Mě by zajimalo zda se to pak musí nejako nastavit prez VaG? Nebo jen vyměním a nazdar?
Ja mám 2008 cbab 103kw
Klapka sacího potrubí V157
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 26.01.2010 17:02
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Klapka sacího potrubí V157
PASSAT 3C 2.0TDi DSG
EX - VW GOLF MKV 1.9TDi
EX - VW GOLF MKV 1.9TDi
- kaktus5
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 30.12.2010 18:35
- Bydliště: Zilina
Re: Klapka sacího potrubí V157
Ze vraj klapka sa nastavi sama,ale ked to das dolu spolu aj s egr,tak vtedy sa robi zakladne nastavenie egr.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 26.01.2010 17:02
- Bydliště: Česká Třebová
- Michal530
- VWsenior
- Příspěvky: 2316
- Registrován: 04.03.2008 22:47
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapka sacího potrubí V157
Jen tak pro zajímavost, jak dlouho to fungovalo??martinhudak píše:Ak ste uz klapku vybrali a vycistili podla navodu, no mate vylomene zuby na plastovom ozubenom koliesku, tak tu je navod ako to opravit.
- Vyvrtame dva dierky do kazdeho zubu co nam chyba (ja som pouzil "1" vrtak)
- z maleho klinca rovnakeho priemeru ako su dierky si odcvakneme hlavicku a ohneme ho do tvaru "U"
- klinec zalisujeme do vyvrtanych otvorov
- odskusame hybnost ozubenych kolies
- zmontujeme V157
este taky postreh : po namontovani mi to aj tak vyrazilo 10A poistku. A to 3X !!! Kedze bol cely priestor V157 zaliaty olejom, ten natiekol aj do morotceka. Po ulomeni zubov bol na kotve motorceka zvyseny prud, co odpalilo poistku, no zaroven pripalilo komutator na motorceku. K nemu sa nedostanete a tak jedina moznost je ho nasilu rozchodit. Nastartoval som auto a zasunul 25A poistku. Citelne som pocul ako sa motorcek rozbehol. Motor som vypol a znova nastartoval. Kedze bola 25A poista v poriadku, vymenil som ju za povodnu 10A.
Vymazal som chyby vo VAGu a passat beha nadherne dalej .....
Opilý řidič, veselý vrah.......
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 42
- Registrován: 17.03.2018 18:33
- Bydliště: Praha 9
Re: Klapka sacího potrubí V157
Určitě to fungovalo kvalitně a strašně dobře. Když do už tak slabého plastu vyvrtáš 4 dírky tak ho to posílí. Je super postup na výměnu, ale jednoznačně bych dal rovnou novej. Pokud je už jednou zkratovanej, tak odejde určitě znova a nejlépe v noci v zimě a na dalnici. Nejlépe potom manželce s dětma. Živě vidim jak mě za opravu chváli. Jinam ještě k tvému pokusu s 25A pojistkou Opravdu máš pocit, že je dobrej způsob takto rozhejbávat motorek? Pokud je tam pojistka na 10A tak jsou dráty dimenzovaný na 10A +- 2A Pokud si chceš podpalit auto, jseš na dobré cestě. Uvědom si, že 25A na 12V je opravdu už velkej odběr. Huraaaa ušetřil jsem 5000 za klapku, no co, že jsem odpálil jednotky za 20000. Pokud sis koupil opici, musíš mit i na banány. Proč sis kupoval auto za 400 000, když potom nemáš na opravy? Kup si favorita (myslim to kolo) a máš to zadara a tam se tyto opravy schovaj.
VW Passat Variant 2.0 TDi CR 103Kw Highline
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 05.06.2020 22:16
Re: Klapka sacího potrubí V157
Zdraví a keď mám závadu klapka sacího potrubí v157 žádny signál a poistky sú ok
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 17.06.2020 13:55
Re: Klapka sacího potrubí V157
Zdravím Vás,
mám na Vás prosbu. Mám passat b6 4/2009 CBAB 2,0 103Kw. Vyskakuje mi check motoru - chyba u klapek sání. Klapky sání jsou ovšem čisté a zkusila jsem tam nechat dát i opravou sadu. Avšak chyba vyskakuje neustále a občas diagnostika píše i nedůvěryhodný signál. Auto jinak jede tak jak na - na plný výkon - do nouzaku nepadá.
Máte někdo s tímto zkušenost, popřípadě víte jak to opravit?
mám na Vás prosbu. Mám passat b6 4/2009 CBAB 2,0 103Kw. Vyskakuje mi check motoru - chyba u klapek sání. Klapky sání jsou ovšem čisté a zkusila jsem tam nechat dát i opravou sadu. Avšak chyba vyskakuje neustále a občas diagnostika píše i nedůvěryhodný signál. Auto jinak jede tak jak na - na plný výkon - do nouzaku nepadá.
Máte někdo s tímto zkušenost, popřípadě víte jak to opravit?
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Klapka sacího potrubí V157
Dej výpis závad. Popřípadě můžu v Praze opravitlenka.b píše: ↑17.06.2020 14:00Zdravím Vás,
mám na Vás prosbu. Mám passat b6 4/2009 CBAB 2,0 103Kw. Vyskakuje mi check motoru - chyba u klapek sání. Klapky sání jsou ovšem čisté a zkusila jsem tam nechat dát i opravou sadu. Avšak chyba vyskakuje neustále a občas diagnostika píše i nedůvěryhodný signál. Auto jinak jede tak jak na - na plný výkon - do nouzaku nepadá.
Máte někdo s tímto zkušenost, popřípadě víte jak to opravit?
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA