Zdravím tak mladá už má hotový řidičák tak přemýšlíme co pořídit měl by to být nafťák buď obyč nebo td,potom né moc velký obsah kvůli povinnému a spotřebě něco do 1700 ccm.Může to být i starší vozidlo ale aby aspoň plnilo nějaké eko.Jinak auta o kterých vím:
Daihatsu Charade – 1.0D (je i TD)
Fiat Uno – 1.3D
VW Polo 86C,80 – 1.3D,1.4D
Citroen AX – 1.4D,1.5D
Volvo 340–360 – 1.6D
Renault Clio II – 1.5dCi
Opel Corsa A – 1.5TD
Nissan Micra K11 – 1.5D
Tak ještě Golf I nebo II 1.6D či TD ale toho doma už mám tak o tom toho vím dost.Tak piště pokud znáte ještě jiné menší obsahy a piště názory a zkušenosti pokud máte s nějakám stěchto vozů.Díky
Menší obsahy diesel
Moderátor: Moderátoři
- El Burro
- Jezdec
- Příspěvky: 450
- Registrován: 04.01.2009 19:42
- Bydliště: Praha-Západ
Menší obsahy diesel
VW Golf II 1.6TD - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=220870" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf III 1.6 55kW - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=309057" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf III 1.6 74kW
VW Golf III 1.6 55kW - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=309057" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Golf III 1.6 74kW
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Menší obsahy diesel
polo - pokud s tim bude jezdit v klídku, tak pod 4 akorát to krapet kvete, asi jako většina VWček tohodle data... co by se mělo vysr. tam nic ani neni
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Menší obsahy diesel
Uno nebrat.
Clio DCi rozhodně ne s obyč D nebo TD jo, ale ne DCi.
Volvo dle obsahu bude mít nejspíč VW motor.
Opel jako taky nic moc.
Citroen AX potažmo Saxofon případně P106 ( PSA motory ) - 1.4D jezdí v klidu do 4 litrů, ale nic moc závoďák to není je to spíš přemisťovadlo, motory trpí na ztrátu chl. kapaliny, a komprese ve válcích - poměrně nákladné opravy, lepší volba je ta 1.5D ta už je trochu vychytanější.
Peugeot 205 1.8 D/TD nesmrtelný motor - 206 - 1.9D/TD taktéž, spotřeby srandovní..
Je to o vkusu každého soudruha..
Clio DCi rozhodně ne s obyč D nebo TD jo, ale ne DCi.
Volvo dle obsahu bude mít nejspíč VW motor.
Opel jako taky nic moc.
Citroen AX potažmo Saxofon případně P106 ( PSA motory ) - 1.4D jezdí v klidu do 4 litrů, ale nic moc závoďák to není je to spíš přemisťovadlo, motory trpí na ztrátu chl. kapaliny, a komprese ve válcích - poměrně nákladné opravy, lepší volba je ta 1.5D ta už je trochu vychytanější.
Peugeot 205 1.8 D/TD nesmrtelný motor - 206 - 1.9D/TD taktéž, spotřeby srandovní..
Je to o vkusu každého soudruha..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 04.10.2012 11:07
- Bydliště: Křepice :) JM
Re: Menší obsahy diesel
Píšeš sice že by to měl být nafťák, ale já bych třeba ženské naftu nekoupil. Už jen proto že bude nadávat že se to dlouho zahřívá a netopí a stím souvisí i to, že se k tomu bude chovat jak k benzinu. Pojede "do plna" za studen, nenechá ochladit turbo (nevím jaký tam teda jsou)... atd atd
Ale to jsou moje zkušenosti s řidičkama, třeba je tvoje lepší
Ale to jsou moje zkušenosti s řidičkama, třeba je tvoje lepší
Golf IV 1.9TDi, 96kW, 2002
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Menší obsahy diesel
Nemáš zas až tak docela pravdu, nemyslím si že si někdy měl komůrkového Diesela.
Všechny staré klasické Diesly co sem měl, topily po nastartování do 5minut, po 10-15 minutách říkal kámoš že kdyby to mělo topit ještě víc tak budou z výdechů šlehat plameny..
Takže z toho bych strach neměl, pokud ji rozumně vysvětlí že to nemá honit do mrtě studené tak to bude OK , a co se týče turba tak bych se toho asi taky nebál je velký výběr motorů bez šneka..
Všechny staré klasické Diesly co sem měl, topily po nastartování do 5minut, po 10-15 minutách říkal kámoš že kdyby to mělo topit ještě víc tak budou z výdechů šlehat plameny..
Takže z toho bych strach neměl, pokud ji rozumně vysvětlí že to nemá honit do mrtě studené tak to bude OK , a co se týče turba tak bych se toho asi taky nebál je velký výběr motorů bez šneka..
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 28.11.2010 19:28
- Bydliště: Rychnov nad kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Menší obsahy diesel
mel sem kdysi Fiat Tipo 1.7D, auto v celku pohodlny, jen si nepamatuju co sem na tom aute neopravoval ale v jednom oproti nynejsimu Passatu melo navrch a to v topeni, topilo to celkem rychle a kdyz se ohral, tak se pomalu na vydechu nedala udrzet ruka coz se o passatu rict neda, o rychlosti ohrejvani ani nemluvim, pokud nezapnu bufika
-
- Nový člen
- Příspěvky: 32
- Registrován: 04.10.2012 11:07
- Bydliště: Křepice :) JM
Re: Menší obsahy diesel
V tomhle máš recht...11mAjA11 píše:Nemáš zas až tak docela pravdu, nemyslím si že si někdy měl komůrkového Diesela.
Golf IV 1.9TDi, 96kW, 2002