Řepíkova B8
- Řepík
- Jezdec
- Příspěvky: 423
- Registrován: 12.11.2013 10:48
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Řepíkova B8
Ahoj,
tak už se taky hlásím do klubu Passat B8. Po třech letech ježdění v B7 jsem usoudil, že je čas se posunout dál. A kam z Passata přesednout jinam, než zase do Passata (na nějakou prémii fakt nemám ).
Auto je takový "základ" a hodně podobná výbava, jako u B7, motor 2.0 TDI 110 kW a manuální převodovka. Co mi oproti B7 schází, je výhřev čelního skla, nicméně doma parkuju pod střechou a ty občasné zimní výlety přežiju se škrabkou
Do úprav moc investovat nebudu, snad jen dodělání zadní parkovací kamery (auto má jen přední a zadní senzory), na kterou jsem si já a hlavně žena strašně zvykli a taky chci na léto nějaké 17" kola.
Když bych to vzal, co jako asi fakt bude, tak:
- zadní parkovací kamera - HOTOVO
- hliníkové kryty pedálů - HOTOVO
- 17" disky na léto - HOTOVO
- folie na zadní okna - HOTOVO
- výměna stříbrného dekoru za "piano black" - HOTOVO
- výměna displeje rádia za 8" - HOTOVO, i když to nebyl hlavní plán
Snad bude auto sloužit co nejdéle...
tak už se taky hlásím do klubu Passat B8. Po třech letech ježdění v B7 jsem usoudil, že je čas se posunout dál. A kam z Passata přesednout jinam, než zase do Passata (na nějakou prémii fakt nemám ).
Auto je takový "základ" a hodně podobná výbava, jako u B7, motor 2.0 TDI 110 kW a manuální převodovka. Co mi oproti B7 schází, je výhřev čelního skla, nicméně doma parkuju pod střechou a ty občasné zimní výlety přežiju se škrabkou
Do úprav moc investovat nebudu, snad jen dodělání zadní parkovací kamery (auto má jen přední a zadní senzory), na kterou jsem si já a hlavně žena strašně zvykli a taky chci na léto nějaké 17" kola.
Když bych to vzal, co jako asi fakt bude, tak:
- zadní parkovací kamera - HOTOVO
- hliníkové kryty pedálů - HOTOVO
- 17" disky na léto - HOTOVO
- folie na zadní okna - HOTOVO
- výměna stříbrného dekoru za "piano black" - HOTOVO
- výměna displeje rádia za 8" - HOTOVO, i když to nebyl hlavní plán
Snad bude auto sloužit co nejdéle...
Naposledy upravil(a) Řepík dne 27.10.2020 17:14, celkem upraveno 3 x.
EX: Golf V Variant, 1,6 MPI, 75 kW; Golf VI 1.4 TSI, 118 kW; Passat Variant B7, 2.0 TDI, 103 kW; BMW e87, 2.0i 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
- Santusovic
- Profík
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 24.06.2016 11:42
- Bydliště: Praha
Řepíkova B8
Pěkný a manuál to se moc nevidí Já myslím, že úprav bude víc Až zjistíš, že display na navi se dá jen vyměnit kus za kus tak do toho taky vrhneš
Old:VW Passat B6 2.0 TDI
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
Sold:VW Passat B7 2.0 TDI R-line
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White R-line DSG
Sold:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi Blue R-line DSG
New:VW Passat B8 2.0Bi-Tdi White High DSG
White Var
- Řepík
- Jezdec
- Příspěvky: 423
- Registrován: 12.11.2013 10:48
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Řepíkova B8
Santusovic: to s tím displejem navigace už bohužel vím Měl jsi nedávno za zajímavé peníze jeden na prodej, co...
Když bych to vzal, co jako asi fakt bude, tak:
- zadní parkovací kamera
- hliníkové pedály
- 17" disky na léto
A zbytek se ještě uvidí, ale fakt na to teď ani není moc finanční prostor.
Když bych to vzal, co jako asi fakt bude, tak:
- zadní parkovací kamera
- hliníkové pedály
- 17" disky na léto
A zbytek se ještě uvidí, ale fakt na to teď ani není moc finanční prostor.
EX: Golf V Variant, 1,6 MPI, 75 kW; Golf VI 1.4 TSI, 118 kW; Passat Variant B7, 2.0 TDI, 103 kW; BMW e87, 2.0i 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Řepíkova B8
Ahoj,
tak ať souží. Má poměrně málo km
Já mám se svým za rok najeto přes 20tis. km a za mě spokojenost, viz popis najdeš moje shrnutí poznatku po roce.
rodiče mají za 11 měsíců najeto cca 14tis. a také jsou spokojeni.
Moje auto má najeto nyní 184tis. a rodiče asi 197tis., takže máš ještě spoustu km před sebou.
Akorát nevím co máš za rok, ale nezapomeň že rozvody vydrží sice 210tis km., ale také 5let !
Jinak s kamerou souhlasím, je to bezva věc.
Dále výměna displaye - to je taky fajn, horší je, že většina displejů z Dscover Pro mívá tmavý dekor, takže já kvůli tomu měnil všechny dekory za piano black (popelník, převodovka, Climatronic), ale sehnal jsem za pár korun na aliexpresu a je to mnohem lepší. Ale jeden poznatek - dokud jsem měl malý display přišlo mi to OK. Když jsem dal velký je to pecka a minule jsem skočil k našim do passata a zjistil jsem, že je to opravdu strašně malinkaté ten display
Za mě je jediná vada na kráse manuální převodovka - nejsem odpůrce manuálu, u auta do města ho máme, ale prostě u lodi typu passat už si to neumím představit Měl jsem poprvé u superba 2, kdy jsem si říkal, že ten automat zkusím. No vím, že to byla takzvaná zkouška NAVŽDY!
Přeji mnoho bezproblémových km!
tak ať souží. Má poměrně málo km
Já mám se svým za rok najeto přes 20tis. km a za mě spokojenost, viz popis najdeš moje shrnutí poznatku po roce.
rodiče mají za 11 měsíců najeto cca 14tis. a také jsou spokojeni.
Moje auto má najeto nyní 184tis. a rodiče asi 197tis., takže máš ještě spoustu km před sebou.
Akorát nevím co máš za rok, ale nezapomeň že rozvody vydrží sice 210tis km., ale také 5let !
Jinak s kamerou souhlasím, je to bezva věc.
Dále výměna displaye - to je taky fajn, horší je, že většina displejů z Dscover Pro mívá tmavý dekor, takže já kvůli tomu měnil všechny dekory za piano black (popelník, převodovka, Climatronic), ale sehnal jsem za pár korun na aliexpresu a je to mnohem lepší. Ale jeden poznatek - dokud jsem měl malý display přišlo mi to OK. Když jsem dal velký je to pecka a minule jsem skočil k našim do passata a zjistil jsem, že je to opravdu strašně malinkaté ten display
Za mě je jediná vada na kráse manuální převodovka - nejsem odpůrce manuálu, u auta do města ho máme, ale prostě u lodi typu passat už si to neumím představit Měl jsem poprvé u superba 2, kdy jsem si říkal, že ten automat zkusím. No vím, že to byla takzvaná zkouška NAVŽDY!
Přeji mnoho bezproblémových km!
- Řepík
- Jezdec
- Příspěvky: 423
- Registrován: 12.11.2013 10:48
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Řepíkova B8
Ahoj, díky.
Ano, málo km byl můj "požadavek", protože aktuálně má moje B7 najeto nějakých 275 000 km a ačkoliv auto ještě doufám hodně km vydrží, už to je prostě znát.
Auto je 12/2015, takže rozvody mají ještě rok života před sebou
Pokud bych měnil displej, tak by mi tmavý dekor nevadil. Dokonce už o výměně uvažuji, ale to spíše až v té spojitosti s větším displejem navi. A ta velikost bude už teď u téhle stávající lepší, protože moje aktuální RNS 315 má ten displej fakt malý.
Uvažoval jsem i nad automatem, ale nebyl to hlavní požadavek, tak proto opět manuál. Možná až příště...
Ano, málo km byl můj "požadavek", protože aktuálně má moje B7 najeto nějakých 275 000 km a ačkoliv auto ještě doufám hodně km vydrží, už to je prostě znát.
Auto je 12/2015, takže rozvody mají ještě rok života před sebou
Pokud bych měnil displej, tak by mi tmavý dekor nevadil. Dokonce už o výměně uvažuji, ale to spíše až v té spojitosti s větším displejem navi. A ta velikost bude už teď u téhle stávající lepší, protože moje aktuální RNS 315 má ten displej fakt malý.
Uvažoval jsem i nad automatem, ale nebyl to hlavní požadavek, tak proto opět manuál. Možná až příště...
EX: Golf V Variant, 1,6 MPI, 75 kW; Golf VI 1.4 TSI, 118 kW; Passat Variant B7, 2.0 TDI, 103 kW; BMW e87, 2.0i 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Řepíkova B8
Jo 275 tis už je znát. Já měl u superba 293 když šel pryč a ačkoliv auto bylo zachovalé, tak ty km se trochu vždy projeví
Ale já s mým nájezdem max 20tis za rok, mám ještě min. 5let než se dostanu zase k číslu 300 a tak dlouho mi žádné auto nevydrželo
Ale já s mým nájezdem max 20tis za rok, mám ještě min. 5let než se dostanu zase k číslu 300 a tak dlouho mi žádné auto nevydrželo
- Řepík
- Jezdec
- Příspěvky: 423
- Registrován: 12.11.2013 10:48
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Řepíkova B8
Právě, ten nájezd u B7 rozhodnul, že už půjde pryč. A taky jsem poslední auta točil co 3 roky, takže to taky tak vyšlo...
Tohle mi snad zůstane déle
Tohle mi snad zůstane déle
EX: Golf V Variant, 1,6 MPI, 75 kW; Golf VI 1.4 TSI, 118 kW; Passat Variant B7, 2.0 TDI, 103 kW; BMW e87, 2.0i 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Řepíkova B8
Ahoj, máš pěkný nájezd km
Za mě má ten tvůj passat palec nahoru za manuální převodovku. Já sem koupil 140kw taky s manuálem a pochvaluju si to. DSG nebrat!!! V b7 jsem měl, a už to nikdy víc nechci z důvodu nehorázného podtáčení v režimu D a prostě celkovému řazení které se mi nelíbilo. Nechal jsem i kvůli tomu přemapovat limit řazení a podřazení, ale stejně to nebylo ono, takže až ti někdo řekne, že sis měl koupit jedině DSG, tak ho flákni trubkou po palici
Za mě má ten tvůj passat palec nahoru za manuální převodovku. Já sem koupil 140kw taky s manuálem a pochvaluju si to. DSG nebrat!!! V b7 jsem měl, a už to nikdy víc nechci z důvodu nehorázného podtáčení v režimu D a prostě celkovému řazení které se mi nelíbilo. Nechal jsem i kvůli tomu přemapovat limit řazení a podřazení, ale stejně to nebylo ono, takže až ti někdo řekne, že sis měl koupit jedině DSG, tak ho flákni trubkou po palici
- Řepík
- Jezdec
- Příspěvky: 423
- Registrován: 12.11.2013 10:48
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Řepíkova B8
Ahoj, díky. Po nájezdu jsem dost koukal, chtěl jsem něco, co nebude mít hned 200 000 km najeto
Já měl zatím vždy manuál a s DSG jsem vždy jezdil jen v půjčeném autě, takže nemohu nějak dlouhodobě porovnávat. Ale pokud bych něco s DSG sehnal, asi bych to koupil...
Já měl zatím vždy manuál a s DSG jsem vždy jezdil jen v půjčeném autě, takže nemohu nějak dlouhodobě porovnávat. Ale pokud bych něco s DSG sehnal, asi bych to koupil...
EX: Golf V Variant, 1,6 MPI, 75 kW; Golf VI 1.4 TSI, 118 kW; Passat Variant B7, 2.0 TDI, 103 kW; BMW e87, 2.0i 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Řepíkova B8
Jasný no Pokuď ti nevadí řadit, tak je manuál jasná volba protože to DSG nemůže normálnímu člověku vyhovovat. Co se týče těch km já zase chtěl lepší výbavu tzn.highline s dynamic full led, virtuál copcpit atd... Km jsem musel ustoupit protože by ta cena skončila na půl míče . Má 183tis, ale nepoznáš to na tom autě a dával sem za něj před měsícem 370tiskč...
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Řepíkova B8
Já mám DSG už v druhém autě a nevidím důvod kupovat manuál.
Kolik. Jsi s automatem. Najel? Ba naopak do takového auta ten automat dneska už patří. U superba 2 podtacel a auto občas až dunelo. To jo. Tady řadí mnohem lépe a i když pak jedeš v nízkých otáčkách, tak auto neduni vlivem odhlučnění. Na jízdu po městě, v zácpě atd. Není nic lepšího. Dokonce moje rodiče to přesvědčilo a koupili Passata též s DSG.
A podle tvého názoru Nnei zřejmě 80%uživatelů sekce B8 normální. Dle tvého popisu s cenou to vypadá že jsi za něj spíš nechtěl utrácet peníze navíc.
Ale nic, nebudeme to tu Repikovi zasirat, on by s dsg neměl problém, takže dle tebe taky není normální.
Kolik. Jsi s automatem. Najel? Ba naopak do takového auta ten automat dneska už patří. U superba 2 podtacel a auto občas až dunelo. To jo. Tady řadí mnohem lépe a i když pak jedeš v nízkých otáčkách, tak auto neduni vlivem odhlučnění. Na jízdu po městě, v zácpě atd. Není nic lepšího. Dokonce moje rodiče to přesvědčilo a koupili Passata též s DSG.
A podle tvého názoru Nnei zřejmě 80%uživatelů sekce B8 normální. Dle tvého popisu s cenou to vypadá že jsi za něj spíš nechtěl utrácet peníze navíc.
Ale nic, nebudeme to tu Repikovi zasirat, on by s dsg neměl problém, takže dle tebe taky není normální.
-
- Závodník
- Příspěvky: 570
- Registrován: 24.07.2010 14:17
Řepíkova B8
Jo nebudeme mu to tady zasírat. Nic proti gustu ale u b8 se to DSG chová ještě hůř než u předchozích modelů a obzvlášt DSG 7° . Nechť ať si každý jezdí v čem mu vyhovuje
Ps. rozhodně sem nechtěl na autě ušetřit, že sem nevzal auto s DSG
Ps. rozhodně sem nechtěl na autě ušetřit, že sem nevzal auto s DSG
- Řepík
- Jezdec
- Příspěvky: 423
- Registrován: 12.11.2013 10:48
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Řepíkova B8
Hele pánové v pohodě, já určitě nemám nic proti někomu, kdo má DSG či manuál. Je to každého volba a možná stejná debata, jako zda je lepší benzín nebo nafta, zda na dovolenou do Chorvatska či Itálie a podobné debaty. Každý má nárok si zvolit dle svého, naštěstí ty možnosti už dneska jsou.
Mé auto není nijak extra vybavené, ale má ten základ, co jsem chtěl. A vzhledem k tomu, že je i celkem jednoduché některé věci nechat dodělat (budu řešit zadní parkovací kameru, jejíž absenci mi včera žena už "vytkla" ) , tak nějaké vylepšení postupně budou...
Mé auto není nijak extra vybavené, ale má ten základ, co jsem chtěl. A vzhledem k tomu, že je i celkem jednoduché některé věci nechat dodělat (budu řešit zadní parkovací kameru, jejíž absenci mi včera žena už "vytkla" ) , tak nějaké vylepšení postupně budou...
EX: Golf V Variant, 1,6 MPI, 75 kW; Golf VI 1.4 TSI, 118 kW; Passat Variant B7, 2.0 TDI, 103 kW; BMW e87, 2.0i 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
- Řepík
- Jezdec
- Příspěvky: 423
- Registrován: 12.11.2013 10:48
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Řepíkova B8
A jéje, už to začíná....že já na to vůbec koukal....
Když bych koupil větší displej 5G0919606, tak by to mělo fungovat jen výměnou za ten můj stávající, co?
Když bych koupil větší displej 5G0919606, tak by to mělo fungovat jen výměnou za ten můj stávající, co?
EX: Golf V Variant, 1,6 MPI, 75 kW; Golf VI 1.4 TSI, 118 kW; Passat Variant B7, 2.0 TDI, 103 kW; BMW e87, 2.0i 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
Aktual: Passat Variant B8, 2.0 TDI, 110 kW
- CentriFUGA
- VWexpert
- Příspěvky: 2574
- Registrován: 23.03.2013 23:28
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Řepíkova B8
Ano, taky jsem měnil. Musíš k tomu sehnat i rámeček. Provede se jen výměna kus za kus + se musí nakodovat aby vše ukazovalo jak má.