Chladící kapalina

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Uživatelský avatar
lukasko144
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2526
Registrován: 25.06.2009 21:40
Bydliště: Malacky, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Chladící kapalina

Příspěvek od lukasko144 »

1. Je lepsie drzat hladinu chladiacej kvapaliny v strede medzi riskami MIN a MAX , alebo je v poho, ak je stale na MAX ?
2 . Je lepsie chladiacu riedit, alebo tam moze byt v pohode len samotna neriedena G12 a dolievat tiez len neriedenu G12 ?
3. Kde sa pouziva G13 ?
06/2009: Passat Variant 2.0 TDI 2008 103 kW BKP 4Motion Highline Foto CZ , Foto SK
07/2007 - 05/2009: Skoda Fabia 1.4 MPI Foto
12/2006 - 06/2007: Skoda 130 Foto

Master
Pilot
Pilot
Příspěvky: 734
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Chladící kapalina

Příspěvek od Master »

Jinak s vickama se to ma tak, ze cerne je na vyssi tlak nez modre (cisla z hlavy presne nevim), proto muze vymena na nejakou chvili s ubytkem vody "pomoct".
Kdyz je ubytek maly a blbe se hleda, nekdy nezbyde nez proste jezdit a pockat, nez se zavada projevi poradne a pujde najit :)

MARTANEK33
Řidič
Řidič
Příspěvky: 167
Registrován: 27.01.2016 19:41

Re: Chladící kapalina

Příspěvek od MARTANEK33 »

No já mám právě úbytek nulový, jelikož když povolím víčko, tak kapalina vyjede krásně přesně mezi minimum a maximum, tak jak má být. Jen se mi stává, že ráno nastartuji a ozve se kontrolka na chladící kapalinu ať ji zkontroluji. Otevřu kapotu a v nádobce je skoro na dně a jak povolím víčko, tak kapalina vyjede krásně tam kam má. Takže mě to někde prostě drží ta kapalina a po uvolnění víčka zas vše ok.
Passat b6 125 Kw CR r.v. 2008 CBB

Airon
Řidič
Řidič
Příspěvky: 80
Registrován: 08.11.2016 17:23

Re: Chladící kapalina

Příspěvek od Airon »

Nevíte někdo, kde dělají test přítomnosti CO2 v chladící kapalině? Ideálně na trase Žatec - Benátky nad Jizerou. Nebo někde v okolí.

Potřebuju zjistit, jestli mam hledat problém ve výměníku, nebo kolem palice. Mizí mi cca 2dl kapaliny na 1500 km. Expanzka smrdí po oleji a taky mi přijde, že mám fleky od emulze na měrce oleje.
Dneska odpoledne zkusim hadice, jestli to netlakuje a taky pořádně kouknu na ten olej.

Předem díky za tipy!

edit: možná by i pomohlo změření tlaků ve válcích.... tak kdyby někdo měl tip, kdo mi je změří tak taky prosím.
Díky.

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Chladící kapalina

Příspěvek od Prochy01 »

Ozivim toto tema: aktuálně se mi také stalo, ze po ujeti cca 20km, zastavení cca na 2-3minuty a znovurozjeti se mi po cca dalším 1km objevila hláska o doliti vody. Zastavil jsem, expanzka defakto prazdna, po povolení víčka se chladici kapalina vrátila na max. Ujel jsem pak dalších cca 10km a následně hladina fridexu mezi rysky. Povolil jsem a tlak tam již nebyl (predpokladam, ze by měl byt).

Je možné, ze to je jen vickem expanzky (původní origo mam už 280tis km), nebo se mam připravovat rovnou na tesneni/prasklou hlavu?

Diky :-)
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Uživatelský avatar
Prochy01
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4178
Registrován: 12.05.2012 18:28
Bydliště: Praha

Re: Chladící kapalina

Příspěvek od Prochy01 »

Reakce zde žádná, tak přidám alespoň vyvoj v case u auta. Dolil jsem cca 0,5litru, fridex byl pak nad max urovni. To se asi nějak vyflusalo “prepadem” a následně hladina na cca max (motor 90), studeny cca na půlce mezi ryskami. Tento stav zatím 600km, tak vyckavam, co bude dal.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“