R-line Variant 2.0 TSI (280)
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
R-line Variant 2.0 TSI (280)
Ahoj clubáci,
nevím kam toto ještě předkupní téma zařadit, tak jsme ho založil zde (doufám, že adminům to nebude vadit) a když tak ho jsem doplním o fotky a info do budoucna. Jsem na 95% rozhodnut pro koupě B8 Varianta v 2.0 tsi (280hp). Chtěl bych se zeptat na nějaké rady a tipy. Co nakonfigurovat a co je naopak zbytečné. Jen v kostce moje představa/konfigurace:
- R-line paket (barva Pure White)
- Akční paket Business 176kW+
- Prodloužená záruka 4roky/120tis. km
- R-line sportovní paket pro DCC (progresivní řízení, zatmavené okna)
- Dynaudio
tyhle věci tam chci. Nad čím váhám je ještě Active info display, Dynamic Light Assist a vyhřívané čelní sklo.
Co se týká kvality/servisu atd. jak jste s B8 po těch pár letech spokojeni Jinak čekací doba mi byla sdělena cca. 3 měsíce, což jde.
Děkuji za případné tipy a rady.
nevím kam toto ještě předkupní téma zařadit, tak jsme ho založil zde (doufám, že adminům to nebude vadit) a když tak ho jsem doplním o fotky a info do budoucna. Jsem na 95% rozhodnut pro koupě B8 Varianta v 2.0 tsi (280hp). Chtěl bych se zeptat na nějaké rady a tipy. Co nakonfigurovat a co je naopak zbytečné. Jen v kostce moje představa/konfigurace:
- R-line paket (barva Pure White)
- Akční paket Business 176kW+
- Prodloužená záruka 4roky/120tis. km
- R-line sportovní paket pro DCC (progresivní řízení, zatmavené okna)
- Dynaudio
tyhle věci tam chci. Nad čím váhám je ještě Active info display, Dynamic Light Assist a vyhřívané čelní sklo.
Co se týká kvality/servisu atd. jak jste s B8 po těch pár letech spokojeni Jinak čekací doba mi byla sdělena cca. 3 měsíce, což jde.
Děkuji za případné tipy a rady.
- charlie77
- Moderátor
- Příspěvky: 1333
- Registrován: 27.12.2009 16:16
- Bydliště: okres TC
- Kontaktovat uživatele:
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Ahoj, tak to jsis vybral nejlepe, jak jsi jen mohl mam ho take. Naprosto luxusni svezeni co se tyce vybavy, tak rozhodne Dynamic Light Assist nesmi chybet, to same vyhrivane celni sklo. Active info display je taky nadhera, ten ja sice nemam, ale do budoucna planuji dodelat.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 240
- Registrován: 05.04.2009 15:13
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Pěkná volba.
Za mě acc s lane assist je super
Aid zbytečnost, ale hezká a hodně to auto zvedne
Light assist 100%
Vyhřívané celní pokud parkujes v garáži zbytečně, pokud venku, tak spis bufik
Já mám celokuzi a bojím, se ze v létě budu trpět, tedy kůži radši foukanou
Auto Parking muže být super, obzvlast, pokud beres kouli
Car-net k ničemu
Co té muže cekat
- vrzani těsnění na dveřích - třeba nechat mastri v servisu
- muže prasknout mádlo na dveřích
- Jo a 19” kola s dcc budou taky pecka (mám 18” a komfortu habadej)
Za mě acc s lane assist je super
Aid zbytečnost, ale hezká a hodně to auto zvedne
Light assist 100%
Vyhřívané celní pokud parkujes v garáži zbytečně, pokud venku, tak spis bufik
Já mám celokuzi a bojím, se ze v létě budu trpět, tedy kůži radši foukanou
Auto Parking muže být super, obzvlast, pokud beres kouli
Car-net k ničemu
Co té muže cekat
- vrzani těsnění na dveřích - třeba nechat mastri v servisu
- muže prasknout mádlo na dveřích
- Jo a 19” kola s dcc budou taky pecka (mám 18” a komfortu habadej)
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
díky za tipy tak nakonec jsem tam něco přidal a něco vypustil... jinak od léta by měly už benzíny mít DPF, tak doufám, že to stihnou ještě vyrobit bez
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Např. Cupra má teď čekačku taky 3 měsíce a už ji jinak než bez filtru nekoupíš
Tak můžeš leda doufat, že k VW se to dostane později než k Seatu
Tak můžeš leda doufat, že k VW se to dostane později než k Seatu
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
tyjo tak to jsem zvedav a jak to zjistis? Me prodejkyne rekla, ze cim driv tim lip a nema zatim informaci, ze by melo byt vozidlo vybaveno DPF...a jedna se o Cupra Ateca nebo jaka Cupra?
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Leon Cupra
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Tak jen pro informaci... filtry pevnych castic budou mit az verze s nizsim vykonem (200kw) a s DSG 7q. Nevim jestli se to jeste bude tykat B8, spise tipuji na ten chystany facelift... takze moje auto bude bez filtru doufam jen, ze nejake plosne zakazy benzinu bez filtru do center mest jeste par let nehrozi
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Tak konečně se dostanu k pár řádkům a pár fotkám o mém autě
Jak už je výše psáno jedná se o Passat Variant verze R-line. Benzínový motor 2.0 TSI v sérii 206 kw (280 koní). Co se týká výbavy tak jsem měl jen čtyři milníky a) motor b) Dynaudio c) světla full d) DCC-> to vše je. Jinak kromě standartní R-line výbavy jsou ještě protihluková skla, už to nové rádio s carplay, progresivní řízení a vše co je (bylo) v akčním paketu R-line + akční paket business 176kw+. Jediné co bych ještě dal je vyhřívané čelní sklo (ani ne tak kvůli tomu vyhřívání, ale kvůli reflexnímu odlesku ) a budíky info active -> ale zrovna tyto dvě věci když nebyly s navigací, tak se muselo připlácet zbytečně moc a nakonec bych to stejně ani nevyužil a kdo ví aspoň je na čem pracovat Jinak navi spolehlivě funguje s carplay celou evropu téměř bez problému zvládlo.
Co se týká úprav tak zatím detaily: kryty zrcátek z Alltracku, kódování Lane assist, vypnutí start/stop, protočení ručiček, černá fólie kolem mlhovek a čirá fólie na světlomety. Auto jsem chtěl na 18" kolech -> využito jako zimní sada. Na léto jsou BBS CH-R 19x8,5 ET32 v krásném matném anthrazitu Na autě je dělán komplet keramický povlak od firmy Fireball.
Pořízeno v květnu 2018, takže necelý rok máme spolu za sebou. Cca 30tis. km. Reklamace zatím byly dvě na spodní liště spolujezdcových dveřích se lehce odlupoval lak (bezprostředně asi týden od novoty) a teď nedávno tekoucí levý ostřikovač světel.
Plány do budoucna - uvidíme. Je možné, že vymyslím něco s APR. Tedy co připadá v úvahu, tak stage 2 kde se výkon posouvá k 400 koním - což už může být příjemné Možná nějaký upgrade předních brzd, větší intercooler, lepší vedení vzduchu k turbu atd. No věci co ladit je tam dost, ale času na to málo
Jak už je výše psáno jedná se o Passat Variant verze R-line. Benzínový motor 2.0 TSI v sérii 206 kw (280 koní). Co se týká výbavy tak jsem měl jen čtyři milníky a) motor b) Dynaudio c) světla full d) DCC-> to vše je. Jinak kromě standartní R-line výbavy jsou ještě protihluková skla, už to nové rádio s carplay, progresivní řízení a vše co je (bylo) v akčním paketu R-line + akční paket business 176kw+. Jediné co bych ještě dal je vyhřívané čelní sklo (ani ne tak kvůli tomu vyhřívání, ale kvůli reflexnímu odlesku ) a budíky info active -> ale zrovna tyto dvě věci když nebyly s navigací, tak se muselo připlácet zbytečně moc a nakonec bych to stejně ani nevyužil a kdo ví aspoň je na čem pracovat Jinak navi spolehlivě funguje s carplay celou evropu téměř bez problému zvládlo.
Co se týká úprav tak zatím detaily: kryty zrcátek z Alltracku, kódování Lane assist, vypnutí start/stop, protočení ručiček, černá fólie kolem mlhovek a čirá fólie na světlomety. Auto jsem chtěl na 18" kolech -> využito jako zimní sada. Na léto jsou BBS CH-R 19x8,5 ET32 v krásném matném anthrazitu Na autě je dělán komplet keramický povlak od firmy Fireball.
Pořízeno v květnu 2018, takže necelý rok máme spolu za sebou. Cca 30tis. km. Reklamace zatím byly dvě na spodní liště spolujezdcových dveřích se lehce odlupoval lak (bezprostředně asi týden od novoty) a teď nedávno tekoucí levý ostřikovač světel.
Plány do budoucna - uvidíme. Je možné, že vymyslím něco s APR. Tedy co připadá v úvahu, tak stage 2 kde se výkon posouvá k 400 koním - což už může být příjemné Možná nějaký upgrade předních brzd, větší intercooler, lepší vedení vzduchu k turbu atd. No věci co ladit je tam dost, ale času na to málo
- Pisa
- Závodník
- Příspěvky: 584
- Registrován: 21.03.2014 10:03
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Škoda té bílé, jinak hezké auto. Tak ať slouží
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
děkuji... bílá je fajn jinak z té palety co nabízela konfigurace jsem si prostě jinou nevybral... ještě připadala v úvahu šedá, ale šedé auto už jsem měl a bílá perleť se mi na živo moc nelíbila a spíš mě to připomínalo nějakého japonce (Subaru, Honda atd.). Takže Pure white
-
- Jezdec
- Příspěvky: 465
- Registrován: 08.12.2010 17:40
- Bydliště: ostrava
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
škoda že u bílé zaníká ten chrom a ty kola k auto nesedí :-/ můj názor
Vw Passat variant 3BG 2005 1,9 tdi 96kw
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
je fakt, že to jsou kola spíš na 911 nebo M3 a až si budu pořizovat 911 tak dostane přesně tyhle... já prostě tyhle BBS a celkově BBS miluji a měl jsem je na všech vozech a asi i mít budu nejsem takový typický Passaťák a tyhle pozlátka a "čínské"chromy mě moc neberou, takže v té kombinaci s bílou mě moc nebolí, že zanikají ba naopak. Úplně nejraději bych se všech těch chromu zbavil, jak to má např. Superb Sportline nebo teď nově Passat R-line edition viz foto. Jsem spíš naladěný na performance a původně byl v merku Golf R Variant, ale na Golfa jsem si připadal asi už starý a Passat ani není o moc těžší, takže jsem šel do něj
- Mishaw
- Závodník
- Příspěvky: 546
- Registrován: 15.03.2012 19:45
- Bydliště: Doha
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
Mně se to líbí i na tom Passatu. Fakt slušivý. Žádná laciná značka a oproti VW kolám všude okolo to je příjemná změna.
Btw, ty brzdy by to chtělo
Btw, ty brzdy by to chtělo
Momentálně šoféruji:
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
2x GEnx-1B
Seat Leon Cupra R280 APR Stage 2
Ford Ranger Wildtrak 3.2
VW CC 2.0TDI R-line Motorpower
- b8rline
- Řidič
- Příspěvky: 75
- Registrován: 18.03.2018 19:48
Re: R-line Variant 2.0 TSI (280)
APR stage 1 - verze s nižším točivým momentem 370 hp/470 nm
APR úprava DSG
Doporučuji všem. Auto je kultivovanější a celkově uživatelsky přívětivější. Jelikož APR znám i z minulých aut věděl jsem cca do čeho jdu, takže mě ta téměř dokonalost nepřekvapila. DSG nepodtáčí (díky bohu), řazení mi přijde rychlejší a méně ucukané. Při manuálním řazení to nepřeřadí v redlinu. Režím sport je teď nastaven úplně jinak a dá se sním i normálně fungovat, když chcete jet jen např. polosportovně (sériové nastavení bylo zbytečně moc agresivní, až si člověk říká, proč - možná aby se v něm uživatel pohyboval co nejméně a nechal si podtáčet motor v režimu "D"). No a motor nádherně táhne až k omezovači. Ta verze mapy s nižším točivým momentem má výše položený maximální výkon a nemá takové kopance v nízkých otačkách a diesla z toho dělat nechci a taky ještě z úcty k technice jsem volil tuto variantu... ale opravdu top vymazlený software
APR úprava DSG
Doporučuji všem. Auto je kultivovanější a celkově uživatelsky přívětivější. Jelikož APR znám i z minulých aut věděl jsem cca do čeho jdu, takže mě ta téměř dokonalost nepřekvapila. DSG nepodtáčí (díky bohu), řazení mi přijde rychlejší a méně ucukané. Při manuálním řazení to nepřeřadí v redlinu. Režím sport je teď nastaven úplně jinak a dá se sním i normálně fungovat, když chcete jet jen např. polosportovně (sériové nastavení bylo zbytečně moc agresivní, až si člověk říká, proč - možná aby se v něm uživatel pohyboval co nejméně a nechal si podtáčet motor v režimu "D"). No a motor nádherně táhne až k omezovači. Ta verze mapy s nižším točivým momentem má výše položený maximální výkon a nemá takové kopance v nízkých otačkách a diesla z toho dělat nechci a taky ještě z úcty k technice jsem volil tuto variantu... ale opravdu top vymazlený software