Závody do vrchu:Vhodné auto?
Moderátor: pajice
- Gambler
- Jezdec
- Příspěvky: 329
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Strakonice,Volyně
Závody do vrchu:Vhodné auto?
Zdravim,premýšlim o amaterských závodech do vrchu či závodech na okruhu, chtěl bych se zeptat zda je lepší vw G2 GTI nebo G3 GTI de mi o výkon a krouták,ale také o váhu vozu. Dále bych se chtěl zeptat zda je lepší sehnat auto bez tp. nebo jak se to dělá. díky
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
Honda Ale z VW Golfu je nejlepci G1, prave kvuli hmotnosti. Pak do toho muzes dat v podstate jakejkoliv motor. Pokud s tim budes jezdit po ose, tak s papirama, pokud to budes tahat na plataku, tak bez. Protoze se jezdi na uzavreny trati bez prejezdu po norm.komunikacich, papiry se nevyzadujou
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- Gambler
- Jezdec
- Příspěvky: 329
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Strakonice,Volyně
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
De mi o to zda je lepši gII Gti s jakym motorem, asi je lehči než G3, ale G3 gti už se dá chipovat ne?
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
Řešíš naprosto odlišný věci a máš hodně zkreslený představy. Jestli myslíš, že seženeš G3 GTi, čipem tam naladíš nehorázný (horizontálně-vertikální) výkony a budeš vyhrávat, tak na to rovnou zapomeň. Jak řiká Thomas, tak slušný nářadí v základu za rozumnej peníz je Honda CRX nebo spíš Civic (kvůli ovladatelnosti). Ve třídě do 1600 jich jezdí spousta a i s relativně seriovym autem máš naději na úspěch. Další možností je Saxo VTS nebo VTR (podle toho do který třídy chceš spadat). Ideální řešení na začátek je koupit auto hotový, v inzerci se jich objevuje několik. Bejvá tam rám, sedačka a pásy, skoro vždy vyladěnej podvozek a alespoň nějakej použitelnej výkon. Navíc si můžeš dohledat podle výsledků zpátky, jak auto jelo.
Yeah, low and wide!
- Gambler
- Jezdec
- Příspěvky: 329
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Strakonice,Volyně
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
tak to si na omilu nemyslim si že koupim G3 a chipem tam nandam 200 koni a pak každýmu natruhnu, nevim kde si to vzal. De o to že bych si auto chtel postavit od začátku a tak hledám co je na to nejlepši,.
- draaczech
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 18.12.2007 06:32
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
Nemáš to daleko, tak ses mohl přijet podívat do Prachatic na kopec, abys měl představu co jezdí za auta. Jsme na VW fóru, takže pokud nechceš alternativy který sem nabízel, tak pak ještě třeba Polo Coupe nebo opravdu ta G1.
Yeah, low and wide!
- Gambler
- Jezdec
- Příspěvky: 329
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Strakonice,Volyně
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
bohužel sem to prošvihl...inak bych jel, a ty jezdíš?
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
Treba ja jezdim rallye a rallyecross, ale kluci ode me jezdi taky vrchy, a vsichni s japoncem (Civic VTi a Nissan Sunny GTi). Do jakyhokoliv VW vysypes ve srovnani s japoncem hrozny prachy aby si se s tim vubec svezl, nehlede na to, abys zajel vysledek. Schvalne, jaka je tva predstava o aute, ktery budes stavet? Rikas, ze ho chces stavet od zacatku, co chces tedy upravovat? Jakej mas rozpocet?
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
taky me to zajima.Thomas píše:Treba ja jezdim rallye a rallyecross, ale kluci ode me jezdi taky vrchy, a vsichni s japoncem (Civic VTi a Nissan Sunny GTi). Do jakyhokoliv VW vysypes ve srovnani s japoncem hrozny prachy aby si se s tim vubec svezl, nehlede na to, abys zajel vysledek. Schvalne, jaka je tva predstava o aute, ktery budes stavet? Rikas, ze ho chces stavet od zacatku, co chces tedy upravovat? Jakej mas rozpocet?
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
Me se taky hrozne libi G1, taky bych ho klidne postavil, ale musel bych mit rozpocet minimalne 150.000 jinak bych do toho nesel....
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
ja nejsem moc fanda G1 takze jsem se pustil do dvojky...byt ji nestavim podle zadnych specifikaci (na to mam doma jednickovy scirocco ) ale chci od auta maximum no a zaverem je to tak ze jsem se jeste ani jednou nesvezl a uz jsem do toho zahucel za sumu za kterou bych se vozil v v B5.5ce se slusnou vybavou. ale zas to neni zdaleka tolik kolik staly auta ktery jsme staveli na okruhy....Thomas píše:Me se taky hrozne libi G1, taky bych ho klidne postavil, ale musel bych mit rozpocet minimalne 150.000 jinak bych do toho nesel....
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
Jednickovy sciro je pecka Je to tak, taky sme neco postavili a kdyz to ma fungovat, tak to proste stoji prachy a cas... Kdyz ty prachy nemas, o to vic to stoji casu a nakonec kdyz vyvijis vyvinuty do toho ty prachy stejne das (vlastni zkusenost). Jinak jasne ze auto na vrchy nebude stat to co okruhovka, ale vim co to stoji postavit auto jenom v Nkovy specifikaci...Willdaa píše: ja nejsem moc fanda G1 takze jsem se pustil do dvojky...byt ji nestavim podle zadnych specifikaci (na to mam doma jednickovy scirocco ) ale chci od auta maximum no a zaverem je to tak ze jsem se jeste ani jednou nesvezl a uz jsem do toho zahucel za sumu za kterou bych se vozil v v B5.5ce se slusnou vybavou. ale zas to neni zdaleka tolik kolik staly auta ktery jsme staveli na okruhy....
A kdyz vemu co stoji ta 1600 co ted mimo jiny mame... Ale pokud to ma nejak jezdit a fungovat, tak neni jina cesta. Proto sem psal, ze je treba vzit co nejlepsi zaklad abych pak uz mohl na motoru delat co nejmin a co nejjednodussich uprav. Vyjde to nejlevnejs a jeste navic to vydrzi. Ja kdybych si mohl vybrat tak taky jazdim jednoznacne Hondu
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
presne tak mluvis mi z duse ....mel jsem tu cest se svezt v seriove honde CRX VTI type-R (1.8 16V kolem cca 190k tusim) a musim rict ze aby clovek tohle vyzdimal z VW ve stejnem objemu tak to bude stat kotel a bude to mit kratkodobou zivotnost oproti hondeThomas píše:Jednickovy sciro je pecka Je to tak, taky sme neco postavili a kdyz to ma fungovat, tak to proste stoji prachy a cas... Kdyz ty prachy nemas, o to vic to stoji casu a nakonec kdyz vyvijis vyvinuty do toho ty prachy stejne das (vlastni zkusenost). Jinak jasne ze auto na vrchy nebude stat to co okruhovka, ale vim co to stoji postavit auto jenom v Nkovy specifikaci...Willdaa píše: ja nejsem moc fanda G1 takze jsem se pustil do dvojky...byt ji nestavim podle zadnych specifikaci (na to mam doma jednickovy scirocco ) ale chci od auta maximum no a zaverem je to tak ze jsem se jeste ani jednou nesvezl a uz jsem do toho zahucel za sumu za kterou bych se vozil v v B5.5ce se slusnou vybavou. ale zas to neni zdaleka tolik kolik staly auta ktery jsme staveli na okruhy....
A kdyz vemu co stoji ta 1600 co ted mimo jiny mame... Ale pokud to ma nejak jezdit a fungovat, tak neni jina cesta. Proto sem psal, ze je treba vzit co nejlepsi zaklad abych pak uz mohl na motoru delat co nejmin a co nejjednodussich uprav. Vyjde to nejlevnejs a jeste navic to vydrzi. Ja kdybych si mohl vybrat tak taky jazdim jednoznacne Hondu
sciro byl muj sen tak ted pomalinku spradam plany co s nim...co by se s nim dalo jet
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- Kulisek
- Jezdec
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: F-M
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
Ahoj musim přidat do mlýna.Já měl Škodu 130LA okruhovku a ještě jsme ji přestavovali na vrchy a vím co to stojí toto mě vyšlo na hodně přes 150tis byl to papírově po ing.Michlovi já jen jezdil amatéry tak jsme jezdil Webry a další díly ketré nebyl y schválené pro pohárovou třídu a tudíš čistý veterán.Dost vzpomínek
No ideální nářadí je jak bylo řečeno Honda CRX,Civik 1600 atd. já Hondy nemusim tak bych doporučil GII sice je váhově těžší než GI ale co si budem povídat kdo má pořádně odlehčenou GI málo kdo znám jednoho a ten ji má brutal,ale za pořádné peníze foto. GII má více předností co se týče použití motorů záleží jakou objemovou třídu pojedeš,dále přední náprava si myslim je konstrukčně lepší než GI.Toto jsou dost rozhodující věc.
Dále dost špatně jsi tady začal a to už jen s tim chipováním asi o tom moc nevíš,ale asi proto jsi napsal toto téma,no ale auto se vybírá dle jiného potenciálu kosntrukce náprav,variace motorů,váha jo tak ta je na prvním místě!!
No doba jde do předu pustil bych se do stavby GII s motorem 1,9TDi potenciál obrovský jen pro upřesnění kolega má GIV a má tam 250PS bez nitra a má nové turbo a bude někde na 280PS a 450-500Nm což je hodně dobrý základ a další náklady co se týče paliv jde dolů můžeš s tim jezdit i po ose!!No toto téma by se dalo hodně rozepsat.Ahoj
No ideální nářadí je jak bylo řečeno Honda CRX,Civik 1600 atd. já Hondy nemusim tak bych doporučil GII sice je váhově těžší než GI ale co si budem povídat kdo má pořádně odlehčenou GI málo kdo znám jednoho a ten ji má brutal,ale za pořádné peníze foto. GII má více předností co se týče použití motorů záleží jakou objemovou třídu pojedeš,dále přední náprava si myslim je konstrukčně lepší než GI.Toto jsou dost rozhodující věc.
Dále dost špatně jsi tady začal a to už jen s tim chipováním asi o tom moc nevíš,ale asi proto jsi napsal toto téma,no ale auto se vybírá dle jiného potenciálu kosntrukce náprav,variace motorů,váha jo tak ta je na prvním místě!!
No doba jde do předu pustil bych se do stavby GII s motorem 1,9TDi potenciál obrovský jen pro upřesnění kolega má GIV a má tam 250PS bez nitra a má nové turbo a bude někde na 280PS a 450-500Nm což je hodně dobrý základ a další náklady co se týče paliv jde dolů můžeš s tim jezdit i po ose!!No toto téma by se dalo hodně rozepsat.Ahoj
- Thomas
- VWagenista
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Závody do vrchu:Vhodné auto?
Kulisek: co se tyce konstrukce naprav G1 vs. G2 tak nam se zas vic osvedcila 1ka, ale je pravda ze v rallyecrossu, rallye a ni kopec sem s tim nikd nejel.
Jinak to TDi je myslim dobra myslenka, pokud ma spoustu casu a misto, asi se mi to jevi jako nejlepsi varianta
Ale porad si stojim za svym, levny zavodeni = co nejlepsi zaklad, abych mohl nechat co nejvic seriovejch veci a aby zbyly prachy na prevodovku
Jinak to TDi je myslim dobra myslenka, pokud ma spoustu casu a misto, asi se mi to jevi jako nejlepsi varianta
Ale porad si stojim za svym, levny zavodeni = co nejlepsi zaklad, abych mohl nechat co nejvic seriovejch veci a aby zbyly prachy na prevodovku
"If in doubt, flat out!!" - Colin McRae
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...
Kustom Works - CNC výroba, stavby a úpravy motocyklů, úpravy závodních automobilů, výroba zakázkových dílů ocel, nerez, titan,...