VW Golf R - sázka na jistotu

Co se děje kolem VW.

Moderátoři: LukaSHek, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
admin
Administrator
Administrator
Příspěvky: 801
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Serverovna
Kontaktovat uživatele:

VW Golf R - sázka na jistotu

Příspěvek od admin »

Nový Golf R kombi je dosud nejvýkonnějším a nejdynamičtějším Golfem kombi značky Volkswagen. Sportovní charakter se snoubí s každodenní praktičností. Špičkový výkon se snoubí s flexibilitou a prostorným interiérem. Golf R kombi s výkonem 235 kW (320 PS) zůstává věrný tradici svých předchůdců: flexibilní všestranný vůz, komfortní kombi pro volný čas i rodinu a sportovní společník s působivou dynamikou - mimo jiné díky systému pohonu všech kol 4MOTION včetně vektorování točivého momentu R Performance s regulací točivého momentu selektivně podle natočení kol na zadní nápravě.

Dechberoucí agilita a optimální každodenní praktičnost - to nabízí nový Golf R kombi. Sportovní kombi se vyznačuje působivými výkony díky pohonu všech kol 4MOTION a vektorování točivého momentu R Performance. Golf R kombi také nastavuje vizuální měřítka svým sportovním designem interiéru a exteriéru. Golf v čistokrevné specifikaci R ocení zejména milovníci motorsportu, kteří rádi sázejí a zároveň využívají https://sazenibonusy.cz/promo-kod-fortuna/ v online sázení. Golf R kombi je dokonalou kombinací kompaktního Golfu R a prostorného kombi. Sportovnost, výkon a emoce se zde snoubí s prostorem, flexibilitou a špičkovou kvalitou.

Jízdní dynamika v nové dimenzi

Stejně jako kompaktní Golf R je i Golf R kombi vybaven nově vyvinutým systémem pohonu všech kol 4MOTION, včetně vektorování točivého momentu R Performance s regulací točivého momentu selektivně podle jednotlivých kol na zadní nápravě. Ten prostřednictvím nového diferenciálu zadní nápravy rozděluje výkon nejen mezi přední a zadní nápravu podle potřeby, ale také mezi jednotlivá zadní kola. Inovativní systém pohonu výrazně zvyšuje agilitu nového Golfu R kombi, zejména v zatáčkách. Současně také zvyšuje bezpečnost, protože při průjezdu zatáčkou je více výkonu vedeno na vnější kolo v zadní části vozu. To vozu poskytuje vysokou úroveň trakce při zachování neutrálních jízdních vlastností. Tyto vlastnosti typické spíše pro motorsport a automobilové závody jsou nyní dostupné v osobních vozech.

Systém pohonu všech kol 4MOTION je prostřednictvím systému Vehicle Dynamics Manager propojen s dalšími podvozkovými systémy, jako je elektronická uzávěrka diferenciálu (XDS) a volitelný systém Dynamic Chassis Control (DCC), který umožňuje různé konfigurace. Výsledkem je mimořádně přesná a neutrální jízda, optimální trakce a vynikající agilita. Stručně řečeno: maximální potěšení z jízdy. Závěrečné ladění nového Golfu R kombi proběhlo na okruhu Nürburgring-Nordschleife. Stejně jako pro majitele vozidel Porsche je i pro majitele VW Golf 8 R typické, že zkušenosti s řízením svého vozu přetavují do závodění a nebo sázení.

S volitelným paketem R-Performance má vysoce výkonné kombi dva další jízdní profily: v režimu "Special" jsou všechny klíčové jízdní parametry určeny pro Nordschleife a další podobně náročné závodní tratě. Jízdní režim "Drift" nabízí novou dynamiku jízdy mimo veřejné komunikace a výrazně zvyšuje úroveň zábavy a bezpečnosti při driftování bokem.


Golf R kombi je poháněn čtyřválcovým turbomotorem o objemu 2,0 litru z řady EA888. Tento motor, nyní již čtvrté generace, dosahuje výkonu 235 kW (320 k) a umožňuje vozu zrychlit z 0 na 100 km/h za pouhých 4,9 sekundy. Standardní maximální rychlost 250 km/h lze zvýšit na 270 km/h s volitelným paketem R-Performance.

Opravdový výkon i v každodenním provozu

Ani díky sportovnímu podvozku a sportovnímu designu specifickému pro model R nepřijde Golf R kombi v žádném případě zkrátka, pokud jde o každodenní praktičnost. Například režim "Comfort" - jeden ze čtyř standardních jízdních profilů - je navržen pro optimální komfort, kterého je dosaženo pomocí parametrů motoru, převodovky, tlumičů a řízení, jakož i vektorování točivého momentu R Performance.

Dynamické kombi se může pochlubit také velkorysým prostorem. Dlouhý rozvor Golfu R kombi - o 50 mm delší než u Golfu hatchback - umožňuje mimořádně prostorný interiér. Z větších rozměrů těží zejména cestující v zadní části vozu. Maximální objem zavazadlového prostoru po střechu a se sklopenými zadními sedadly je 1 642 litrů. Na přání dodávané elektricky výsuvné tažné zařízení doplňuje Golf R kombi jako vysoce výkonný vůz kombi pro každodenní použití.
DB2021AU00624_overfull.jpg

Odpovědět

Zpět na „Novinky & Tiskové zprávy“