Sleeper MK1 4x4 s V12 - 500 koní

Co se děje kolem VW.

Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
admin
Administrator
Administrator
Příspěvky: 812
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Serverovna
Kontaktovat uživatele:

Sleeper MK1 4x4 s V12 - 500 koní

Příspěvek od admin »

Jak do G1 zabudovat V12 a 500koní? Stačí VW Golf z roku 1979 osadit dvěma motory VR6 s převodovkami. Autor a šílenec se jmenuje Willem Jacobus, jihoafrický mechanik, který se ujal úkolu opravit starý Golf, aby ho vzápětí prodal. Jedna věc vedla k druhé a místo toho, aby do prcka přesadil jen jeden motor VR6, rozhodl se přesadit dva.
1085041.jpg
1085041.jpg (65.89 KiB) Zobrazeno 337 x
O autech se dvěma motory jsme už v minulosti psali, hlavně o tom, jak jsou šílená. Množství technických znalostí a zkušeností, které člověk potřebuje k tomu, aby takové projekty rozjel, je absurdní. Nakonec však takové dílo zanechává přihlížející v úžasu nad takovým nesvatým a inspirativním výtvorem. Je to prostě příliš cool na to, aby se člověk mohl dívat jinam, a vy se můžete podívat na muže a jeho stroj ve videu níže, které natočil portál Cars.co.za. Nejlepší na tom všem je, že auto je naprostý sleeper.

Z větší části byla výměna poměrně jednoduchá, pokud tomu lze věřit. Šlo vlastně jen o vytvoření držáků motoru a jeho montáž do prostoru. Použil ještě převodovku VR6 spolu s řadicími pákami VW Polo a zdá se, že to všechno funguje docela dobře. Největší čas strávil vyřezáváním zadní části auta, aby se tam druhý motor a převodovka vešly.
1085042.jpg
1085042.jpg (37.81 KiB) Zobrazeno 337 x
Atmosferická V12 ale byla hrozně líná. Auto potřebovalo větší výkon, což ho vedlo k instalaci přeplňování obou motorů. To si vyžádalo mnohem více řezání, ale jak Willem říká, jakmile začnete řezat, musíte to vymyslet a dokončit. Nyní má vůz výkon přes 500 koní a točivý moment 550 N.m.

Nejtěžší na stavbě bylo podle něj vyřešit spojky pro dva motory. To byl velký problém, dokud o tom nemluvil s jiným YouTuberem, Robbiem Ferrerou, který ho nasměroval na pedálovou skříň Wilwood.
1085038.jpg
1085038.jpg (67.55 KiB) Zobrazeno 337 x
Stále používá jednu řadicí páku, ale říká, že přední se zakousne o něco dříve než zadní, což vlastně pomáhá udržet auto stabilní v rychlosti. Bohužel spojka je vzhledem k situaci stále velmi těžká, ale silná levá noha se zdá být malou cenou za něco tak skvělého.
Přílohy
1085045.jpg
1085045.jpg (73.39 KiB) Zobrazeno 337 x
1085043.jpg
1085043.jpg (84.29 KiB) Zobrazeno 337 x

Odpovědět

Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“