Kouření při regeneraci
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Mache
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 26.06.2019 06:25
Re: Kouření při regeneraci
Tak už jsem to našel, příspěvěk od Jirky. z jiné diskuze:
Je to jen blbý teplotní čidlo, nic se na tom nekoduje. Čidla jsou 3, to první je lambdasonda. Tj. pokud to vypisuje g235 tak je to čidlo které se označuje jako před turbem, ve skutečnosti je v podstatě v turbu. Další je před DPF a poslední za DPF. Žádné čtvrté teplotní tam není.
Je to jen blbý teplotní čidlo, nic se na tom nekoduje. Čidla jsou 3, to první je lambdasonda. Tj. pokud to vypisuje g235 tak je to čidlo které se označuje jako před turbem, ve skutečnosti je v podstatě v turbu. Další je před DPF a poslední za DPF. Žádné čtvrté teplotní tam není.
VW Passat B6 Variant, 2.0 TDI 16V 103kW, CR, CBAB, 08/2010
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Kouření při regeneraci
jsem ti to říkal ne. G 235 se většinou hlásí blikající kontrolkou žhavení. Ale zřejmě nemusí vždycky.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Kouření při regeneraci
Kdyby někdo potřeoval, tak mám lambdu a ty dvě čidla na DPF. Zrovna to G235 nemám.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Mache
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 26.06.2019 06:25
Re: Kouření při regeneraci
Je zvláštní, že už se mi třikrát během půl roku stalo, že po startu to samo zhaslo, vyskočila hláška porucha motoru, blikalo žhavení a v registru chyb NIKDY nic nebylo! :-O Vždycky když ta hláška vyskočila a motor zhasl, jsem pak normálně podruhé nastartoval a nic, mohl jsem jet. Na diagnostice jsem byl, v Bruntále už snad nikdo lepší není, nějaké supr diagnostika od Bosche a nic, jak je to možné?? Byl jsem na třech diagnostikách, vyplázl jsem pokaždé 4 kila, tam mi řekli že auto je úplně v pohodě a zase jsem mohl jet o dům dál Měl jsem za to, že když vyskočí nějaká chybová hláška, uloží se to do chyb a po připojení na diag. zjistím, co bylo špatně, ale asi je to jinak...máte s tím někdo zkušenost? Dík
VW Passat B6 Variant, 2.0 TDI 16V 103kW, CR, CBAB, 08/2010
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Kouření při regeneraci
Tak základ je jet na poradnou/normální diagnostiku a ne na univerzal co nic neumí.
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Kouření při regeneraci
Podle mně, když se rozsvítí tyhle kontrolky, musí se to zapsat do paměti. Ať mi to někdo vyvrátí, jestli se pletu.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Mache
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 26.06.2019 06:25
Re: Kouření při regeneraci
Já nevím no... jako vybral jsem si tři borce v Bruntálo, co jsou jakože fakt machři a dělají to nějaký pátek. A nic. Ještě mě napadá jeden týpek kousek od mého bydliště, tak ho zkusím, ale jestli vypláznu po čtvrté pětikilo jen tak, tak už fakt nevím. Otázka je, co to je pořádná diagnostika, jak poznám, že to je ona, že umí to co já potřebuju no... kam jet? Do Prahy to mám fakt kus z ruky
VW Passat B6 Variant, 2.0 TDI 16V 103kW, CR, CBAB, 08/2010
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: Kouření při regeneraci
Ti borci z Bruntálu by mě zajimali, protože sehnat někoho schopného v Bruntále a okolí, kdo umí s diagnostikou, je nadlidský úkol.
Ještě na diesely je schopný Kraus v Krnově, ale jak je na tom s motory CR netuším. Je to starší pán.
Ještě na diesely je schopný Kraus v Krnově, ale jak je na tom s motory CR netuším. Je to starší pán.
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Kouření při regeneraci
Asi v Bruntále není úrodný kraj. Pořádná diagnostika znamená buďto VCDS origo nebo autorizák. Všechny univerzály Bosch, Delphi,... mají omezené možnosti a hlavně svoje kodové značení. Já používám už léta VCDS a pro koncern nic lepšího není za podobný peníz. Když svítí kontrolka motoru, mělo by to vždy zapsáno v chybách.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Kouření při regeneraci
Pětikilo nechtěj snad ani v autorizáku.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Mache
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 26.06.2019 06:25
Re: Kouření při regeneraci
Něco s tím autem není v pořádku a já nevím co. Časté regenerace, někdy i po studeném startu. Prej to může být důsledek toho, když večer po příjezdu běží reg. a ačkoliv ji nechám doběhnout, tak prej ráno to může spustit znova. Teď o víkendu jsem jel do Polska a najednou při 4. stupni a přidání plynu do kopce začalo auto v tahu vynechávat. Jakoby tam nešla nafta. Jenom v tahu ale. Když jsem jel jen volně, tak nic. Z toho pak kopec na 6. stupeň vyletím jak nic. Takže nevím, co to mělo zase znamenat. Pak jsem to cítil ještě jednou druhý den, zas to škubání (takové trhání, jak když vynechává motor, jakoby neměl dost šťávy). Po příjezdu z Poslka zase regenerace, celých 25 km alias cca půl hodiny. Při sešlápnutí plynu za mnou dýmu jak z náklaďáku, takový šedivý dým. Po té půlhodině to přestalo. Spotřeba dle PC normální. Tankuji jen Vervu nebo Maxxmotion a ještě aditivuju zimním VIFem.
VW Passat B6 Variant, 2.0 TDI 16V 103kW, CR, CBAB, 08/2010
- Mache
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 26.06.2019 06:25
Re: Kouření při regeneraci
Že se auto pokazí já beru, je to stroj, je to běžné, s tím jsem smířený Dát auto do servisu nemám problém, ale kam?? Toť otázka, když nikde nic nevyčtou, každyý po napojení řekne Pane, ale Vaše auto je v pořádku..jako nechat ho tam a oprava formou pokus omyl fakt ne. To mi vadí. Vymění půl auta za nové a pak zjistí, že to byl někde jen přerušený kablík, tomu se chci vyhnout.
Nevíte někde na severní Moravě, nejlépe Bruntálsko a okolí, kam to dát? Komu to svěřit??
Nejradši bych navštívil pana Sharika, ale to mám 336 km a 4 a půl hodiny cca, to je fakt kus Kdybych vyjel brzy ráno, ať jsem v 8 tam a mohl by to zmáknout za den, proč ne, ale kdo ví, co tomu je
Nevíte někde na severní Moravě, nejlépe Bruntálsko a okolí, kam to dát? Komu to svěřit??
Nejradši bych navštívil pana Sharika, ale to mám 336 km a 4 a půl hodiny cca, to je fakt kus Kdybych vyjel brzy ráno, ať jsem v 8 tam a mohl by to zmáknout za den, proč ne, ale kdo ví, co tomu je
VW Passat B6 Variant, 2.0 TDI 16V 103kW, CR, CBAB, 08/2010
- Mache
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 26.06.2019 06:25
Re: Kouření při regeneraci
Teď mi právě volala žena, že ji auto po startu samo chcíplo, bliká kontrolka žhavení, vyskočila hláška porucha motoru a po opětovném nastartování jsou zvedlé otáčky, je nepravidelný chod motoru na volnoběh, zvýšená dýmivost po sešlápnutí plynu při jízdě, což napovídá, že probíhá regenerace. Ta poslední proběhla asi před 60km. Já to vidím na to čidlo nad turbem...
VW Passat B6 Variant, 2.0 TDI 16V 103kW, CR, CBAB, 08/2010
-
- Závodník
- Příspěvky: 598
- Registrován: 13.07.2009 13:49
Re: Kouření při regeneraci
602 532 050 Josef Kraus - Krnov
Zkus zavolat a poděl se o výsledek.
Zkus zavolat a poděl se o výsledek.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Kouření při regeneraci
ve výpisu závad něco být teď zapsáno musí !!!
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !