1.6 TDI 77 CR CAYC - problém se vstřiky

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Paralengm
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 06.11.2021 17:55

1.6 TDI 77 CR CAYC - problém se vstřiky

Příspěvek od Paralengm »

Ahoj,

vlastním 2010 passataba B6 a teď jsem na něm dělal servis , bylo děláno těsnění pod hlavou, rozvody s pumpou a nové turbo protože to jelo na 3 válce.. auto přijelo po vlastní ose předtím a na diag žádnou chybu nehlásilo vytáhl jsem po upornem donucování 4. vstřik a byl zapečený poslal se na repas. přišel repasovaný.. vše jsem složil, ( vstřik jsem dohledal na moment 8 nm + 180 stupnů - což mi přijde nějak málo ale ok . přes VCDS nakodoval nový vstřik do jednotky , snažil sem se pak udělat učení odchylky vstřikovaného množství ale nepovedlo se... nechal jsem tedy toho že auto půjdu kousek projet jak reaguje. jakmile jsem se dostal cca 3 tis otáček auto šlo do nouze a začalo se strašně mezi sebou hádat ten ,,nový , vstřik jsem proměřil a už nemá žádný odpor odpálená cívka.. poslal jsem ho tedy na reklamaci..

Výpis VCDS log 1 - po složení a prvním startu motoru , poté chyby smazány. a nakodováno atd..

Výpis VCDS log 2 - po tom co auto zdechlo a dokloktal jsem zpátky do dílny..

Doteď jsem dělal jen benzíny tak si říkám co se mohlo stát, náhoda že by repasovaný vstřik se hned takhle šlehnul nebo jsem něco prostě po*ral ? Nevím kde ted hledat chybu - pry tuhle chybu způsobuje vadný vstřik / kabeláž / řidicí jednotka..

nicméně motor běžekl v pohodě asi hodinu na volnoběh a popojížděl ok, ale jakmile jsem to jel projet a trošku zrychlil nad 3 tis otáček už jsem se ani nedostal. a po otevření víčka od oleje na něm stopy bílého mazu . jak ovoda mi to nepřišlo spíš jak nespálená nafta tak to i smrdělo.

Po čem jít a na co si dát pozor ? Motor má najeto 317 k a jeden vstřik už byl dělán. Nemohlo se neco podělat při tom když se nedodělala adaptace odchylek vstřiků?

moc díky všem.
Přílohy
Log 2.txt
(3.78 KiB) Staženo 27 x
Log1.txt
(17.85 KiB) Staženo 17 x

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“