Klapka sacího potrubí V157

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
radoparic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 26.01.2010 17:02
Bydliště: Česká Třebová

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od radoparic »

Mě by zajimalo zda se to pak musí nejako nastavit prez VaG? Nebo jen vyměním a nazdar?
Ja mám 2008 cbab 103kw
PASSAT 3C 2.0TDi DSG :-)

EX - VW GOLF MKV 1.9TDi :-)

Uživatelský avatar
kaktus5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 30.12.2010 18:35
Bydliště: Zilina

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od kaktus5 »

Ze vraj klapka sa nastavi sama,ale ked to das dolu spolu aj s egr,tak vtedy sa robi zakladne nastavenie egr.

radoparic
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 26.01.2010 17:02
Bydliště: Česká Třebová

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od radoparic »

Ok super děkuji
PASSAT 3C 2.0TDi DSG :-)

EX - VW GOLF MKV 1.9TDi :-)

Uživatelský avatar
Michal530
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2316
Registrován: 04.03.2008 22:47
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Michal530 »

martinhudak píše:Ak ste uz klapku vybrali a vycistili podla navodu, no mate vylomene zuby na plastovom ozubenom koliesku, tak tu je navod ako to opravit.

- Vyvrtame dva dierky do kazdeho zubu co nam chyba (ja som pouzil "1" vrtak)
- z maleho klinca rovnakeho priemeru ako su dierky si odcvakneme hlavicku a ohneme ho do tvaru "U"
- klinec zalisujeme do vyvrtanych otvorov
- odskusame hybnost ozubenych kolies
- zmontujeme V157 :)

este taky postreh : po namontovani mi to aj tak vyrazilo 10A poistku. A to 3X !!! Kedze bol cely priestor V157 zaliaty olejom, ten natiekol aj do morotceka. Po ulomeni zubov bol na kotve motorceka zvyseny prud, co odpalilo poistku, no zaroven pripalilo komutator na motorceku. K nemu sa nedostanete a tak jedina moznost je ho nasilu rozchodit. Nastartoval som auto a zasunul 25A poistku. Citelne som pocul ako sa motorcek rozbehol. Motor som vypol a znova nastartoval. Kedze bola 25A poista v poriadku, vymenil som ju za povodnu 10A.

Vymazal som chyby vo VAGu a passat beha nadherne dalej ..... :D
Jen tak pro zajímavost, jak dlouho to fungovalo?? :rofl:
Opilý řidič, veselý vrah.......

Krejvs
Člen klubu
Příspěvky: 42
Registrován: 17.03.2018 18:33
Bydliště: Praha 9

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Krejvs »

Určitě to fungovalo kvalitně a strašně dobře. Když do už tak slabého plastu vyvrtáš 4 dírky tak ho to posílí. Je super postup na výměnu, ale jednoznačně bych dal rovnou novej. Pokud je už jednou zkratovanej, tak odejde určitě znova a nejlépe v noci v zimě a na dalnici. Nejlépe potom manželce s dětma. Živě vidim jak mě za opravu chváli. Jinam ještě k tvému pokusu s 25A pojistkou :good: Opravdu máš pocit, že je dobrej způsob takto rozhejbávat motorek? Pokud je tam pojistka na 10A tak jsou dráty dimenzovaný na 10A +- 2A Pokud si chceš podpalit auto, jseš na dobré cestě. Uvědom si, že 25A na 12V je opravdu už velkej odběr. Huraaaa ušetřil jsem 5000 za klapku, no co, že jsem odpálil jednotky za 20000. Pokud sis koupil opici, musíš mit i na banány. Proč sis kupoval auto za 400 000, když potom nemáš na opravy? Kup si favorita (myslim to kolo) a máš to zadara a tam se tyto opravy schovaj.
VW Passat Variant 2.0 TDi CR 103Kw Highline

fb_dominik2
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 05.06.2020 22:16

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od fb_dominik2 »

Zdraví a keď mám závadu klapka sacího potrubí v157 žádny signál a poistky sú ok

lenka.b
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 17.06.2020 13:55

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od lenka.b »

Zdravím Vás,

mám na Vás prosbu. Mám passat b6 4/2009 CBAB 2,0 103Kw. Vyskakuje mi check motoru - chyba u klapek sání. Klapky sání jsou ovšem čisté a zkusila jsem tam nechat dát i opravou sadu. Avšak chyba vyskakuje neustále a občas diagnostika píše i nedůvěryhodný signál. Auto jinak jede tak jak na - na plný výkon - do nouzaku nepadá.
Máte někdo s tímto zkušenost, popřípadě víte jak to opravit?

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: Klapka sacího potrubí V157

Příspěvek od Jirka. »

lenka.b píše:
17.06.2020 14:00
Zdravím Vás,

mám na Vás prosbu. Mám passat b6 4/2009 CBAB 2,0 103Kw. Vyskakuje mi check motoru - chyba u klapek sání. Klapky sání jsou ovšem čisté a zkusila jsem tam nechat dát i opravou sadu. Avšak chyba vyskakuje neustále a občas diagnostika píše i nedůvěryhodný signál. Auto jinak jede tak jak na - na plný výkon - do nouzaku nepadá.
Máte někdo s tímto zkušenost, popřípadě víte jak to opravit?
Dej výpis závad. Popřípadě můžu v Praze opravit
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“