ID4 - Závod Mexická 1000

Co se děje kolem VW.

Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
admin
Administrator
Administrator
Příspěvky: 797
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Serverovna
Kontaktovat uživatele:

ID4 - Závod Mexická 1000

Příspěvek od admin »

VW se ho zúčastnil závodu Mexická 1000 s ID4. Automobilka přihlásila upravený elektromobil VW ID.4, který si ponechává sériovou pohonnou jednotku, ale má řadu dalších vylepšení, jež mu mají pomoci zvládnout zejména terénní překážky. Máte svého favorita? Nezbývá než si vsadit https://bonusovy-kod.com/tipsport/ na nejlepšího.

Rhys Millen Racing spolu s profesionálním závodním jezdcem Tannerem Foustem a Tanner Foust Racing upravili Volkswagen řadou vylepšení pro náročnou soutěž. VW má sportovní tlumiče s vinutými pružinami ve stylu rallye, trubková spodní řídicí ramena a skříňové spodní zadní spojky. Tým zvýšil plochu chlazení a světlou výšku a zároveň přidal na podvozky 3/8 palcové ocelové kluzné desky pro ochranu podvozku. Standardní 19palcová kola byla nahrazena 18palcovými komplety, které mají větší plochu bočnic pro lepší trakci.

ID.4 si zachovává sériové pohonné ústrojí včetně akumulátoru s kapacitou 82 kWh. Tým doufá, že 98 procent závodních etap zvládne bez dobíjení. Motor dosahuje sériového výkonu 201 koní (150 kilowattů). Foust s vozem absolvoval několik testovacích jízd a zjistil, že terénní vůz funguje nejlépe, když je ponechán v běžném nastavení jízdního režimu se zapnutou kontrolou trakce a rekuperací baterie.

VW není v závodě NORRA Mexican 1000 žádným nováčkem. Společnost se zúčastnila prvního závodu v roce 1967 s vozem Meyers Manx na bázi Brouka a zvítězila v něm. Letošní závod se konal v neděli 25. dubna a trval do 29. dubna, kdy se závodníci utkali o vítězství na trati dlouhé 1 141 mil. Foust pilotoval pilotovat vůz ID.4 společně se spisovatelkou a terénní závodnicí Emme Hallovou. VW upravil interiér tak, že odstranil prvky, jako je systém HVAC, a zároveň přidal ochrannou klec, závodní sedadla a nové obrazovky, které budou zobrazovat důležité informace o vozidle.


vw-id4-offroad-0.jpg

Sériový ID.4


Volkswagen ID.4 je bateriový kompaktní crossovery SUV vyráběný společností Volkswagen. Model ID.4 je založen na platformě MEB a je druhým modelem řady Volkswagen ID. Sériová verze modelu ID.4 debutovala v září 2020 jako první plně elektrický crossover SUV značky Volkswagen.

Model ID.4 je společností Volkswagen pozicován jako velkosériový elektromobil pro masový trh - vůz pro "miliony, ne pro milionáře", jak společnost tvrdila ve své reklamě. První kusy byly evropským zákazníkům dodány konce roku 2020 a v prvním čtvrtletí roku 2021 pro severoamerický trh. Kupé-varianta modelu ID.4 (podobná modelu Audi e-tron Sportback) je známá jako Volkswagen ID.5 a byla odhalena v listopadu 2021.

Model ID.4 byl zvolen Světovým autem roku 2021 před druhými v pořadí Honda e a Toyota Yaris.

Technické údaje:
DOJEZD (WLTP):506 km
KAPACITA BATERIÍ: 82 kWh
VYUŽITELNÁ KAPACITA: 77 kWh
KAROSERIE: SUV
POČET DVEŘÍ: 5
POČET MÍST K SEZENÍ : 5

ROZMĚRY: 4 584 × 1 852 × 1 612 mm
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST: 2 124 kg
ROZVOR NÁPRAV: 2 765 mm
ZAVAZADLOVÝ PROSTOR: 543 l / 1 575 l

POHÁNĚNÁ NÁPRAVA: zadní
ULOŽENÍ MOTORU: vzadu
VÝKON (KW):150 kW
VÝKON (KONĚ): 204 koní
MAX. TOČIVÝ MOMENT: 310 Nm
PŘEVODOVKA: 1stupňová
ZRYCHLENÍ: 8,5 s (0–100 km/h)
MAXIMÁLNÍ RYCHLOST: 160 km/h

Odpovědět

Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“