DSG
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Marek J
- Řidič
- Příspěvky: 50
- Registrován: 26.12.2008 19:44
- Bydliště: Severní Čechy
DSG
Chci si ověřit jestli se i ostatním majítelům DSG stává, že auto při rozjezdu jakoby nakopne? Občas mám i pocit že převodovka nějak nestíhá a neví jakou rychlost zařdit a tak auto cuká. Při jízdě už vše je jak má, jen ty rozjezdy. Jsem z toho trošku zklamaný, po automatu jsem toužil a když ho mám tak to nejezdí jak bych si představoval. Možná je to tím, že něco nedělám správně, ale na druhou stranu co se dá s automatem kazit... Poradí mi někdo?
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: DSG
Automat nemám, ale hodně jsem se s nima najezdil v práci. Sice to byly jenom funglovky nebo předváděčky, Ale i tak, když jsem tomu naložil hned, tak se taky cosi jako kopnutí objevilo
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: DSG
Uvidíš co ti napíšou kluci s automatama, ale myslím si, že se nic neděje
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- passat14
- Jezdec
- Příspěvky: 330
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nitra
Re: DSG
mam DSG a ano,sem-tam kopne,nie je tak komfortny ako tiptronic.ak si najdes nejake recenzie na DSG,tak je to tam spominane...takze myslim,ze by sme mali byt bez obav a tak iso aj ked necakane podradi,napr.ides predbehnut a musis pribrzdit,kvoli tomu,ze uz ma pripraveny vyssi stupen..tak som to aspon pochopil ja
- brutus77cz
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 26.10.2008 01:16
- Kontaktovat uživatele:
Re: DSG
Čaues,
mám DSG, rok staré auto a najeto kolem 40 tisíc a žádné cukání při rozjezdu nepociťuju. Jen pokud stojím až na podlaze z místa, tak samozřejmě přechod mezi rychlostmi je více patrný, ale v žádném případě mi to necuká nebo netrhá...
mám DSG, rok staré auto a najeto kolem 40 tisíc a žádné cukání při rozjezdu nepociťuju. Jen pokud stojím až na podlaze z místa, tak samozřejmě přechod mezi rychlostmi je více patrný, ale v žádném případě mi to necuká nebo netrhá...
- cosby
- Profík
- Příspěvky: 1098
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: DSG
Měl jsem Passata 06 DSG,Golf V DSG a Octu 06 DSG a žádné cukání nebylo.Když jsem stál a dal plný knedlík,prostě to točilo a řadilo.Je jasné,že při plném knedlíku to bylo razantnější,ale žádné cukání.
Jediný problém co jsem u všech DSG měl byl setrvák.je to jejich bolest
Jediný problém co jsem u všech DSG měl byl setrvák.je to jejich bolest
- passat14
- Jezdec
- Příspěvky: 330
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Nitra
Re: DSG
Problém s rozjezdy se silným turbodieselem trvá i přes vysoký stupeň automatizace převodového ústrojí. Jednoznačně komfortní rozjezd vyžaduje od řidiče velkou míru spolupráce, protože, když s plynem zacházíte nerozvážně a nejistě, velké skokové změny momentu motoru s plynule rostoucími otáčkami, motají řídicí jednotce DSG „hlavu“. Občas se stane, že ve chvíli kdy se užuž chce zapojit dvojka, řidič lehce pustí plyn a auto trochu poskočí, jakoby se rozjížděl začátečník. Rychlé uvažování i konání je však pro sportovní jízdu jako dělané. Převodovka podřazuje i v standardním modu D, i ve chvílích, kdy to běžný automat z úsporných důvodů nedělá. Když posunete páku voliče do polohy S, řadicí komfort se dále sníží ve prospěch ještě rychlejších změn rychlostí. Jestliže vám práce se spojkou u silných turbodieselů nejde, ale řadit přitom chcete, je DSG velmi dobrou volbou. Příplatek je pořad ještě vysoký asi i proto, že tato převodovka stále ještě nemá na trhu konkurenci. Příjemná je funkce AutoHold, využívající hardware elektromechanické parkovací brzdy (ovládá se tlačítkem vlevo od volantu), která zabraňuje plížení auta na křižovatce.
Pro vyznavače komfortních automatů bude klasický šestistupňový Tiptronic japonské provenience lepší volbou. Bohužel, v širokém spektru motorizací není kupodivu ani jeden motor TDI s tradičním automatem.
Pro vyznavače komfortních automatů bude klasický šestistupňový Tiptronic japonské provenience lepší volbou. Bohužel, v širokém spektru motorizací není kupodivu ani jeden motor TDI s tradičním automatem.
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: DSG
Dynamický rozjezdový asistent „Auto Hold“
Dynamický rozjezdový asistent v novém Passatu, Passatu Variant, Passatu CC a Tiguanu zvyšuje komfort řidiče při rozjíždění. To znamená: Řidič se může jednoduše rozjet, aniž by předtím uvolnil elektromechanickou parkovací brzdu. O účinnou pomoc se jedná zvláště při rozjíždění do svahu.
Pro zajištění optimálního rozjíždění mají modely Passat a Tiguan s mechanickou převodovkou čidlo, které vyhodnocuje práci spojky a zajišťuje tak optimální reakci systému. Rozjet Passat nebo Tiguan, k tomu stačí přidat plyn a uvolnit spojku. U modelů s automatickou převodovkou řidič jednoduše sešlápne pouze plynový pedál. Z technického hlediska vyhodnotí řídicí jednotka parkovací brzdy signály o točivém momentu a počtu otáček motoru, úhel stoupání svahu a polohu plynového, resp. spojkového pedálu, aby určila ideální okamžik pro uvolnění brzdy.
U nového Passatu CC je dynamický rozjezdový asistent „Auto Hold“ doplněn o možnost jeho personalizace. To znamená, že prostřednictvím multifunkčního ukazatele „Plus“ si řidič může nastavit možnost, automatické aktivace systému „Auto Hold“ po nastartování motoru. Má tím pádem zajištěnou permanentní aktivaci systému „Auto Hold“ při nastartovaném motoru, což poskytuje maximální komfort a bezpečnost při cestování.
Dynamický rozjezdový asistent v novém Passatu, Passatu Variant, Passatu CC a Tiguanu zvyšuje komfort řidiče při rozjíždění. To znamená: Řidič se může jednoduše rozjet, aniž by předtím uvolnil elektromechanickou parkovací brzdu. O účinnou pomoc se jedná zvláště při rozjíždění do svahu.
Pro zajištění optimálního rozjíždění mají modely Passat a Tiguan s mechanickou převodovkou čidlo, které vyhodnocuje práci spojky a zajišťuje tak optimální reakci systému. Rozjet Passat nebo Tiguan, k tomu stačí přidat plyn a uvolnit spojku. U modelů s automatickou převodovkou řidič jednoduše sešlápne pouze plynový pedál. Z technického hlediska vyhodnotí řídicí jednotka parkovací brzdy signály o točivém momentu a počtu otáček motoru, úhel stoupání svahu a polohu plynového, resp. spojkového pedálu, aby určila ideální okamžik pro uvolnění brzdy.
U nového Passatu CC je dynamický rozjezdový asistent „Auto Hold“ doplněn o možnost jeho personalizace. To znamená, že prostřednictvím multifunkčního ukazatele „Plus“ si řidič může nastavit možnost, automatické aktivace systému „Auto Hold“ po nastartování motoru. Má tím pádem zajištěnou permanentní aktivaci systému „Auto Hold“ při nastartovaném motoru, což poskytuje maximální komfort a bezpečnost při cestování.
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
- Mára_VR6
- Moderátor
- Příspěvky: 5888
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou
Re: DSG
to je jinak. Právě kromě CCčka se musí autohold pokaždé tlačítkem zapnout. U CC si to nastavíš na maxidotu
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla