Porucha vstřiků?
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 31.03.2013 23:14
Re: Porucha vstřiků?
a napster to vyvrátil tak jsem si to chtěl ještě ověřit...
VW Passat Variant 3C 2.0TDI BKP 4Motion 2008
-
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 31.03.2013 23:14
Re: Porucha vstřiků?
Problém vyřešen. Jednalo se o čidlo otáček motoru.
VW Passat Variant 3C 2.0TDI BKP 4Motion 2008
- lukasko144
- VWexpert
- Příspěvky: 2526
- Registrován: 25.06.2009 21:40
- Bydliště: Malacky, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porucha vstřiků?
Sluzi Ti ku cti, ze si dal spatnu vazbu ohladom Tvojho problemu.
- karlosdc
- Nový člen
- Příspěvky: 19
- Registrován: 14.07.2009 21:00
- Bydliště: DC
Re: Porucha vstřiků?
Takže vstřiky byly OK a bylo to čidlem otáček motoru??? Před pár dny jsem měl podobný projev závady. Dva kilometry od domu se mi za jízdy rozsvítila kontrolka baterie, motor zhasl, potom na pár vteřin naskočil a zhasl definitivně. Potom už jsem nenastartoval, takže odtahovka. Žadnou závadu auto nehlasilo, žádná hláška " motor na dílnu" nebo kontrolka žhavení. Auto se chovalo jako by do motoru nešla nafta, myslel jsem, že odešlo čerpadlo v nádrži...Diagnostika ale uvádí závadu na druhém a čtvrtém vstřiku. Auto bylo před lety na svolavačce na výměně vstřiků (jeden vyměněn v rámci kulance, tři jsem po dalším odtahu nechal zrepasovat a následně je vyměnili v autorizáku při svolavačce i s kabeláží). Od té doby doposud najeto cca 130 000 km. Tankuji pouze na eurooil naftu bez bio + přidávám VIF. Je mi divné, že by z ničeho nic odešly dva vstřiky naráz a navíc, když mi kdysi odešel 2x vstřik, blikala kontrolka žhavení a na maxidotu to psalo motor na dílnu. V pondělí mají v servisu vymontovat vstřiky a poslat je někam na proměření. Dá se nějak prověřit, zda to nemůže být závada na tom čidle otáček motoru?