a jo už vímThomas píše:davusvr6: na seriovy prevodovce mas hlavne mezi 3, 4 a 5kou velky pokles otacek. Tim, ze spocitas a poskladas prevody, docilis zmenseni tohoto poklesu otace na tolik, kolik ches tak, aby idealne pri razeni v nejvyssim vykonu padaly otacky do max kroutaku (snad sem to napsal srozumitelne ).
Jinak vyfuk se taky pocita, taky ovlivnuje prubeh, jestli jde motor vespod nebo nahore. Abych se priznal, vyfuk pocitat neumim, takze bud ho nechat spocitat, nebo vzit x rezonatoru, tlumicu a trubek a zkouset
Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Moderátor: pajice
- davusvr6
- Závodník
- Příspěvky: 528
- Registrován: 24.12.2008 19:46
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
-
- Jezdec
- Příspěvky: 262
- Registrován: 29.11.2009 09:21
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
příklad hotové stavby
Kaipan N15 motor fabia 1.4 16V 74 kw
Motor na 132kw/189mn
cena 320tis
převodovka a jiné díly 100tis
souvisí pouze s motorem a jeho funkcí...
další věci asi 200
a konečná časka asi 1mil včetně prace
pokud chceš upravovat takhle tak ti ochotně poradím a dám i kontakty a pomůžu s termínama...
momentálně se staví motor 1.8t 110kw na 189kw možná 210kw se uvidí jak se bude chovat na brzdě....
cena asi 350... cena včetně prace samo
takže budeš tunit?
Kaipan N15 motor fabia 1.4 16V 74 kw
Motor na 132kw/189mn
cena 320tis
převodovka a jiné díly 100tis
souvisí pouze s motorem a jeho funkcí...
další věci asi 200
a konečná časka asi 1mil včetně prace
pokud chceš upravovat takhle tak ti ochotně poradím a dám i kontakty a pomůžu s termínama...
momentálně se staví motor 1.8t 110kw na 189kw možná 210kw se uvidí jak se bude chovat na brzdě....
cena asi 350... cena včetně prace samo
takže budeš tunit?
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
132 kW za 1milión Kč. No neber to !
-
- Jezdec
- Příspěvky: 262
- Registrován: 29.11.2009 09:21
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
jo mega to vyšlo sakum pikum auto...DMS píše:132 kW za 1milión Kč. No neber to !
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
no právěmarkuspassatus píše:jo mega to vyšlo sakum pikum auto...DMS píše:132 kW za 1milión Kč. No neber to !
-
- Jezdec
- Příspěvky: 262
- Registrován: 29.11.2009 09:21
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
no co naděláš passat poskládanej z nových dílu by stál tak 2.5DMS píše:no právěmarkuspassatus píše: jo mega to vyšlo sakum pikum auto...
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
to snad ne to bych si radši poskládal allroada 2008 Audi A6markuspassatus píše:no co naděláš passat poskládanej z nových dílu by stál tak 2.5DMS píše: no právě
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 03.11.2007 22:27
- Bydliště: VWelké Meziříčí
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
tady sem nasel nejaky karbecy ale nevim typ nic ,.... mozna by se to nekomu mohlo hodit
http://auto.bazos.cz/inzerat/5409451/PR ... LLORTO.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.bazos.cz/inzerat/5409451/PR ... LLORTO.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Chiptuning , opravy teplých startů
- AlkyTOM
- VWjunior
- Příspěvky: 1967
- Registrován: 13.12.2009 10:49
- Bydliště: VWýchod
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Ale k jakej hmotnosti je rozdíl mít 132kw v tunu a půl těžkým autě nebo v půltunovýmDMS píše:132 kW za 1milión Kč. No neber to !
Now:
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
Ex:
Bora Variant 16V
Touran 1.9TDI
Golf MK4 1.6SR
Golf MK3 1.8i
- DMS
- VWexpert
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Mladá VWslaw
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
to je, a Fabia má půl tuny ?Tommis píše:Ale k jakej hmotnosti je rozdíl mít 132kw v tunu a půl těžkým autě nebo v půltunovýmDMS píše:132 kW za 1milión Kč. No neber to !
-
- Jezdec
- Příspěvky: 409
- Registrován: 11.10.2008 19:23
- Bydliště: ROSICE u brna
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Myslím že to bylo myšleno na kaipan - ta půltuna.
-----
- krbec
- VWsenior
- Příspěvky: 2028
- Registrován: 31.08.2008 19:59
- Bydliště: Louny
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
ahoj hoši předem se omlouvám,pač nemám otázku na koncern ale na italskou mrdku.přez zimu jsem si udelal motor (kruhy,přebrousená klika,nový tesnění -žádná divočina,jelikož to byl muj první motor tak jsem nechtel moc laborovat a za uspech jsem mel to,kdyz bude jezdit....coz o to po naimplantování motor bezproblému chytl,vse se zdalo ok,,po mírným doštelování,a par problémech jsem zacal jezdit,jezdil jsem s citem aby si to posedalo atd,chtel jsem ujet tak 1000km,vymenit olej podotahovat vse atd..auto jelo v pohode,žádný motorový závady poklesy,cukání,nic...jenže,mel jsem zhruba 200km najeto s tím že tomu trosku zacnu přidávat tak jsem letel po obchvatu,a asi v 5000/ot najednou začlo hulit přestalo táhnout,proste konec,z odfuku kliky začal lítat olej,takže jsme to dotahli domu.
myslel jsem že to odnesli jen kruhy.že se zapekli nebo tak,protoze 2 válce byly uplne bez komprese,sundal jsem hlavu a vykoukli na me díry ve 2 pístech...což uz se snáší hůř...jen bych chtel podotknout,že vstřiky byly čištěný na stolici.....
po tomhle bezvýznamném romanu,bych se chtel jen zeptat jestli se v domácích podmínkách vstřiky dají nějak zkontrolovat,bude to chudou směsí,ale je mi divný že na 2 válcích?k tomu jeste jsou to 2 válce vedle sebe...takze bud ty vstřiky nebo čerpadlo..
vím že mě budete hlásit, je to motor 1,3 Turbo - fiat uno -motor serie,tlak v tu chvíli byl cca 0,8 baru,takže taky žádný násilí.....
ted práve už mám připravenej 2 blok a jdu skládat,v pondělí mi má přijít tesnení,takze budu laborovat co a jak,jen se bojím aby se mi nestalo to samý,přece jen nechal jsem na tom hoodne času,a popravde sem na vážkách zdali to mrdat nebo zkusit jeste ten 2 motor,,,,,,,,
ono kdyby to tak krásně nejelo tech 200km,tak vubec neuvazuju a zapálím to
PS: sorry ale nekde jsem se musel vyplakat
myslel jsem že to odnesli jen kruhy.že se zapekli nebo tak,protoze 2 válce byly uplne bez komprese,sundal jsem hlavu a vykoukli na me díry ve 2 pístech...což uz se snáší hůř...jen bych chtel podotknout,že vstřiky byly čištěný na stolici.....
po tomhle bezvýznamném romanu,bych se chtel jen zeptat jestli se v domácích podmínkách vstřiky dají nějak zkontrolovat,bude to chudou směsí,ale je mi divný že na 2 válcích?k tomu jeste jsou to 2 válce vedle sebe...takze bud ty vstřiky nebo čerpadlo..
vím že mě budete hlásit, je to motor 1,3 Turbo - fiat uno -motor serie,tlak v tu chvíli byl cca 0,8 baru,takže taky žádný násilí.....
ted práve už mám připravenej 2 blok a jdu skládat,v pondělí mi má přijít tesnení,takze budu laborovat co a jak,jen se bojím aby se mi nestalo to samý,přece jen nechal jsem na tom hoodne času,a popravde sem na vážkách zdali to mrdat nebo zkusit jeste ten 2 motor,,,,,,,,
ono kdyby to tak krásně nejelo tech 200km,tak vubec neuvazuju a zapálím to
PS: sorry ale nekde jsem se musel vyplakat
pokud někdo chcete něco přepucnout (pohlavní orgány nemyslím) - ALU, kola, sání, prostě všechno : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=4 ... %9Bn%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
Je zajímavý, že na tomhle motoru dost často padnou písty...taky se jedno válí na dvoře s tímhle úrazem.
Jestli byly vstřiky čištěný,pak bych viděl zradu v pumpě. Tu s Una jsme vytáhli po roce, chtěli jí použít jen na krmení motoru na stolici, zavrčela, škytla a bylo po ní. Takže koukni jestli jde pumpa a jestli se nefláká a tlačí kolik má. K tomu samozřejmě palivák(teda jestli nebyl novej, to nepíšeš), případně ventil na liště.
Jestli byly vstřiky čištěný,pak bych viděl zradu v pumpě. Tu s Una jsme vytáhli po roce, chtěli jí použít jen na krmení motoru na stolici, zavrčela, škytla a bylo po ní. Takže koukni jestli jde pumpa a jestli se nefláká a tlačí kolik má. K tomu samozřejmě palivák(teda jestli nebyl novej, to nepíšeš), případně ventil na liště.
Yeah, low and wide!
- krbec
- VWsenior
- Příspěvky: 2028
- Registrován: 31.08.2008 19:59
- Bydliště: Louny
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
palivák byl novej,snazil jsem se povymenovat co to slo,sral jsem se s tim jak s první láskou,,jako víš co,muze bejt v prdeli 1 vstřik, ,ale prijde mi divný aby byla hnedle 2...čerpadlo zkontroluju,jenže zase jak poznám že je dobry jak moc to z nej má stříkat ..vstrikovací lištu muzu dat celou novou to neni problém,,,,regulator tlaku taky,ale jsou to zase díly pouzitý,takze tezko říct jestli jsou ok,,,me ale zaráží,že kdyby šla chudá smes tak to prece cuká nebo neco,,ale tohle furt pohoda a najednou šlus
pokud někdo chcete něco přepucnout (pohlavní orgány nemyslím) - ALU, kola, sání, prostě všechno : http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=4 ... %9Bn%C3%AD" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pilot
- Příspěvky: 856
- Registrován: 25.12.2008 16:48
- Bydliště: Krnov/Brno
Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u BENZINových motorů
to je počtení, majsha jak pokračuješ s golfem? něco novýho? jinak ten výfuk u syncra ještě mám, je zavařenej zase, dočasně, pak se vytáhne a dá se tam asi jen trubka..
jinak těch chytrolínu co si hodí kuželák a říkaj heeej to jeede a o pul litrů měnší spotřeba, těch znám.. já osobně mám všechno série, kromě trubky na sání ta už tam nebyla, tak jsem dal husí krk, je to hliník myslím, a má to akorád jinačí zvuk
jinak těch chytrolínu co si hodí kuželák a říkaj heeej to jeede a o pul litrů měnší spotřeba, těch znám.. já osobně mám všechno série, kromě trubky na sání ta už tam nebyla, tak jsem dal husí krk, je to hliník myslím, a má to akorád jinačí zvuk
VW GOLF IV 1.6 16V AZD