Sharanista1
- Sharanista1
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 18.08.2011 06:56
- Bydliště: Brno
Sharanista1
Motor: AVG 1,9 TDi 81 kW 235Nm
Převodovka: 5q
Barva: černá metalíza LA9YL
Datum první registrace: 31. 3. 2000
Koupě: srpen 2011 (185 tis km) - koupeno v DEU od 3. majitele se servisní knížkou; nyní cca 197 000 km
Cena: 4100 EUR + dovoz, přihlášení, ekodaň - dohromady cca 115 000 Kč
Průměrná spotřeba: za asi 12 000 km cca 6,3 - 6,4 l/100 km (jezdím většinou jen couračky)
V roce 2010 byla původním majitelem ještě v Německu vyměněna spojková sada a v roce 2011 byl vyměněn od katalyzátoru celý výfuk (o všem jsou doklady)
Výbava:
dálkově ovládané centrální zamykání v klíčku, 2 x el. okna, 2 x airbag, el. ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, digitální klima, vyhřívané přední okno, vyhřívaná přední sedadla, příhřev motoru, výškově nastavitelná přední sedadla, nastavitelný volant ve 2 směrech, ABS, posilovač řízení, tempomat, pal. počítač, origo rádio Sound 1 + 4 repro a k tomu přikoupený FM transmitter k přehrávání MP3, tónovaná okna u zadních dveří + v kufru, přední mlhovky, 16 palcová origo ALU kola BBS, anatomické sedačky, kožený paket (volant, řadička, ruční brzda), ostřikovače předních světel, osvětlení na všech 4 dveřích tapecírunku namísto standardních odrazek, loketní opěrky na předních sedadlech, 2 x držák na nápoj u předních sedadel, hagusy
(poruchy, opravy):
16. 8. 2011
-výměna vzduchového filtru zn. CHAMPION - cca 400 Kč, výměna kabinového filtru - uhlíkový zn. VALEO cca 400 Kč, výměna oleje zn. TOTAL QUARTZ 7000 Diesel 10W/40 cca 550 Kč + filtr zn. MANN cca 280 Kč
-zakoupeny nové přední kotouče zn. FERODO (staré při rychlosti kolem 120 km/h třásly s řízením) za cca 3100 Kč - výměnu jsem si prováděl sám, takže práce byla za 0
19. 8. 2011
po týdenním spokojeném ježdení se Sharikem mi odešlo ložisko na klimakompresoru a jak se to kouslo, tak mi to úplně roztavilo elmag. spojku. Nezbylo nic jiného než koupit repas. klimakompresor LUCAS za 5500 Kč a když započtu montáž a naplnění, stála mě tato sranda cca 7000 Kč
8.12. 2011
výměna 3 žhavících svíček - nové svíčky značka BERU (všechny vyměněné staré byly mrtvé, startoval jsem pouze na poslední 1 dobrou
2. 4. 2012
výměna naftového filtru + palivových hadiček u vstřiků + dodělání vypínače na příhřev motoru cena dohromady cca 450 ,- Kč
2. 5. 2012
výměna rozvodového řemene + kladek (řemen Contitech, napínací kladka INA, vodící kladka SKF) cena včetně práce 4000 ,- Kč
24. 10. 2012
výměna oleje zn. TOTAL QUARTZ 7000 Diesel 10W/40 cca 550 Kč + filtr zn. MANN cca 280 Kč
PLÁNY:
velmi vážně uvažuji o chipu - zřejmě od TDIfuna a možná si nechám v budoucnu potáhnout volant novou kůži, protože ta původní je už tak oleštěná, že mi někdy klouže volant v rukou. Snad v budoucnu nechám opravit synchron na 3. rychlostním stupni, který se ozývá při rychlém přeřazení při více než 2500 ot/min (zatím mě to tolik neobtěžuje, ale kdyby se to mělo zhoršovat, tak bych to asi musel řešit) Dále už jen udržovat v co nejlepším stavu a snad mi to Sharik vrátí na bezproblémovém provozu.
Převodovka: 5q
Barva: černá metalíza LA9YL
Datum první registrace: 31. 3. 2000
Koupě: srpen 2011 (185 tis km) - koupeno v DEU od 3. majitele se servisní knížkou; nyní cca 197 000 km
Cena: 4100 EUR + dovoz, přihlášení, ekodaň - dohromady cca 115 000 Kč
Průměrná spotřeba: za asi 12 000 km cca 6,3 - 6,4 l/100 km (jezdím většinou jen couračky)
V roce 2010 byla původním majitelem ještě v Německu vyměněna spojková sada a v roce 2011 byl vyměněn od katalyzátoru celý výfuk (o všem jsou doklady)
Výbava:
dálkově ovládané centrální zamykání v klíčku, 2 x el. okna, 2 x airbag, el. ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, digitální klima, vyhřívané přední okno, vyhřívaná přední sedadla, příhřev motoru, výškově nastavitelná přední sedadla, nastavitelný volant ve 2 směrech, ABS, posilovač řízení, tempomat, pal. počítač, origo rádio Sound 1 + 4 repro a k tomu přikoupený FM transmitter k přehrávání MP3, tónovaná okna u zadních dveří + v kufru, přední mlhovky, 16 palcová origo ALU kola BBS, anatomické sedačky, kožený paket (volant, řadička, ruční brzda), ostřikovače předních světel, osvětlení na všech 4 dveřích tapecírunku namísto standardních odrazek, loketní opěrky na předních sedadlech, 2 x držák na nápoj u předních sedadel, hagusy
(poruchy, opravy):
16. 8. 2011
-výměna vzduchového filtru zn. CHAMPION - cca 400 Kč, výměna kabinového filtru - uhlíkový zn. VALEO cca 400 Kč, výměna oleje zn. TOTAL QUARTZ 7000 Diesel 10W/40 cca 550 Kč + filtr zn. MANN cca 280 Kč
-zakoupeny nové přední kotouče zn. FERODO (staré při rychlosti kolem 120 km/h třásly s řízením) za cca 3100 Kč - výměnu jsem si prováděl sám, takže práce byla za 0
19. 8. 2011
po týdenním spokojeném ježdení se Sharikem mi odešlo ložisko na klimakompresoru a jak se to kouslo, tak mi to úplně roztavilo elmag. spojku. Nezbylo nic jiného než koupit repas. klimakompresor LUCAS za 5500 Kč a když započtu montáž a naplnění, stála mě tato sranda cca 7000 Kč
8.12. 2011
výměna 3 žhavících svíček - nové svíčky značka BERU (všechny vyměněné staré byly mrtvé, startoval jsem pouze na poslední 1 dobrou
2. 4. 2012
výměna naftového filtru + palivových hadiček u vstřiků + dodělání vypínače na příhřev motoru cena dohromady cca 450 ,- Kč
2. 5. 2012
výměna rozvodového řemene + kladek (řemen Contitech, napínací kladka INA, vodící kladka SKF) cena včetně práce 4000 ,- Kč
24. 10. 2012
výměna oleje zn. TOTAL QUARTZ 7000 Diesel 10W/40 cca 550 Kč + filtr zn. MANN cca 280 Kč
PLÁNY:
velmi vážně uvažuji o chipu - zřejmě od TDIfuna a možná si nechám v budoucnu potáhnout volant novou kůži, protože ta původní je už tak oleštěná, že mi někdy klouže volant v rukou. Snad v budoucnu nechám opravit synchron na 3. rychlostním stupni, který se ozývá při rychlém přeřazení při více než 2500 ot/min (zatím mě to tolik neobtěžuje, ale kdyby se to mělo zhoršovat, tak bych to asi musel řešit) Dále už jen udržovat v co nejlepším stavu a snad mi to Sharik vrátí na bezproblémovém provozu.
VW Sharan TOUR, r.v. 2000, motor 1,9 TDI (81 kW) typ motoru AVG, černá metalíza, EGR OFF, chip TDIfun (305 Nm, 139 PS)
- CiFO
- Člen klubu
- Příspěvky: 296
- Registrován: 12.10.2008 21:19
- Bydliště: Praha-Přerov a zpět
Re: Sharanista1
Krásnej,dvojkovy sedadla,krásný volant...
CiFO - King of Crunk
VW SHARAN I.generacion - KaT Off / -45 mm / Brembo / ChiP / "no smoke , no fun "
VW SHARAN I.generacion - KaT Off / -45 mm / Brembo / ChiP / "no smoke , no fun "
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Sharanista1
CiFO - to jsou jedničková sedadla. Mívali je jedničkoví Sharani TOUR a některé další "lepší" modely.
Vůz vypadá opravdu velmi pěkně - měl jsem tu čest.
Vůz vypadá opravdu velmi pěkně - měl jsem tu čest.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharanista1
psal jsem ti to už jednou na MACZ a napíšu to podruhý - ty sesle jsou super
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Řidič
- Příspěvky: 91
- Registrován: 19.02.2008 16:50
- Bydliště: BRNO
Re: Sharanista1
Je to kus auta měl sem tu čest ho i řídit
- smolda
- Člen klubu
- Příspěvky: 3493
- Registrován: 21.11.2010 16:42
- Bydliště: Berounsko, D5 Exit 28
Re: Sharanista1
Ty sesle jsou fakt boží. Měl jsem jedničkovou Alhambru, ale ty boky seslí takhle pěkně vytažený nebyly. Ať ti mazel dlouho slouží
Malá Veškrnová
Don't worry, be happy
Don't worry, be happy
- Sharanista1
- Nový člen
- Příspěvky: 24
- Registrován: 18.08.2011 06:56
- Bydliště: Brno
Re: Sharanista1
Díky za pochvaly, skoro bych se začal červenat.Jen je mi až líto, že tedˇ se Sharikem tak málo jezdím. Pořídil jsem si asi před měsícem scoota a většinu toho popojíždění co mám tedˇ absolvuji na skútru - je to přece jen rozdíl jezdit za cca 2 - 2,5 lt benzínu a za 6 lt nafty. Takže za cca rok a třičtvrtě co auto mám jsem najezdil asi 17000 km. Ale asponˇ jsem autíčku dopřál na letní sezo´nu nové letní obutí (Vredestein Sportrac 3 - 215/55/16 XL) - zatím velká spokojenost. A taky oba přední stabilizátory MEYLE HD.
VW Sharan TOUR, r.v. 2000, motor 1,9 TDI (81 kW) typ motoru AVG, černá metalíza, EGR OFF, chip TDIfun (305 Nm, 139 PS)
- sharanman
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10.05.2013 16:17
Re: Sharanista1
kolko ti zozere nafty na tych 16" tkach? dik
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharanista1
stejně jako na 15"?? spotřeba měřitelně poleze až se 17" nebo 18"
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- sharanman
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10.05.2013 16:17
Re: Sharanista1
BigBang
Dik.ide skor o to ze chcem prejst z 195/60/15 na 215/55/16 a neviem co vssetko ma caka )
Dik.ide skor o to ze chcem prejst z 195/60/15 na 215/55/16 a neviem co vssetko ma caka )
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharanista1
v současnosti mám teda 205/55, ale oproti zimním 195/60 r15 žádnej rozdíl spotřebu neměřim, ale nic pozorovatelnýho jsem nezaregistroval... další věc jsou samotný kola - rozdíl bude, když nasadíš nějaký těžký repliky nebo origo disky
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- sharanman
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10.05.2013 16:17
Re: Sharanista1
BigBang
Uvazujem nad diskami od audi ) chcel by som nejake lahsie,nech navazi ks 20kg.....ale neviem teda na co sa orientovat a tiez to J-ecko ma sere,vsade same 7J.myslim ze by to pri sirke 215 chcelo kusok viac...............
Uvazujem nad diskami od audi ) chcel by som nejake lahsie,nech navazi ks 20kg.....ale neviem teda na co sa orientovat a tiez to J-ecko ma sere,vsade same 7J.myslim ze by to pri sirke 215 chcelo kusok viac...............
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharanista1
já má audi a myslim, že jsou 7" a s pirellkama 205 je to tak akorát jakoby lehounce natažený, takže na 215 by mohly bejt bočnice kolmo... ale stejně to záleží na pneu. Na fabce mám zimáky po dvou kusech - jedny Goodyear druhý Barum, oboje 165 a ty Barumky jsou o dobrej cenťák možná i 1,5 širší
no nebudem to tu zasírat, na tohle téma tu je jinej topic
no nebudem to tu zasírat, na tohle téma tu je jinej topic
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- sharanman
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10.05.2013 16:17
Re: Sharanista1
a kde najdem ten iny topic )))) ?
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sharanista1
Sherlog? základní pravidlo týhle sekce
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club