Nový Tiguan. A T-ROC bude kupovat kdo?

Co se děje kolem VW.

Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
admin
Administrator
Administrator
Příspěvky: 771
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Serverovna
Kontaktovat uživatele:

Nový Tiguan. A T-ROC bude kupovat kdo?

Příspěvek od admin »

Model Tiguan je Bestseller značky Volkswagen mezi SUV. Novinky se kumulují spíše na techniku než na design. Jak jsme již zvyklí u VW, tak design se vyvijí evolučně. Základní a klíčovou novinkou je přechod na nový infotainment a sériový „Digital Cockpit Pro“. Podle mého názoru spěchal VW s představením nového Tiguanu právě kvůli „Digital Cockpit Pro“. Bez něj v základní výbavě již byl vůz nekonkurenční. Druhou stranou listu je to, že tato hodně chtěná část výbavy bude chybět budoucím majitelům například modelu T-ROC. Podkládám si otázku kdo si koupí horší T-ROC za stejnou cenu?

Nejdůležitější se dává nakonec a my tím začněme. Rozbít prasátka a nebo zkusit štěstí na Royal Vegas online casino, protože základní holota stojí 682 000 Kč. Samozřejmě dle konfigurátoru. Jinak řečeno s výkupem starého pekáče a pěknou slevou obchodníka vyjde na 590 tis s DPH. Nicméně T-ROC v úplné holotě vychází na 635 000 Kč a v porovnatelné výbavě 665 000 Kč. Porovnatelnou výbavu je ale nutné brát s rezervou, protože T-ROC je zástupce staré generace. Níže vypsané asistenční systémy jsou za příplatek a nebo je vůbec nelze implementovat do výbavy tohoto modelu. Dá se očekává, že Volkswagen v následujících dnech přijde s řešením. Ale co když nepřijde? Skončí prodeje modelu T-ROC v propadlišti dějin modelů VW? S čistě subjektivního názoru tento tah Volkswagenu považuji za nedotažený.

V úplné základu najdeme:

Účelem automobilu už dávno není "jen" jezdit a tak v základních výbavách najdeme horu funkcí.
 - Digital Cockpit,
 - LED světlomety,
 - LED zadní světla,
 - multifunkční kožený volant,
 - asistenční systém "Front Assist",
 - klimatizace Climatic s manuální regulací
 - rádio "Composition" s barevným dotykovým displejem 20,3 cm (8 palců) a osmi reproduktory.
O samozřjemostech typu elektrická okna nemusíme mluvit....

Zde mluvíme o základu. V nabídce jsou samozřejmě další přednastavené linie výbavy.  Rozhodně bych se zastavil u příplatkové výbavy. Za zmínku stojí nový inovativní prvek asistenční systém pro jízdu "Travel Assist" 2, který zajišťuje automatické vedení vozidla v podélném a příčném směru do rychlosti 210 km / h. Mimo jiné je již v nabídce prostorový kamerový systém "Area View" s výhledem v okruhu 360 ° kolem vozidla. Dále "Trailer Assist", adaptivní světlomety "IQ. Light Matrix LED ". Skvělou zprávou je head-up displej a navigační systém "Discover Pro" s plně dotykovým ovládáním a úhlopříčkou displeje 23,4 cm (9,2 palce). 
Tiguan (3).jpg
Tiguan je nově připojen k internetu na základě infotainmentu generace MIB3, čímž umožňují využívání širokého spektra online služeb a funkcí "We Connect". K dispozici je také bohatá nabídka disků z lehké slitiny až do formátu 20-palců, jakož i panoramatické posuvné / výklopné střešní okno.

V základu začínáme na motorech 1,5 TSI s 96 a 110kW a 2.0 TDI 110kW. Nic zajímavého, ale proti gustu.. Již brzdy se ale objeví skutečně zajímavé agregáty a to naftový motor 2.0 TDI s výkonem 147 kW (200 k) a benzinový motor 2.0 TSI s výkonem 180 kW (245 k). Pro potěšení úředníků z EU plug-in hybrid (eHybrid) se systémovým výkonem 180 kW (245 k) na bázi motoru 1.4 TSI.

Volkswagene těšíme se na nové modely.

 
Tiguan (2).jpg
Tiguan (1).jpg

Odpovědět

Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“