úprava motoru 1,8T 20V

Závodní vozy, technika, úpravy

Moderátor: pajice

Odpovědět
rallymann
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 04.12.2017 23:35

úprava motoru 1,8T 20V

Příspěvek od rallymann »

zdravím všechny :pleasantry: , hledám někoho, kdo mi poradí jak na motoru 1,8T 20V jak se zbavím všech podlaků a hadiček a ventilů a zůstane jen samotný motor a zároveň zajistím jednoduchý chod a spolehlivost a možnost úprav pro závodní účely, Nebo nějaký odkaz na stránku takových úprav. Díky moc :thanks:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: úprava motoru 1,8T 20V

Příspěvek od lister »

v první řadě je potřeba ten motor znát, vědět co všechno je napojený na "podtlak", jestli se bez toho motor obejde a jestli to bude lepší a jestli nebude řídící jednotka protestovat...
pokud ti jde o spolehlivost, možnost úprav a nemusíš řešit STK a emise, tak to postav na megasquirt, vyhaž všechno co nepotřebuješ, ale nějaký "podtlaky" ti tam zůstanou - sání-čidlo tlaku, sání-regulátor tlaku paliva a nejaký hadice k regulaci turba.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“