Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Závodní vozy, technika, úpravy

Moderátor: pajice

Odpovědět
Uživatelský avatar
r.-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 179
Registrován: 08.11.2007 20:41
Bydliště: 3nec , p`boro

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od r.- »

mno v nafte moc nechodim , ale jak uz je doma Oll 2.0TDi , tak mi to neda si casem trochu nepohrat ... krome motoru ktery mi snad neco vydrzi a nepotvrdi vseobecne znamo o nich , tak bych asi poresil turbo a radsi predesel tomu nez nahodou klekne vymenou za jine , samo silnejsi :twisted: co doporucujete ? z 2,5 ? svody neresim , ty se udelaji :wink:

Uživatelský avatar
em-phaser
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od em-phaser »

Co se AFN týče,mám ho a jsem spokojenej a pokud nehodláš jít do extrému tak dávat z pd a podobně vnitřek mi přijde zbytečné.Mám VNT17(130)+race520+mtdi12hlava+IC rallye a vše fachčí sqele!

Turbo z 2,5 říkají že nastupuje o dost později takže záleží co od toho chceš :wink:
Audi A4 S-line fahrwerk+ex Modrej Golf II. mTDi porschekanál mit hifi anláge
"Danke Wolfsburg"
Lancia Delta Evo 1
Vin Diesel není on...to jsem přeci jáááááá !!!

Uživatelský avatar
r.-
Řidič
Řidič
Příspěvky: 179
Registrován: 08.11.2007 20:41
Bydliště: 3nec , p`boro

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od r.- »

mno taky jsem zjistil , takze spis jen se prichystat na vymenu lepsiho za standartni , s tim at neco vydrzi spolu s upravou jednotky ... pze ty moc nevydrzi kdyz se to chipne pry ... vic bych asi neresil ...

Uživatelský avatar
jarpil
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 02.01.2009 14:35
Bydliště: kdesi v čechach

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od jarpil »

no jestli muzat neco pridat k turbum je v ČR firma a to v pardubicich mozna jich je vice ale vim o tehle a tam napr .do turba AFN se daji vlozit vetsi lopatky takze se zvetsi plnici tlak a jizda je zase o neco sviznejsi.Samotne turbo ma asi 1cm silny plast v miste kde jsou ulozene lopatky ktere se musi odfrezovat aby vznilko misto pro vetsi lopatky asi tak nejak se dela tato uprava samozdrejme bych doporucil vetsi vstriky EGR atd a kW jdou nahoru

Uživatelský avatar
pilott@email.cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 16.10.2008 20:20
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon

Příspěvek od pilott@email.cz »

splouchy píše:ja mam motor 1z a menil jsem vstřiky za afn(81kw)a zaslepeny egr a motor de lepe do otacek od spodu.dřív bral tak od 2000ot.min a ted uz 1800ot.min.na jare se chystam na cip +pisty a ojnice taky afn

Jako na mem G IV Tdi 81kw + chip cca 110kw. je sic pekne ze mam uz strasne velkej kroutak od 1800ot/min,ale to je dobre jen 1st.,2st, a budis 3st. Kdyz mu dam na 4st a nebo 5st. plnej v tech 1800ot/min tak je to strasnej hluk od prevodovky,kterej se ve 2100 ot/min uplne ztrati je to v poho. Prevodovka je ok,protoze pred chipem v nizkych ot. pri akceleraci se vubec hluk neprenasel do kabiny. A neni to jen u me,ale i u kamarada s Octavia. Proste tyto prevodovky to nemaj radi tak velkej kroutak v nizkejch ot.! 8)
http://www.youtube.com/watch?v=RLuyjKcKfAc&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
milouf
Řidič
Řidič
Příspěvky: 90
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od milouf »

většinou to dělá kvůli dvouhmotovýmu setrváku, kterej už to nezvládá pobrat
Huml

Uživatelský avatar
JasteR
Řidič
Řidič
Příspěvky: 137
Registrován: 26.06.2008 22:13
Bydliště: Cesky Raj

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon

Příspěvek od JasteR »

pilott@email.cz píše:
splouchy píše:ja mam motor 1z a menil jsem vstřiky za afn(81kw)a zaslepeny egr a motor de lepe do otacek od spodu.dřív bral tak od 2000ot.min a ted uz 1800ot.min.na jare se chystam na cip +pisty a ojnice taky afn

Jako na mem G IV Tdi 81kw + chip cca 110kw. je sic pekne ze mam uz strasne velkej kroutak od 1800ot/min,ale to je dobre jen 1st.,2st, a budis 3st. Kdyz mu dam na 4st a nebo 5st. plnej v tech 1800ot/min tak je to strasnej hluk od prevodovky,kterej se ve 2100 ot/min uplne ztrati je to v poho. Prevodovka je ok,protoze pred chipem v nizkych ot. pri akceleraci se vubec hluk neprenasel do kabiny. A neni to jen u me,ale i u kamarada s Octavia. Proste tyto prevodovky to nemaj radi tak velkej kroutak v nizkejch ot.! 8)
...realnych 150koni je uz na 81Kw moc.. rozumny chip je tak 140koni..
OctaviaRS TDI 210HP@450Nm - NA PRODEJ
Cupra4 TDI 230HP@500Nm

powered by dieselpower.cz

Uživatelský avatar
saroch
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 03.10.2007 23:10
Bydliště: Liberec - Vratislavice n./N.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od saroch »

Zdravim chlapi, jaký větší vstřiky by se daly dát na motor 1V 1,6 TD, selhalo mi čerpadlo, tak je tam teď z 1,9TD, plánuji Intercooler a časem i větší turbo - mohu dát z motoru 1Z ? Díky za jakoukoliv odpověď

tunerpaja
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: 14.01.2010 06:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: Zvyšování a úpravy motoru s pohonem DIESEL

Příspěvek od tunerpaja »

Proč se kucha kat.
Kdyz chces zvetsit vykon at vetsim turbem nebo jinima vstrikama nebo cipem atd.
Při takovych upravách dochazi k větším spalinam a těm musiš nechat volnou cestu nesmi je ten motor tlačit násilím protože potom biti byli věškteré upravy na nic poněvač katalizator je jak spunt.
Ale nedoporucuji kuchat spíse sehnat nejaky sport.

Uživatelský avatar
splouchy
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4798
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: jižní morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od splouchy »

saroch píše:Zdravim chlapi, jaký větší vstřiky by se daly dát na motor 1V 1,6 TD, selhalo mi čerpadlo, tak je tam teď z 1,9TD, plánuji Intercooler a časem i větší turbo - mohu dát z motoru 1Z ? Díky za jakoukoliv odpověď
motor td ma vstrikovaci trysky čepove kdezto 1Z ma otvorove tudiz maji jinej tvar,tlak a vsechno...proste nepasuji...dej si tam z motoru 1.6tdic typ motoru sb 59kw a natoč cerpadlu trochu na nafte

Uživatelský avatar
pilott@email.cz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 16.10.2008 20:20
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od pilott@email.cz »

[/quote]...realnych 150koni je uz na 81Kw moc.. rozumny chip je tak 140koni..

najeto pres 30 tisic a vse zatim ok. akorat vytahany silentbloky na motoru a a uz 2x vytrzeny silentblok v rameni.
http://www.youtube.com/watch?v=RLuyjKcKfAc&feature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;

djvlada11
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 452
Registrován: 12.01.2009 18:23
Bydliště: nove mesto na morave
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od djvlada11 »

81kw ahf+hybrid turbo vstriky 764 sprint FB,vetsi ic+c cidlo 96kw sani +96kw firtrbox egr off kat off spojka zatimdvojhmota preoblozena hds,softik lehciho typu od mvolevska
vyhody-jede od 1800 do 4500 tlaci stejny tlak 1.6baru vykon odhadovan na 120kw
nevyhody-spojka trpi pac je tam dvojhmota preoblozena hds nesmi se ji nakladat v nizkejch otackach od 2200 v pohode :mrgreen:
egr off.vetsi rany pri zhasinani motoru jinak v pohode
upravy vysla ???? a mooooooooc hodin stravenych u auta
vw passat b5 tdi 81kw

Uživatelský avatar
Dessirer
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 267
Registrován: 10.04.2009 16:41

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od Dessirer »

saroch píše:Zdravim chlapi, jaký větší vstřiky by se daly dát na motor 1V 1,6 TD, selhalo mi čerpadlo, tak je tam teď z 1,9TD, plánuji Intercooler a časem i větší turbo - mohu dát z motoru 1Z ? Díky za jakoukoliv odpověď

dobry IC ti velmi pomoze,ale nedavaj si gumene hadice ale kovove + tie gumove kolena mozu byt. GUmove hadice ti bude roztahovat .. ja mam presne motor 1,6TD kod SB 59KW aj s IC ;)

Bobeso
Řidič
Řidič
Příspěvky: 133
Registrován: 16.07.2010 00:11
Bydliště: Pardubice

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od Bobeso »

Ja mam taky sb,pro ty min chapavy,proc kovovy hadice k ic?

Uživatelský avatar
Hondo_TDi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 65
Registrován: 12.08.2010 23:24
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady a tipy jak zvýšit výkon u DIESELových motorů

Příspěvek od Hondo_TDi »

Protože je tam tlak,a ty gumove popř. plastové se roztahují,a místo toho aby to turbo tlačilo do motoru tak tlak zůstane v těch hadicích.Kovové pouze nerez! :lol:

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“