Má pravdu ten chlapec.smolda píše:Ta žlutá vypadá na tom železe celkem dobře. Mám na svým Galošovi červený třmeny, Galoš je taky červenej, nevypadá to vůbec špatně. Bude to hnedle rok co jsem dával nový třmeny a Hamerite zatím perfektně drží na rozdíl od různejch barev ve spreji, o kterých prodejci tvrděj že jsou na třmeny určený a do roka slezou. Hlavně ty spreje stojej 2 - 3x tolik, než ta malá pixla Hameritu.
jirkakojak
- JOCKER
- Jezdec
- Příspěvky: 353
- Registrován: 23.10.2009 21:54
- Bydliště: Opava
Re: jirkojak
- jirkakojak
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 02.06.2012 08:59
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Re: jirkojak
Smoldo v tom máš pravdu kámoš kupoval ten sprej za 600kč a jestli máš taky tu malou plechovku tak mě stála 150kč. Rozdíl je znatelnej zvlášť když nemám pjachy mám jen na clubovou samolepku na okno a to jsem si vzal hypotéku páč stojí celých 20 korůůůn .Pokud ti to drží už přes rok tak jsi mě kapku ukidnil
VW Passat Variant B5.5, r.v.2003, 74kw.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: jirkojak
Třmeny jsem napřed umyl - odmastil, 2x natřel, nechal uschnout a pověsil jsem je namísto starejch. Starý jsem poslal zpátky do mjauto.cz jako protikusy za třmeny který mi poslali.
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- RamuSAG
- Jezdec
- Příspěvky: 298
- Registrován: 04.09.2010 21:48
- Bydliště: Praha-Žižkov
Re: jirkojak
jirkakojak
Teda s těma třmenama jsi mne dostal, to ještě na šardovi nemám, vlastním totiž ten samý r.v. ,stejný výkon i typ motoru.
Jinak s prahama mám stejné zkušenosti a zkouším každý rok něco jiného, ale výsledek je po každě zimě stejný.V některých místech jsem se dostal dokonce přes vnější plech. Použil jsem epoxid a zatím dobrý. Jinak to rezne děsivým způsobem, je to můj úděl každé jaro. Ale.... propracoval jsem se po dlouhém bádání a shánění k věci, na kterou jsem si vzpomněl z minulosti,zalévací hmota pro elektrotechniku, která drží úplně na všem, dá se normálně po ztvrdnutí brousit a je přelakovatelná. Je to dvousložkové. Chci to zkusit, nanáší se to jako kyt. Mluvil jsem i s dovozcem pro ČR (vyrábí to VÚ elektrotechniky Bratislava)
Název ELFIX 510 (vyrábí se i 410, ale doporučil mi pro tyhle účely 510)
kontakt - macurek@volny.cz
tel. 573393862
Adresa: Chomýž 49
768 61 Bystřice pod Hostýnem
Teda s těma třmenama jsi mne dostal, to ještě na šardovi nemám, vlastním totiž ten samý r.v. ,stejný výkon i typ motoru.
Jinak s prahama mám stejné zkušenosti a zkouším každý rok něco jiného, ale výsledek je po každě zimě stejný.V některých místech jsem se dostal dokonce přes vnější plech. Použil jsem epoxid a zatím dobrý. Jinak to rezne děsivým způsobem, je to můj úděl každé jaro. Ale.... propracoval jsem se po dlouhém bádání a shánění k věci, na kterou jsem si vzpomněl z minulosti,zalévací hmota pro elektrotechniku, která drží úplně na všem, dá se normálně po ztvrdnutí brousit a je přelakovatelná. Je to dvousložkové. Chci to zkusit, nanáší se to jako kyt. Mluvil jsem i s dovozcem pro ČR (vyrábí to VÚ elektrotechniky Bratislava)
Název ELFIX 510 (vyrábí se i 410, ale doporučil mi pro tyhle účely 510)
kontakt - macurek@volny.cz
tel. 573393862
Adresa: Chomýž 49
768 61 Bystřice pod Hostýnem
VW Sharan I 1,9 TDI CL 1997 66kW EGR OFF
- jirkakojak
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 02.06.2012 08:59
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Re: jirkojak
RamuSAG
Díky za svoje poznatky zeptám se na to a popř.vyzkoušim.
Díky za svoje poznatky zeptám se na to a popř.vyzkoušim.
VW Passat Variant B5.5, r.v.2003, 74kw.
- jirkakojak
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 02.06.2012 08:59
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Re: jirkojak
Jo málem bych zapoměl. Ještě jsem se inspiroval v tématu EGR ventilu jeho čištění a zaslepení .
Nevim kde jsem v sobě vzal tu odvahu a pustil se sám do toho . Hned po sundání EGRu jsem zjistil že sání je uvnitř jak zakytovaný! Vzal jsem golu a začal se houpat na těch šesti šroubech byl to . Vypadalo takhle:
Nevim kde jsem v sobě vzal tu odvahu a pustil se sám do toho . Hned po sundání EGRu jsem zjistil že sání je uvnitř jak zakytovaný! Vzal jsem golu a začal se houpat na těch šesti šroubech byl to . Vypadalo takhle:
VW Passat Variant B5.5, r.v.2003, 74kw.
- jirkakojak
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 02.06.2012 08:59
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Re: jirkojak
Tak jsem ho vyčistil udělal na EGR záslepku
nasadil smontoval a bylo hotovo no co bych vyprávěl za 8-9hodin bylo hotovo .
nasadil smontoval a bylo hotovo no co bych vyprávěl za 8-9hodin bylo hotovo .
VW Passat Variant B5.5, r.v.2003, 74kw.
- jirkakojak
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 02.06.2012 08:59
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Re: jirkojak
Tak zase jedna úpravička snad se zadaří Je to focený telefonem tak sorry za kvalitu.
VW Passat Variant B5.5, r.v.2003, 74kw.
- jirkakojak
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 02.06.2012 08:59
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- JOCKER
- Jezdec
- Příspěvky: 353
- Registrován: 23.10.2009 21:54
- Bydliště: Opava
Re: jirkojak
Aaaaaa, panáček se dal na práci lakýrníka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- jirkakojak
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 02.06.2012 08:59
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Re: jirkojak
Má pravdu předsedo akorát nevim jak upravit kolečka
VW Passat Variant B5.5, r.v.2003, 74kw.
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3494
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
- jirkakojak
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 02.06.2012 08:59
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Re: jirkojak
Mělo by to nesporný výhody viď když řízneš zatáčku tak necestuje po autěsmolda píše:Udělej je 4hranný, to nikdo nemá
VW Passat Variant B5.5, r.v.2003, 74kw.
- jirkakojak
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 02.06.2012 08:59
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
Re: jirkojak
Nebo udělám dřevěný to má taky málo kdo
a maj dobrej vzorekVW Passat Variant B5.5, r.v.2003, 74kw.
- kubenec
- VWsenior
- Příspěvky: 2011
- Registrován: 30.12.2009 19:10
- Bydliště: Praha 10 - VWršovice