R-line Variant 2.0 TSI (280)

Fotky, inspirace, tuning...
Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od Mishaw »

:drinks: :good:
Takže čekám, že brzy budou i další díly na voze a Stage 2 :D :laugh:
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

Uživatelský avatar
Pisa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 584
Registrován: 21.03.2014 10:03

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od Pisa »

Máš tu hodnotu naměřenou na brzdě? To musí turbo foukat naprostej nesmysl, pokud máš stage 1 naladěnou na takovýhle výkon...

Uživatelský avatar
b8rline
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 18.03.2018 19:48

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od b8rline »

Stage 2 možná časem. Teď je příjemné, že každá další SW úprava (kromě snad stage 3) je zdarma :-)

Nemyslím si, že je turbo vyšpičkované na max u tehle low torque mapy, ale samozřejmě něco přidané tam je :-) změřeno nemám, nemá smysl huntovat auto na brzdě... po skvělé zkušenosti s APR je můj vztah založen na důvěře. Udělal se po úpravě log za jízdy jestli jsou všechny důležité hodnoty v pořádku...

Uživatelský avatar
Pisa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 584
Registrován: 21.03.2014 10:03

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od Pisa »

"Nemyslím si, že je turbo vyšpičkované na max u tehle low torque mapy.."

Neřikám na max, jen 470nM mě nepříjde jako úplně low torque mapa, proto mě zajímalo, kolik fouká turbo. Nezdá se mi poměr koní vs krouťák na stage 1, proto jsem se na to ptal. Proto bych si to já nechal změřit.. No hlavně ať jsi spokojený a dobře to jezdí :drinks:

Uživatelský avatar
b8rline
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 18.03.2018 19:48

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od b8rline »

Ptal jsem se upravce, melo by foukat 1,6b

Uživatelský avatar
Santusovic
Profík
Profík
Příspěvky: 1012
Registrován: 24.06.2016 11:42
Bydliště: Praha

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od Santusovic »

Kolik má TSi Nm v základu? by mě zajímalo jakou tam dávají dvouhmotu, u nafty Bitdi mám 500 a dvouhmota stejná jak 110kw verze s krouťákem 340??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od Mishaw »

DSG v 2.0TSI a 2.0BiTDI jsou rozdílné. Benzín měl DQ250, teď DQ381. 2.0BiTDI má DQ500.
A pokud se nemýlím, tak v technických parametrech 206kW 2.0TSI je v základu 420Nm.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

Uživatelský avatar
b8rline
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 18.03.2018 19:48

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od b8rline »

myslím, že mají změřené v sérii kolem 400 NM dle APR... ale papírově to mají různě myslím podle modelů...třeba S3 má 400, Passat 380 atd.. Ve finále, ale ty motory jsou na tom po úpravě a asi i před cca stejně.

Uživatelský avatar
Mishaw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 546
Registrován: 15.03.2012 19:45
Bydliště: Doha

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od Mishaw »

Jo, máš pravdu. Papírově to je asi 380nm, nikoliv 420nm.
Nicméně v reálu ty motory všechny maji okolo 300k a přes 400Nm.
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower

Uživatelský avatar
b8rline
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 18.03.2018 19:48

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od b8rline »

jen tak decentně pokračujeme :-) najeto 40.000km a rok a půl spolu :blush: :drinks:

+ pár úprav

- vizuálně asi cca stejně, dal jsem jen deflektory na okna (nejsem moc fanoušek klimatizace). Černou fólii jsou dolepeny plasty kolem mlhovek a tak to asi už zůstane :-)

- co se týká performace, tak jsem dal jen větší vstup do turba a lepší karbonové vedení vzduchu. Na jaro už mám připraveny brzdy z Golf R Performance na předek a zadky jen nalakuju do černa. Uvidíme co dál...

Hrál jsem si s myšlenkou zadních lamp z faceliftu, ale nevím jestli se mi libí :-( A údajně se snad musí měnit i nárazník, ačkoliv na zahraničních fórech tvrdí opak...
Přílohy
IMG_6046.JPG
IMG_6050.JPG
79519623_10206491976574284_7013806247203831808_n.jpg
9moCdVcQ.jpg
71dVUzDidEL._SX355_.jpg
71dVUzDidEL._SX355_.jpg (7.76 KiB) Zobrazeno 1904 x

Uživatelský avatar
Vlado_GPlus
Pilot
Pilot
Příspěvky: 868
Registrován: 06.02.2012 15:11

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od Vlado_GPlus »

určite je potrebné meniť aj nárazník so svetlami, veď majú iný sklon spodnej hrany

ale pekný snehuliak :good:
I. Kapitola: PLUSMINUS 1.9 TDi
II. Kapitola: ScheisseWAGEN B8 2.0TDi

Uživatelský avatar
capo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 449
Registrován: 12.02.2008 09:47

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od capo »

Auto Machala Běchovice, hmmm :)
(to je komentář k poslední fotce první strany)
Minulost : Passat Variant 3C MR2010, 2.0 TDI 125 kW, DSG, R-LINE; Pak chvilku Octavia 2,0TSI DSG L&K
Současnost : Passat Variant B8 MR2016, BiTDI a dost solidní výbavička ;)

Uživatelský avatar
b8rline
Řidič
Řidič
Příspěvky: 75
Registrován: 18.03.2018 19:48

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od b8rline »

capo píše:
01.04.2020 16:41
Auto Machala Běchovice, hmmm :)
(to je komentář k poslední fotce první strany)
jojo tam sídlí i APR dealer autowerks.cz

Jami123
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 233
Registrován: 18.02.2019 07:56

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od Jami123 »

Ahoj

Kolik koštuje ta úprava DSG? Taky mě kalí to podtáčení

Díky

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)

Příspěvek od motorpower »

Úprava převodovky za 6 ... Praha.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Odpovědět

Zpět na „(ne)Jen můj Passat B8“