Nejdůležitější se dává nakonec a my tím začněme. Rozbít prasátka a nebo zkusit štěstí na Royal Vegas online casino, protože základní holota stojí 682 000 Kč. Samozřejmě dle konfigurátoru. Jinak řečeno s výkupem starého pekáče a pěknou slevou obchodníka vyjde na 590 tis s DPH. Nicméně T-ROC v úplné holotě vychází na 635 000 Kč a v porovnatelné výbavě 665 000 Kč. Porovnatelnou výbavu je ale nutné brát s rezervou, protože T-ROC je zástupce staré generace. Níže vypsané asistenční systémy jsou za příplatek a nebo je vůbec nelze implementovat do výbavy tohoto modelu. Dá se očekává, že Volkswagen v následujících dnech přijde s řešením. Ale co když nepřijde? Skončí prodeje modelu T-ROC v propadlišti dějin modelů VW? S čistě subjektivního názoru tento tah Volkswagenu považuji za nedotažený.
V úplné základu najdeme:
- Digital Cockpit,
- LED světlomety,
- LED zadní světla,
- multifunkční kožený volant,
- asistenční systém "Front Assist",
- klimatizace Climatic s manuální regulací
- rádio "Composition" s barevným dotykovým displejem 20,3 cm (8 palců) a osmi reproduktory.
O samozřjemostech typu elektrická okna nemusíme mluvit....
Zde mluvíme o základu. V nabídce jsou samozřejmě další přednastavené linie výbavy. Rozhodně bych se zastavil u příplatkové výbavy. Za zmínku stojí nový inovativní prvek asistenční systém pro jízdu "Travel Assist" 2, který zajišťuje automatické vedení vozidla v podélném a příčném směru do rychlosti 210 km / h. Mimo jiné je již v nabídce prostorový kamerový systém "Area View" s výhledem v okruhu 360 ° kolem vozidla. Dále "Trailer Assist", adaptivní světlomety "IQ. Light Matrix LED ". Skvělou zprávou je head-up displej a navigační systém "Discover Pro" s plně dotykovým ovládáním a úhlopříčkou displeje 23,4 cm (9,2 palce). Tiguan je nově připojen k internetu na základě infotainmentu generace MIB3, čímž umožňují využívání širokého spektra online služeb a funkcí "We Connect". K dispozici je také bohatá nabídka disků z lehké slitiny až do formátu 20-palců, jakož i panoramatické posuvné / výklopné střešní okno.
V základu začínáme na motorech 1,5 TSI s 96 a 110kW a 2.0 TDI 110kW. Nic zajímavého, ale proti gustu.. Již brzdy se ale objeví skutečně zajímavé agregáty a to naftový motor 2.0 TDI s výkonem 147 kW (200 k) a benzinový motor 2.0 TSI s výkonem 180 kW (245 k). Pro potěšení úředníků z EU plug-in hybrid (eHybrid) se systémovým výkonem 180 kW (245 k) na bázi motoru 1.4 TSI.
Volkswagene těšíme se na nové modely.