------------------
Komponent: AG4 Getriebe 001 2834
1 Nalezeny chyby:
01314 - rid.jedn. motoru
49-10 - bez komunikace - Sporadicky
Kontroloval jsem jednotky, jestli se nekoupou ve vodě, prostříkal konektory.... a prd. Po startu byla chyba vždy znovu (viz. výše)
Pokud jsem chtěl s autem jezdit, tak jsem nastartoval, VCDS jsem připojil, chybu jsem smazal a převodovka řadila bez chyb až do opětovného startu....
Nakonec jsem díky radě zdejšího fóra vyměnil akumulátor a problém je vyřešen. Už žádná chyba po startu!
Hold 7 letá baterie sice už s obtížemi motor natočila, ale pokles napětí byl při startu tak velký, že řídící jednotka automatu se "neoživila" a nouzový režim byl na světě.... kdo by to byl řekl!
Odkaz na téma, které mě pomohlo: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=98&t=105411" onclick="window.open(this.href);return false;
Projev auta byl takový, že po startu VAG vypsal chybu:
Adresa 02 -------------------------------------------------------
Komponent: AG4 Getriebe 001 2834
1 Nalezeny chyby:
01314 - rid.jedn. motoru
49-10 - bez komunikace - Sporadicky
Kontroloval jsem jednotky, jestli se nekoupou ve vodě, prostříkal konektory.... a prd. Po startu byla chyba vždy znovu (viz. výše)
Pokud jsem chtěl s autem jezdit, tak jsem nastartoval, VCDS jsem připojil, chybu jsem smazal a převodovka řadila bez chyb až do opětovného startu....
Nakonec jsem díky radě zdejšího fóra vyměnil akumulátor a problém je vyřešen. Už žádná chyba po startu!
Hold 7 letá baterie sice už s obtížemi motor natočila, ale pokles napětí byl při startu tak velký, že řídící jednotka automatu se "neoživila" a nouzový režim byl na světě.... kdo by to byl řekl!
Odkaz na téma, které mě pomohlo: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=98&t=105411" onclick="window.open(this.href);return false;
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- yohn
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 23.03.2009 08:24
- Bydliště: Horní Kožlí
Re: 6N2 1.4ka s automatkou :-D - na začátky ježdění
Ahoj, mam uplne stejny stroj pro zenu na dojizdeni do prace a pri zarazeni prvniho stupne (pri rozjezdu) kopne. Jak to radi tobe ?
- prassat
- Pilot
- Příspěvky: 773
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severozápad
Re: 6N2 1.4ka s automatkou :-D - na začátky ježdění
Při zařazení režimu D auto fakt nepatrně trhne. Při uvolnění brzdy se samovolně rozjíždí, čím víc plynu, tím rychleji. Takto se chovat má.
Pokud automat kope tak je to špatně.
- Buď je převodovka v nouzovém režimu (nutné se mrknout na diagnostiku, jestli jsou závady v paměti ECU)
- Nebo je málo oleje v převodovce (neteče někde?) => Nutno dolít. (Pouze originální olej, dolívá se přípravkem za chodu motoru v režimu P, připojená diagnostika musí ukázat při kontrole oleje teplotu ATF mezi 35-45 st. C)
Olej v převodovce a fitlr ATF se mění! (filtr pod vanou převodovky, je nutné i vyměnit těsnění kolem vany automatu)
Pokud automat kope tak je to špatně.
- Buď je převodovka v nouzovém režimu (nutné se mrknout na diagnostiku, jestli jsou závady v paměti ECU)
- Nebo je málo oleje v převodovce (neteče někde?) => Nutno dolít. (Pouze originální olej, dolívá se přípravkem za chodu motoru v režimu P, připojená diagnostika musí ukázat při kontrole oleje teplotu ATF mezi 35-45 st. C)
Olej v převodovce a fitlr ATF se mění! (filtr pod vanou převodovky, je nutné i vyměnit těsnění kolem vany automatu)
Passat B8 sedan 2016, BiTDi, DSG 4x4 @ 223 kW/560 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
Superb sedan 2009, V6 3.6 FSi, DSG 4x4 @ 191 kW/350 Nm
Fabia 2005, 1.4i 16V + automatka @ 55 kW/126 Nm
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 6N2 1.4ka s automatkou :-D - na začátky ježdění
výměna oleje co 60 tis. km, včetně filtru samozřejmě
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club