Porucha vstřiků?

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
madmarty
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 31.03.2013 23:14

Re: Porucha vstřiků?

Příspěvek od madmarty »

a napster to vyvrátil tak jsem si to chtěl ještě ověřit...
VW Passat Variant 3C 2.0TDI BKP 4Motion 2008

madmarty
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 31.03.2013 23:14

Re: Porucha vstřiků?

Příspěvek od madmarty »

Problém vyřešen. Jednalo se o čidlo otáček motoru.
VW Passat Variant 3C 2.0TDI BKP 4Motion 2008

Uživatelský avatar
lukasko144
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2526
Registrován: 25.06.2009 21:40
Bydliště: Malacky, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Porucha vstřiků?

Příspěvek od lukasko144 »

Sluzi Ti ku cti, ze si dal spatnu vazbu ohladom Tvojho problemu. :drinks:
06/2009: Passat Variant 2.0 TDI 2008 103 kW BKP 4Motion Highline Foto CZ , Foto SK
07/2007 - 05/2009: Skoda Fabia 1.4 MPI Foto
12/2006 - 06/2007: Skoda 130 Foto

Uživatelský avatar
karlosdc
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 19
Registrován: 14.07.2009 21:00
Bydliště: DC

Re: Porucha vstřiků?

Příspěvek od karlosdc »

Takže vstřiky byly OK a bylo to čidlem otáček motoru??? Před pár dny jsem měl podobný projev závady. Dva kilometry od domu se mi za jízdy rozsvítila kontrolka baterie, motor zhasl, potom na pár vteřin naskočil a zhasl definitivně. Potom už jsem nenastartoval, takže odtahovka. Žadnou závadu auto nehlasilo, žádná hláška " motor na dílnu" nebo kontrolka žhavení. Auto se chovalo jako by do motoru nešla nafta, myslel jsem, že odešlo čerpadlo v nádrži...Diagnostika ale uvádí závadu na druhém a čtvrtém vstřiku. Auto bylo před lety na svolavačce na výměně vstřiků (jeden vyměněn v rámci kulance, tři jsem po dalším odtahu nechal zrepasovat a následně je vyměnili v autorizáku při svolavačce i s kabeláží). Od té doby doposud najeto cca 130 000 km. Tankuji pouze na eurooil naftu bez bio + přidávám VIF. Je mi divné, že by z ničeho nic odešly dva vstřiky naráz a navíc, když mi kdysi odešel 2x vstřik, blikala kontrolka žhavení a na maxidotu to psalo motor na dílnu. V pondělí mají v servisu vymontovat vstřiky a poslat je někam na proměření. Dá se nějak prověřit, zda to nemůže být závada na tom čidle otáček motoru?

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“