Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- rakosnicek23
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29.03.2015 23:18
- Bydliště: Vysočina
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Zdarec pánové,
Passat B6 CBAB DSG. Problém s dlouhotrvajícím ohříváním provozní kapaliny.
Auto se v teplotách okolo mínus 2 C° není schopný zahřát ani po 20 km jízdě na 90° (voda). Dneska se mě při téhle teplotě podařilo dosáhnout zhruba 70°.
Dochází i ke kolísání teploty, kdy při jízdě z kopce teplota kapaliny klesá.
Termostat sem včera vyměnil a projevy sou pořád stejné. Mám ještě druhýho pašíka BMR dsg a tam k ohřátí v těchto podmínkách dojde už po 6,7 km a teplota kapaliny je na budiku stále 90. I když teda oproti CBAB radi dsg úplně jinak a drží motor ve "větších otáčkách".
Poraďte prosím nějaký tip co by to mohlo způsobovat.
Má motor CBAB termostat i u dsg?
Je možné že problém může způsobovat ještě nevyřešený problém s nefunkčním doběhovym čerpadlem "B"?
Díky
Passat B6 CBAB DSG. Problém s dlouhotrvajícím ohříváním provozní kapaliny.
Auto se v teplotách okolo mínus 2 C° není schopný zahřát ani po 20 km jízdě na 90° (voda). Dneska se mě při téhle teplotě podařilo dosáhnout zhruba 70°.
Dochází i ke kolísání teploty, kdy při jízdě z kopce teplota kapaliny klesá.
Termostat sem včera vyměnil a projevy sou pořád stejné. Mám ještě druhýho pašíka BMR dsg a tam k ohřátí v těchto podmínkách dojde už po 6,7 km a teplota kapaliny je na budiku stále 90. I když teda oproti CBAB radi dsg úplně jinak a drží motor ve "větších otáčkách".
Poraďte prosím nějaký tip co by to mohlo způsobovat.
Má motor CBAB termostat i u dsg?
Je možné že problém může způsobovat ještě nevyřešený problém s nefunkčním doběhovym čerpadlem "B"?
Díky
VW Passat B6 2007 highline, 2.0 TDI 125 kw DSG BMR
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=132&t=310884
-
- Řidič
- Příspěvky: 186
- Registrován: 25.12.2016 14:37
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
CBAB nema termostat u DSG
Passat B6, r.v. 2010, CBBB, 140KW-TDIFun
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 31.07.2019 22:25
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Možná pozdě, lepší než nikdy.
platí pro řazení DSG!
Pokud se motor neohřívá více než na 70°c a při volnoběhu padá, stejně jako při plynulé jízdě, ohřeje se jen při jízdě v zácpě nebo do kopce.
Problém je v termostatu, nikoliv ovšem v domečku - rozdělovači s termostatem a ani v druhém termostatu v hadici -> třetí termostat je v hadici u chladiče DSG - problém je, že to není v servisní dokumentaci a tedy servis o něm neví.
Mění se čidla, termostaty, klapky, atd. Vpředu je u DSG verze chladič - podobný jako na sekačce na trávu a vede k němu hadice a v té je termostat ve tvaru větší rychlospojky na zahradní hadici.
To je ten problém u DSG s teplotou - všechno podchladí DSG chladič, kde je neustálý průtok - tady 100% nový termostat číslo3.
platí pro řazení DSG!
Pokud se motor neohřívá více než na 70°c a při volnoběhu padá, stejně jako při plynulé jízdě, ohřeje se jen při jízdě v zácpě nebo do kopce.
Problém je v termostatu, nikoliv ovšem v domečku - rozdělovači s termostatem a ani v druhém termostatu v hadici -> třetí termostat je v hadici u chladiče DSG - problém je, že to není v servisní dokumentaci a tedy servis o něm neví.
Mění se čidla, termostaty, klapky, atd. Vpředu je u DSG verze chladič - podobný jako na sekačce na trávu a vede k němu hadice a v té je termostat ve tvaru větší rychlospojky na zahradní hadici.
To je ten problém u DSG s teplotou - všechno podchladí DSG chladič, kde je neustálý průtok - tady 100% nový termostat číslo3.
- kvasky
- Závodník
- Příspěvky: 528
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chotěboř, Praha
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Prosím, nekoukl byste se mi do Etky na katalogové číslo termoregulátoru k motoru CFF s DSG, rok 2013.
Moc díky
Kvasky
Moc díky
Kvasky
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Kup pro škodovku, vw to prodává jen s hadicema a stojí nesmysl. Je to stejný díl.kvasky píše:Prosím, nekoukl byste se mi do Etky na katalogové číslo termoregulátoru k motoru CFF s DSG, rok 2013.
Moc díky
Kvasky
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
- kvasky
- Závodník
- Příspěvky: 528
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chotěboř, Praha
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Supr Jirko.Jirka. píše:Kup pro škodovku, vw to prodává jen s hadicema a stojí nesmysl. Je to stejný díl.kvasky píše:Prosím, nekoukl byste se mi do Etky na katalogové číslo termoregulátoru k motoru CFF s DSG, rok 2013.
Moc díky
Kvasky
Takže koupit díl 1K0121113A. Je to tak?
https://granex.cz/vyhledavani?search=1K0+121+113+A" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jirka.
- VWmaniak
- Příspěvky: 6214
- Registrován: 12.05.2010 00:53
- Bydliště: Praha
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Ano
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 31.07.2019 22:25
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Ano to je ono. Termostat pred chladicem DSG.
- kvasky
- Závodník
- Příspěvky: 528
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chotěboř, Praha
- adostrian
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11.01.2021 00:52
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Zdravím, mám čerstvě Passata B7 CFFB s DSG. Dneska mi spadla ručička teploty po počátečním částečném zahřátí zpátky skoro úplně na nulu, a to na dálnici po 40 km jízdy svižnějším tempem. Olej ukazoval teplotu cca 60°C. Po přečtení tohohle vlákna a podobných jsem už šel objednat termoregulátor DSG 1K0121113A, ale všimnul jsem si ještě něčeho, co mi nedává smysl.
Při kratší cestě po městě do kopce se olej a voda trochu ohřály, ale pořád ne dostatečně na normální teplotu, po zaparkování v garáži jsem si všimnul, že běží sahara. Běžela docela dlouho, možná 2 minuty. Snad se neptám úplně blbě, ale vypadá to pořád na termoregulátor DSG, nebo těch problémů bude víc? Myslel jsem, že vadnej termoregulátor jenom pouští vodu do okruhu, když je ještě studená, a tímpádem se to (skoro) nikdy neohřeje. Ale sepnutí sahary mi do toho nepasuje.. Moc díky.
Při kratší cestě po městě do kopce se olej a voda trochu ohřály, ale pořád ne dostatečně na normální teplotu, po zaparkování v garáži jsem si všimnul, že běží sahara. Běžela docela dlouho, možná 2 minuty. Snad se neptám úplně blbě, ale vypadá to pořád na termoregulátor DSG, nebo těch problémů bude víc? Myslel jsem, že vadnej termoregulátor jenom pouští vodu do okruhu, když je ještě studená, a tímpádem se to (skoro) nikdy neohřeje. Ale sepnutí sahary mi do toho nepasuje.. Moc díky.
VW Passat Variant B7 2014 2.0 TDi CFFB 103 kW DSG
- Nwkt
- VWexpert
- Příspěvky: 2726
- Registrován: 18.10.2011 21:33
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
- adostrian
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11.01.2021 00:52
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Aha, to by mohlo být ono, díky. Já jsem se naopak bál, že se při tom vadným termoregulátoru vůbec nesepne, ale asi to tak není a budu teda klidnější..
VW Passat Variant B7 2014 2.0 TDi CFFB 103 kW DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
no hlavně si nech vyměnit ten vadnej termostat na DSG, protože to jinak vůbec neudrží teplotu. A nastuduj si něco o té regeneraci. Není dobrý motor vypínat, když není dokončená.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- adostrian
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: 11.01.2021 00:52
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Termostat je na cestě, načerpal jsem z místní studnice a rozhodl se, že si ho vyměním sám, když je to akorát o sundání airboxu a rozpojení hadic. Jezdit s tím rozhodně do tý doby nebudu, když mrzne. Spíš se děsím toho, jak dlouho už nefungoval... Já jsem jinak doteď jezdil benzín, diesel mám prvně. Žil jsem v domnění, že to je jako dřív - regeneraci indikuje kontrolka a spustí se jen při provozní teplotě. To první už vím, že u B7 není pravda, tomu druhýmu se mi pořád moc nechce nevěřit..
VW Passat Variant B7 2014 2.0 TDi CFFB 103 kW DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 15.04.2010 11:53
Re: Nezahřívá se!!!!!! Passat 2011 2,0TDI 140k
Ahojte, chcem vas poprosit o radu. Klesa mi teplota z 90 stupnov (nedeje sa to pocas jazdy, ale ked auto stoji), aj ked je auto zohriate. Mam dsg a termostat na dsg, som uz vymenil (mal som uz raz taky problém, tak som myslel, ze to bude ono, ale nebolo) taktiez aj ked zaradim D, tak sa mi vzdy otacky zdvihli na 1000, no teraz mi to doslovne dusi pod 800 ked sa rozbieham. Dakujem pekne