Glorča G40
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
První závody jsou za námi a co k nim říct?
Domácí trať až tak dalece nevyhovuje mému autu, přesto je z toho 2x bronz.
Základní nastavení jsme provedli v pátek na letišti, takže jsme jeli na 0,8 baru což pak v neděli na mokru bylo trochu dost, ale všechno v pohodě.
Zjištění jsou jasná, bude nutné vyměnit podtlakový ovládání WG, protože prostě povoluje i když ho utáhneme na doraz.
Takže tlak vyletí, WG odpustí a pak se už nedovře a těžko se dofukuje na max. hodnotu.
Domácí trať až tak dalece nevyhovuje mému autu, přesto je z toho 2x bronz.
Základní nastavení jsme provedli v pátek na letišti, takže jsme jeli na 0,8 baru což pak v neděli na mokru bylo trochu dost, ale všechno v pohodě.
Zjištění jsou jasná, bude nutné vyměnit podtlakový ovládání WG, protože prostě povoluje i když ho utáhneme na doraz.
Takže tlak vyletí, WG odpustí a pak se už nedovře a těžko se dofukuje na max. hodnotu.
Yeah, low and wide!
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
V Praze jsem odjel pouze trénink, na startu do první závodní jízdy praskla poloosa
Yeah, low and wide!
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
Pro letošek je dozávoděno. Poslední byl Autodesign Cup v Bechyni a druhé místo v nejsilnější třídě nad 2 litry.
Celej den nakonec vyšel skvěle a aniž bych to čekal, ujela mi jen jedna Impreza STI
Celej den nakonec vyšel skvěle a aniž bych to čekal, ujela mi jen jedna Impreza STI
Yeah, low and wide!
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Glorča G40
Tak to klobouk dolu...
Jinak,nejspis davam pryc Derbynu,kdybys vedel o nejakych dobrych rukach..
Jinak,nejspis davam pryc Derbynu,kdybys vedel o nejakych dobrych rukach..
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
ruce by byly, šrouby ne...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
Ramena fungujou, jen je třeba ještě malá změna a budou zcela ok. Kdyby někdo další měl zájem, možno vyrobit další kusy
Jel se Koráb u Eddy a protože už jsem tady startoval vloni, těšil jsem se hodně. Trať vyhovuje hlavně autu, protože pomalý zatáčky a krátké rovinky nedovolují konkurenčním atmosférickejm 2litrum nabrat rychlost.
Trénink jsem jel ještě na mokrejch vepředu ale na první rundu už předek suchej (zadek jedu mokrej pořád, funguje hned a nestačí se přehřát) a začalo se dařit. Špičce nestačim (300k Focus, Octavia Cup, CTR) ale tahal jsem se ve vteřině s ITR. Po sobotě, kdy CTR odpadl pro techniku jsem ztrácel 1s na 3.místo Integry R. V neděli jsem chtěl ztrátu smazat, bohužel po první ízdě mi stop vystavil nefunkční samostav spojkového lanka
Pokusili jsme se to opravit, ale provizorně to moc nešlo a spojka stále prokluzovala. Nechtěl jsem nic dalšího zničit, takže jsme jeli bez bodu domu
V současnosti je auto v přestavbě. Konečně snad nasadim stavitelný tlumiče a nastavíme geometrii díky novejm těhlicím. A bude to konečně široký díky laminátovejm lemum. Myslim, že se tam pak vejdou i 17ky
Jel se Koráb u Eddy a protože už jsem tady startoval vloni, těšil jsem se hodně. Trať vyhovuje hlavně autu, protože pomalý zatáčky a krátké rovinky nedovolují konkurenčním atmosférickejm 2litrum nabrat rychlost.
Trénink jsem jel ještě na mokrejch vepředu ale na první rundu už předek suchej (zadek jedu mokrej pořád, funguje hned a nestačí se přehřát) a začalo se dařit. Špičce nestačim (300k Focus, Octavia Cup, CTR) ale tahal jsem se ve vteřině s ITR. Po sobotě, kdy CTR odpadl pro techniku jsem ztrácel 1s na 3.místo Integry R. V neděli jsem chtěl ztrátu smazat, bohužel po první ízdě mi stop vystavil nefunkční samostav spojkového lanka
Pokusili jsme se to opravit, ale provizorně to moc nešlo a spojka stále prokluzovala. Nechtěl jsem nic dalšího zničit, takže jsme jeli bez bodu domu
V současnosti je auto v přestavbě. Konečně snad nasadim stavitelný tlumiče a nastavíme geometrii díky novejm těhlicím. A bude to konečně široký díky laminátovejm lemum. Myslim, že se tam pak vejdou i 17ky
Yeah, low and wide!
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
- m-NIC-h
- Profík
- Příspěvky: 916
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: in Budweis
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
Máš to pěkný. Jel jsi tenhle rok i okruh v Bechyni.
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
V Bechyni jsem byl, ale protože jsem v zimě rámoval 2 auta, nebyl čas na moje a tak se to projevilo...nový ramena ještě nebyla hotová a tak jsme dali obyč. Starline. Ty to moc nechápaly a ve vracáku neudržely poloosu a ta se vytáhla z náboje.
Takže závody naprd, odjel jsem 3 rundy s časama okolo 5. absolutně. a pak už sem se jen díval...
Takže závody naprd, odjel jsem 3 rundy s časama okolo 5. absolutně. a pak už sem se jen díval...
Yeah, low and wide!
- m-NIC-h
- Profík
- Příspěvky: 916
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: in Budweis
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
škoda že jsem nebyl byla pěkná RZka ze všech co byla jak jsem koukal
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
Poučen z předchozích nezdarů, sestrojil elektr...no nic
Jdeme dál a po četnejch konzultacích a propočtech ZATÍM sešlo z 16V takže postavíme novej 8V a uvidíme co s nim dokážeme. Už teď to nejelo špatně a novej motor s novym řízenim by měl stačit na pěkný svezení.
Aktuálně je motor venku, rozebrán na prvočinitele a doručen k motorářovi.
Nový písty Wiseco už jeli s blokem. Přidáme ostřik pístů, větší ol.čerpadlo a přelágrujem to racing lágrama. Tolik plán na příštích 14 dní
Jdeme dál a po četnejch konzultacích a propočtech ZATÍM sešlo z 16V takže postavíme novej 8V a uvidíme co s nim dokážeme. Už teď to nejelo špatně a novej motor s novym řízenim by měl stačit na pěkný svezení.
Aktuálně je motor venku, rozebrán na prvočinitele a doručen k motorářovi.
Nový písty Wiseco už jeli s blokem. Přidáme ostřik pístů, větší ol.čerpadlo a přelágrujem to racing lágrama. Tolik plán na příštích 14 dní
Yeah, low and wide!
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Glorča G40
dobře ty
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club